Eşim doğum kilolarımdan dolayı beni aşağılıyor o kadar üzgünüm ki?

Doğum yapalı 10 gün oldu daha. İki gün önce akşam duş alabilmek için bebeği kucağına verdim tam duşa girerken yanıma gelip şu haline bak ayı gibi oldun bi sen mi doğurdun sanki göğüslerin de sarkmış zayıflamaya niyetin yoksa boşanalım şu halinle sakın benden ne ev işi ne bişey ne çocuk yardımı bekleme diyip çocuğu anakucağıyla banyoya koyup gitti. O kadar üzgünüm ki çocuk sahibi olmayı o istedi henüz doğum yapalı 10 gün oldu 20 kilo aldım bebek doğunca birazı gitti ama daha erken olduğu için hala plasenta parçaları içimde kanamam var normal doğum yaptım kadın bezi ile gezmek mecburiyetindeyim. Bebeğimi de her 2 saatte bir uykusuz emzirdiğim için göğüslerim normal olarak nemden yara oldu. İçim içime doğmuyor hem lohusayım, hem uyumuyorum artık hayatım yok ve hakaretler işitiyorum. Memurum boşanıp yeni bir hayat mı kursam diye düşünüyorum bir yandan da çocuğumu düşünüyorum ne yapmalıyım evi de mahkemede isteyeceğim

Eşim doğum kilolarımdan dolayı beni aşağılıyor o kadar üzgünüm ki?
Cevapla