3 buçuk aydır konuşuyoruz normalde geç uyuyan biriydi konuşmaya ilk başladığımız zamanlar şimdilerde uyuyakalmalar oluyor 3-4 gündür İyi geceler dahi yazmadan yatıyor bana inat olsun diye yapıyor bence çünkü ben KPSS'ye çalışıyorum üniversite son sınıf öğrencisiyim okuldan ve derslerden ona fazla zaman ayıramıyorum diye resmen benle zıtlaşmaya başladı orada mesajda bilerek kafeye gittim yazdım çünkü ne zaman arasam meşgul oluyor sözde hep onun istediği zamanlarda konuşuyoruz beyefendi bugün sabah aradığımda yine ailesiyle iş yapıyordu zaten onu işe gittiği zamanlar aramıyorum Bir de ailesiyle iş yapmalar çıktı evi temizliyorlardı vs bir insanın her aradığında meşgul olma ihtimali yüzde kaç Allah aşkına nolur bütün bunlardan yola çıkarak ve aşağıda attığım mesajları okuyarak yorumlayacak bir Allah'ın kulu çıkar mı Ben artık ne düşüneceğimi napacami şaşırdım çünkü arkadaşlar resmen bunun ne yaptığıyla uğraşmaktan sınavlara odaklanamıyorum çıldıracağım 😭
Arkadaşlar Allah rızası için ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olun?
Selam bence kafana çok takıyorsun burada herhangi bir problem görmüyorum ben. Hal ve hareketlerinden yola çıkarak kendin birtakım yorumlar yapabilirsin ama bence gayet normal bir sohbet geçiyor aranızda bazı günler insanlar yoğun olabilir ve anlayışlı olmak gerekir. Üstüne bile gidiyorsun sanki sen biraz stresli olduğun mesajlarında belli oluyor biraz kafa dağıtın haftasonu tatili iyi gelebilir sohbette hiç ben kötü bir enerji almadım.
ortada sorun yok ama çok fazla üstüne gidersen onu kaybedersin zamana bırak her şeyi eğer onun için kaybedilecek en değerli varlığı isen kaybetmemek için geri döner, baktın ki aramıyor mesafe bırakıyor, sende tüm kapıları kapat
Erkekler bizim kadar takıntılı olmayabiliyor ve mesajlarında art niyette bi şey sezmedim. Belki gerçekten dediği gibidir. Bilemiyorum yanlış da düşünmüş olabilirim.
Peki ne yapmam gerekiyor Bu durumda sonuçta sabahtan uyarmışım onu dikkatli olması gerektiği konusunda ve yine iyi geceler yazmadan uyudu üstelik konuşacağımızı bile bile hiç hastas davranmıyor fark ettiysen en azından iyi geceler aşkım çok yorgunum yarın konuşsak dese bile benim için daha iyiydi biliyor musun