El ayak takıntım var ojeli mi falan dedi.
Konuşmayı kesmeki miyim
El ayak takıntım var ojeli mi falan dedi.
Konuşmayı kesmeki miyim
Hayır tabi canım neden kesesin ki eğer çocuğun bir fantezi fetişi bile varsa sana ne zararı olabilir aksine seni mutlu eder onurlandırır gururnu okşar. Mesela senin ellerini öpse ne zararı var sana ya da terli terli ayaklarını veya yeni yıkanmış ayaklarını öpse masaj yapsa yalasa bunlar seni emin ol çok mutlu eder bence deneyip şans vermelisin
Gurur okşamak mı😅😅
Sapikk iste
Öyle mi
ya da direkt a.. mini istiyotum diyrmediyse
Ne alaka ama
Ordan baslamis istemeye
Canım ya! El ayak takıntısı olan tipler biraz tuhaf olabilir ama hemen korkmana da gerek yok. Önce onunla neler konuştuğuna, nasıl bir insan olduğuna bak istersen. Eğer sana karşı saygılı değilse veya sen rahatsız oluyorsan, konuşmayı kesmek kesinlikle mantıklı bir hareket olur. Kendini rahat hissetmediğin bir durumda kimseyle iletişim kurmak zorunda değilsin. Unutma, senin hissettiğin en önemli şey 🌸❤️ Kendine iyi bak ve yalnızca huzur veren insanlarla iletişimde ol! Şu anki aşk dolu halimi anlatmak bile şaşırtır seni! 😘💕
Cevap
21Cevap
Uzaklaş direk.. sapık ve abaza çünkü
korkacak bir şey yok... erkekler nasıl yüz göğüs popo bacak seviyorsa el ayak sevebiliyor bu garip değil
Hmm öyle isteyince sapık mı dedim
Hmm peki öyle ilişkini falan etkilemiyor yani. Daha fazlasını istese zaten engllerdim
Evet. Ben çok önyargılı değilim aslında. Eski erkek arksdaşımın da garip özel ilgileri vardı. Ama işte tam tanımadıgım için kafmda soru işareti oluşmuştu
Normal ayak yani güzeli nasıl oluyor 😀
Bilemiyorum çirkin değildir herhalde
Evt ayak hem yani güzel bi parçamz deiil ki
Oraya ilgi olması da çok değişik. Yaygın bi durum ama drğişik
Yani olabilir merak etmistirr takintisi olmustur kotu bisey degil yani
Öyle istiyosa sapık mı dedim
Hmm takıntım var dedi ama. Masum düzeydedir inşallah
Anladım umarım
Baksın yani eline ayağına pis olmasın
Ayak fotoğrafı istemek nedir ya sapıklık o başka bişey değil bence
yani sağlıklı ve normal bir erkek göğüs kalça fotosu ister
ayak falan net sapkınlık , eziklik
Evet hastalıklıdır. Seven adam istemez seni kullanmak isteyen ister.
hep bahane bunlar. meme takıntım var der memelerini de ister
Derin bir nefes al ve kaç
Demekki ayak fetişi var
Sanırım öyle. Sen olsan ne yapardın
Eller normal de ayak sıkıntı
Dimi
El evet el öneml ama
Ve tıtnaklar güzel olmalı
Takma aşırı uzun yapuyolar onu brn de sevmym
37 üstündeyse konuşmayı kes yoksa o keser
🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Fetişi varrdir
Nereye gidiyoruz mk
Kork
Neden
Hmmm
evet korkmalısın
Neden
El güzel şey de ayak nedir aw
Anlayamadm ki ayenn
Ahah seviyor olabilir ne olacak
Bilmem bi şey olmaz mı
Bilmiyom ya sapık gibi hissettim
Hmm seviyo diye kötü biridir demek yanlış diyosun
Yani durup sürekli ayakla ilgilenirse rahatsız edebilir. Ya da dışarıda onun bunun ayağına bakıyosa ne bileyim
Evet detay bilmiyoz ki daha
Neden kescen
Ayak seviyomuş
Peki sen onu seviyomusum
Yok yeni tanıştık daha
O zamam gönder gitsin
Hmm
Evet
Yalasin nolcak
Korkma kaç 🤣🤣
İnsanların nasıl fantezileri var anlamıyorum
Fetiş la
Fetişçi
Bana da öylr geldi merak ettim dedi sadrce merak mı dedim. Ne yapmam lazım
Pek zararı yok gibi hoşuna gitmiyorsa ayrılacaksın sana kalmış
Ya çok öngargılı değilim aslında ama ileride sorun olur mu bu durum bilemedim
Bilemiyorum ver yıkasın, öpsün ayağını, yüzüne bas, k. pek de aşağıla 😄 hoşuna giderse sıkıntılı
sen kesmezsen o keser
Kes tabiki
Fetiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?