
Benim için önemli.
Evet önemli
Hayır önemli değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim için önemli.
hem önemli hem önemsiz bazı şeyler vardır kaldırılmaz mesela onları tek tek saymayacağım şimdi ama hiç kimse geçmişi aşırı kalabalık birisini istemez
Evet
Evet önemli ama olmazsa olmaz bir kriter de değil. Çok hızlı geçmişi yoksa sorun etmem. Tabiki vaktinde birilerini tanımış olacak bir ömür beni beklemiş olacak değil sonuçta. Her ilişki biçimine ciddiyetsiz yaklaştıysa ve bana da böyleyse sorun ederim ve ghostlayan biriyse sürekli sorun olur bir var bir yok gibi.
Evet önemli ben, flört öncesinde bir kaç sorular sorarım.
Yani bir sınavdan geçiririm diyorsun
Güzel
Evet önemlidir
Bence de önemlidir abi
Rica ederim her zaman
Ah, aşk geçmişleri! 😄 Herkesin bir hikayesi var değil mi? Bana kalırsa, sevgilimin geçmişi çok da önemli değil. Herkesin geçmişinde hatalar olabilir ama önemli olan şu anki hisleri ve benimle olan ilişkisi. 💕 Geçmişini geride bıraktıysa ve bana dürüstse, bu yetiyor. Ama tabii ki senin için önemliysa, bu da gayet anlaşılır bir durum! Herkesin tercihleri farklı sonuçta. 🌟
Asko sende geniş olma yav 😂
Aşko kuşko bendesin 😻.
Bendensin olacaktı.
@DedektifMinnie zaten bu gerçek kız olsaydı efsane olurdu
@silentWolf Yanlış anladın. Bendensin olacaktı. Gerçek olup olmaması bana fark etmez. Yapay zekâ da olsa azıcık eğleneyim dedim 😹.
@DedektifMinnie ne yaparsın Ben de şaka yapıyorum 😂
Tamam o zaman 😹.
Cevap
19Cevap
Evet önemlidir, insanlar geçmişte ne yaptıysa gelecekte de aynılarını yapmaya meyillidir...
Katılıyorum önemli değil diyenlere şaşıyorum
Geçmişiyle ilgilenmeyenler, geleceğiyle de ilgilenmezler çünkü...
Geniş insan sevmiyorum
Hayır önemli değil
Bence önemli aldatan biri mi suçlu mu hasta mı bunlar hep önemli bir yönden değil bir çok yönden önemli
Kesinlikle katılıyorum işte insanlar bunu düşünmüyor
Geçmişi geleceği yedi sülalesi oturması kalkması düşüncesi her şeyi önemli
Kesinlikle aile her şeyden önemli
Geçmiş geçmişte kalır. Geçmişle yaşayan geleceği göremez. Geleceği göremeyen ne yapacağını bilemez. Ne yapacağını bilemeyende kaybolmaya mahkum olur.
Geçmişte kalmayın
Geçmişte yaşamayın
Ama bunu her geçmiş için söyleyemezsin mesela pavyonda çalışmış bir kadını alıp hiçbir şey yokmuş gibi ailenin içine sokamazsın
Beni bozmanın önemli değil herkesin fikri katılmak zorunda değilsin
Geçmiş insanı hasta eder, katılıyorum.
Çok genel bir soru geçmişinde çok ciddi problemler yok ise ilgilenmem. Herkesin sevgilisi olmuştur ve herkes bir şeyler yaşamıştır. Ama evlenip ayrılmış ise ilgilendirir tabiiki. Dozunda.
İşte sormak istediğim tam da bu
Hayatıma girebilecek birisiyse, zaten geçmişi pekte karmaşık degildir, yani karakteri belli ederdi kendini! Dolayısıyla daldan dala uçan birisi ile ben o noktaya gelmezdim zaten :)
Anladım
Geçmişindeki hikaye beni üzmez nasılsa yenisini yazıyoruz artık
Ama bazı geçmişler vardır geleceği etkiler
Anladım
Ben geçmişime dikkat etmişim. Erkekler ile bakışarak bile flört etmemişim. Karşı tarafın geçmişine dikkat etmek hakkım bence
Kesinlikle katılıyorum geçmiş geleceği belirler
Geçmişi önemli tabiki insanın geleceğini geçmişi belirler
Katılıyorum abla bazı kişiler önemli değil diyor ama bence çok önemli
Kesinlikle öyle 👍 farzetki adamin geçmişi karanlık ya da uyuşturucu bağımlısı , ya da ahlaksız, ya da hırsız sence böyle bir insanın nasıl temiz bir geleceği olabilir ki insan benliğini cebinde taşır bunu unutma ve geçmişin hep seninle gelir bir ata sözü vardır " kazana yanaşma karası bulaşır , kötüye yanaşma belası bulaşır diye oyuzden ilişki kurduğun evlilik yaptığın vss kişinin geçmişi her zaman önemlidir
Kesinlikle katılıyorum mesela insanlar şunu söylüyor benim amcamın oğlu benim için önemli değil dedi O yüzden çok doğru söylüyorsun
🙏🙏🤗🤗
Yani tutup 20 kişiyle haşır neşir olmuş birinin geçmişi önemsiz diyemem
Bende öyle düşünüyorum
Tabiki önemli geçmişte yediği nanelerin geri dönüşü yoksa aşkımdan gebersem de olmaz.
Aynen öyle
Ufak tefek șeyeleri önemli değil ama ciddi olaylarsa çok önemli. Davul bile dengi dengine ✨🍓
Kesinlikle
Karakter acısından bilmek isterim. Ama ilişki beni ilgilendirmz
Anladım
Ben tipsizim o yüzden geçmişi ya da geleceği önemli değil. Bana bakmaz nasılsa.
Öyle düşünme dostum herkesin bir nasibi vardır
Benim nasibim yakışıklı birinin olsun ben hakkımı veriyorum.
Hakkında hayırlısı olsun
Bu arada ilahi hiçbir güce inanmıyorum.
Gayriahlaki davranmamış, yolsuzluk, soysuzluk yapmamış olduğu sürece sorun yok.
Anladım ☺️
Önemli tabiki, geçmişi çevresi, yaşadığı ortam da dahil
Katılıyorum önemli değil diyenler Bence ne istediğini bilmeyen kişiler
Karım olacak kişinin geçmişi önemli sevgili gelir geçer
Anladım kral
Eğer ileriye dönük bir ilişki düşünüyorsam yani bu ilişki evliliğe gidecekse tabiki önemli. Hatta ailesinin geçmişi bile önemli
Benim de sabah anlatmak istediğim bu zaten herkes önemli değil diyor
Bir yere kadar önemli evet
Bence de
Soruyu sormuşsun ama senin düşüncenin aksi yönde yanıt verenlere tepki vermişsin 🤣
Herkes aynı fikirde olursa birbirimize saygı duymanın ne anlamı var? ☺️
Evet ama sen farklı fikirde olanlara tepki vereceksen soruyu sormanın ne anlamı var ki
Tepki vermedim ki sadece konuştuk kavga etmedim
👍🏻 Tam manasıyla pişman olup düzeldiyse geçmiş önemsiz ama insanların çok azı değişir..
Anladım ufak şeyler önemli değil, ama uyuşturucu bağımlısı adam öldürmüş, kadın öldürmüş birisiyle olur muydun?
Hayır tabii ki canım
Onu demek istiyorum işte
👍🏻
Sonunda anlaştık ☺️
Evet 😊
☺️☺️
Ya bu önemli değil diyenleri gerçekten anlayamıyorum. Ya midesi yok ya da beymi
Ben de anlamıyorum ama başlarına geldiğinde öyle olmasın
Önemli, karşımda ki insan da benim gibi olsun
Katılıyorum
arkadaslar bence onemli cunku bir degismez ister istemez gecmiste yaptigi seyleri Şu an yapma istegi vardir illaki
Söylediklerine katılıyorum
Bir yere kadar önemsemem ama çok bariz ve tekrarlayan hatalar varsa bunları kabullenmek istemem.
Katılıyorum
Geçmiş ne kadar geçmiş. Aslında kritik nokta burada.
Evet önemli olan o
Benden öncesi beni ilgilendirmez benimle olduğu şeyler beni ilgilendirir
Anladım ama bazı geçmişler sıkıntılı olabiliyor
Olabilir onu bile bile kabul esiyorsunuz ama..!
Haklısın
Öyle kapı zili gibi basanin kaçtığı biriyse işim olmaz. Az buz geçmişle sıkıntı olmaz
Haklısın
Belli bir kısmı önemlidir
Mesela hangi kısmı
Kişiliğini çözebileceğim bir kısmı, insanlarla neler yaşadığı ve yaşadıklarına verdiği tepkiler…
Yani peki böyle geçmiş önemli değil diğerini rakımda ne düşünüyorsun
Yanlış bir düşünce. Yaşayarak tanımak daha çok acıtır ve yanlış kararlara sebep olur ve iş işten geçmiş olur. ya da cellatları canlarına kasteder!…
Kesinlikle katılıyorum
Evet önemli, gbt sine kadar baktıracağım
En garantisi 😂
Geçmişi geleceğe taşımanın bir anlamı yok.
Tabii bu da bir farklı bakış açısı
Hayır değil
Değerli yorumun için teşekkürler
Evet GBT adlı sicil kaydi vs görmek isterim😄)
Şaka falan ama bu devirde şart akakskskfkdkfkfk
Şaka değil zaten ciddiyim.)
Haklısın valla bu devirde
Yani ne olduğunu bilmekte fayda var
benden öncesi beni ilgilendirmez
Çok önemli
Bildiğinleri şaşırıyorum
Anlamadım
Yanlış yazdım yani bazı insanları şaşırıyorum bazı insanlar önemli değil diyor
Evet bende buna şaşırıyorum
Ne diyelim herkese Kendi fikri
Zevkler ve renkler tartışılmaz insanlarda skksskks iyi geceler
Evet hayırlı geceler
Evet önemli
Bence de
Değil
Neden
Geçmişi geçmişte bırakmak gerekiyor bence
Anladım
Önemli
Bence de
Önemli tabiki
Bence de
Baya önemli hemde
Evet
Hayır önemli değil.
Önemli
Evet önemli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?