Merhaba arkadaşlar! 💬 Sevgiliniz olacak kişinin geçmişi sizin için önemli mi? Yeni bir ilişkiye başlarken, partnerinizin geçmişiyle ilgili ne kadar bilgiye sahip olmak istersiniz?
Sevgiliniz olacak kişinin geçmişi sizin için önemli mi?
Valla reis bazen göz görmeyince gönül katlanır misali bir güzelliğe dalar gibi oluyorsun. Sevmek istiyorsun. Karşı taraftan aynı kalbi bekliyorsun. Tam iyi gidiyor diyorsun. Ama su pisse biraz çalkalandığında yine etraf bombok oluyor. Yalanlar, dolanlar, elalemle takılmalar. Sonra bir bakmışsın sen işteyken o başkasıyla.
He ne olur çok sağlamdır. İyi ders almıştır. Öylesinden eminsen olabilir.
Şimdi kral Ben bu soruyu net bir cevap vereyim evet önemli, öyle önemli değil diye geniş zihniyetli tipler hiçbir zaman mutlu olmaz, ne demek önemli değil ya insanın evleneceği insanın geçmiş önemli değil mi kadın için önemli erkek için önemli, oldu geçmişini de affedersin yatıp kalkmadığı adam kalmasın önüne gelenle sevgili olsun herkesle oynasın ondan sonra ben de hiçbir şey yok gibi onu alacağım eşim diye bağırma basacağım, Tamam herkese sevgilisi olur hayatına giren çıkan birileri olur bizim de olmuştur. Geçmiş geleceği belirler kadın da geçmiş erkek de geleceğe bakılır.
yani şoyle benim eski görüştüğüm embesil vardi gecmiste konuştuklarını takıldıklarıni gordum aşırı midesizmis hani git damacana yap anladın mi öyle kızlarla takılan biriyle benim isim olamaz geçmiş kaliteli düzgun olmalı erkeğin o. psu çok igrenc oluyor
O zaman şöyle bir gelişi güzel anlatıp aklından soru işaretlerini kaldırırsan ortada sorun kalmaz kafasını da kopartmak zorunda kalmazsın diye düşündüm 🤔🤣
O zaman şurada boşuna cebelleştik sen icraatlerimle kendimi ifade etmiş olurum demiş olsaydın ki yapıyorsun belli ki bu sorgulamayı yapan erkek zaten kendi ayağına sıkmış oluyor yani sen haklıymışsın 😮💨
Geçmiş geleceği yansitir bebekler az aklinizi kullanin önemli değildir diyen ezikler 🤣🤣🤣 geçmişi doluysa ztn size sadik kalma olasiliği da daha düşük olur ösmdls
Yani şeyy düzgün biçimde sorsa iyi niyetlice tamam, sanki geçmişte kız …muş da onu ortaya çıkarmaya çalışıyor gibi sorarsa elenir biri öyle yapmıştı bedensel bir şey yaşadın mı demişti, anne baban ayrı onu da söylemedin demişti sanki ondan gizlemek için söylememişim de anne baba ayrı olması kötü bir şeymiş gibi zaten hassas olan beni üzmüştü Diyelim yaşadım senin bunu sormaya hakkın yok ayrıca yaşanmış olsa ne yapcaksın? Bunu soran da önceden evlilik yapıp gizleyen kişiydi. Yani böyle sorgulayanlar asıl şüpheliler
Bir şeyler yaşanmış olması tabi ki kişinin kendisini bağlar ancak ben hayatıma alacak kişiyi ben yapmadıysam karşımda ki de yapmamış olmasını beklemem doğal ve normal olduğu için bu durumu ben uygun bir dil ile anlamaya çalışırım