Ayrıldık ama hala iletisim oluyor hala takiplesiyoruz?

Sizce ilerde biseyler degisir mi gecmis yüzünden sabrım kalmadı dedi senlik bir sorun yok dedi tammen benim sorunum dedi onu sevecek sayacak biri olduğumu söyledim şu an onun beni göreceği hicbirsey icersisinde bulunmuorum durum falan hicbisey atmıyorum attigimda bakıo bir de bir bakıp bir bakmio değişir mi

Ayrıldık ama hala iletisim oluyor hala takiplesiyoruz?
Cevapla