Sizce geçmişimi öğrenince benden soğudu mu yoksa duyguları var gibi mi duruyor?

Geçen hafta yabancı birisiyle tanışmıştım. Çok kısa sürede yakın olmaya başladık. Her buluşmamızda vedalaşırken bir sonraki görüşmemizin planını yapıyordu. O günden sonra neredeyse her gün görüşmeye başladık. Yürürken elimi tutuyordu ve sürekli saçlarımı kokluyordu. Sarılırken uzun uzun sarılıyordu. Bana hiç hesap ödetmiyordu. Taksiye bindiğimde kapıyı o açıyordu. Cömertti ve kibardı Her şey iyi giderken 3 gün önce bana eski ilişkimle alakalı bir şey sordu. Tamamen iletişimimin kesilmediği bir ilişkim vardı. Bu kişi bana şiddet uygulamıştı, yaşı ve işi hakkında yalan söylemişti (işi ahlaksız bir işmiş, yaşı da 10 yaş daha fazlaymış) ama aynı zamanda da çok duygusal birisiydi. Ayrılmaya korkuyordum ve aynı zamanda da ona üzülüyordum. Yeni tanıştığım kişi birkaç gün öncesinden o kişi beni aradığında, telefonumun ekranında görmüştü ve adını aklında tutmuş, böylece o kişiyle hâlâ iletişimde olduğumu anladı ve açıklamam gerekti. Saatlerce kendine gelemedi. Yaşadıklarımı ağır buldu. Hayatında daha önce böyle bir şey hiç duymadığını söyledi. O adamla hemen iletişimimi kesmemi söyledi. Hatta kendisi de onunla iletişime geçmek için ısrar etti. Peşimi bırakmazsa yardım etmek için her şey yapacağını söyledi. O gün bunları öğrendiğinde uyuyamamış. O andan sonra bana bir an flörtü gibi davranmayı bile bıraktı, acıdığı birisi gibi davranmaya başladı. O gün ve sonraki gün elimi tutmayı ve beni öpmeyi bile bıraktı, hatta bir ara erkekler ve genel olarak insanlar hakkında dikkatli olmam gerektiğini bile söyledi. Bana kız kardeşiymişim gibi ve bana acıyor gibi davranmasından rahatsız olduğumu söyledim. Bunları konuştuğumuz gün kendi ülkesine 3-4 haftalığına tatile gitmeye karar vermiş. Dün sabah bana "son 2 gün hakkında düşünüyorum ve özür dilemek istiyorum. Anlattıklardan sonra sana mağdur birisi gibi davrandım, bu yanlıştı, özür dilerim" dedi. Dün tekrar buluştuk bugün ve biraz daha normal davranmaya başladı. Tekrar öptü, saçlarımı kokladı ve vedalaşmadan önce "bir gün tekrar görüşeceğiz" dedi. Sık sık yazmamı istedi, kendisi de mesaj attı ondan sonra. Sizce benden soğumuş mu yoksa hâlâ duyguları var mıdır?

Sizce geçmişimi öğrenince benden soğudu mu yoksa duyguları var gibi mi duruyor?
Cevapla