Son mesajı benim attığım ve 4 gündür yazmayan erkeğe yazsam değersizleştirir miyim kendimi? Son mesajı benim attığım ve 4 gündür yazmayan erkeğe yazsam değersizleştirir miyim kendimi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılNeden düz ilerleyemiyorsunuz kadın erkek farketmez ne bu stratejik savaş yapar gibi kim kimi alt edecek halleri anlamıyorum içinden gelen yazsın baktın yazmıyor cevap vermiyor bidaha yazmazsın siler geçersin neden basit görsün basit görüyorsa o kendi beyinsizliği sen duygularına göre hareket etmiş olursun oda tercihlerine göre hareke etmiş olur bukadar basit öyle düşünür böyle düşünür ne yiyorsunuz kendi ömrünüzü
04 Yorumla
Soran+1 yılYorumlarda gereksiz kasıntı cevaplar vermişler yapışkan falan ne alakası var yapışkanlıkla sanki adam bana hiç cevap vermediği halde ısrarla yazıyormuşum gibi tepkiler vermişler dediğiniz gibi bir kez daha yazarım istemiyor gibi duruyorsa da daha yazmam olur biter ama şu an takipten de takipçiden de çıktım uğraşamayacağım daha fazla
Cevap sahibi+1 yılÇıktıysan ve hala bir etkileşim yoksa bence yazma demekki senin pasif agrasif tutumundan anlamamış bir şey ya da kendi bildiğinden dönmüyor gerek yok bence
Soran+1 yılBence de gerek yok yazmam da zaten artık ama alışınca bir defa kötü oluyor işte akıldan hemen çıkmıyor
Cevap sahibi+1 yılHaklısın zor olabilir ama geçer bir süre sonra yokluğuna alışınca varlığı gereksiz gelir busefer 😀
En İyi Cevaplar
+1 yılyazma numarasını sil hatta bir tepki vereceksen çünkü yazsan muhtemelen bir sorun vardı şu oldu bu oldu der oysa bir dk bir mesaj atabilecek herkesin zamanı vardır sadece sana yeterince deger vermiyordur
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
41
Cevap
25Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılBasit kız imajı oluşur gadası
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet değersiz olursun.
00 Yorumla Eğer sürekli ilk mesajı sen atıyorsan ve o aktif olduğu halde 4 gündür yazmıyorsa seni yeterince umursamıyor belki konuşmak istemiyor demektir. Bence yazma yol ver, seninle konuşmak isteseydi zaten yazardı.
41 Yorumla
Soran+1 yılİlk mesajı genelde atan oydu ama son sohbetimizin ilk mesajını ben attım ona, ama 4 gündür yazmıyor yazmak da benim içimden gelmiyor o istemiyor gibi hissiyat olduğu için içimde, zaten az önce takipten de takipçiden de çıkardım daha fazla uğraşamayacağım
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Asıl soru: aynı erkek ona yazsam benim hakkımda ne düşünür diye düşündüğünü ve konuyla ilgili burada soru sorduğunu bilse ne düşünür? Bence bunu bir düşünmelisin.
110 Yorumla
Soran+1 yılKim yapmıyor ki bunu ayrıca az önce takipten de takipçiden de çıkardım uğraşamayacağım daha fazla
Soran+1 yılBurası bunun için özel bir yer mi sadece burayı kullananlar mı düşünüyor bunu nfndndn
Soran+1 yılBurada sormasa gider arkadaşına danışabilir belki yazıyla sormakla konuşarak sormak arasındaki fark ne? Sonuç olarak her ikisinde de bir insana danışabilecek kadar umursuyor bu konuyu
Soran+1 yılBelki ben beni tanıyan birine özelimi açmak istemiyorum nereden biliyorsun
- +1 yıl
Ne diyorsun sen ya kız bir soru sormuş abarttin
Seni önemsemeyeni sende önemseme ilgilenen erkek geç de olsa yazar... Herhangi bir sorunu yoksa en fazla 3 gün dahasını bekleme bence.
02 Yorumla
Soran+1 yılZaten az önce takipten de takipçiden de çıkardım uğraşamayacağım daha fazla
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yıldegersizlestirmissin zaten. 4 gündür sana dönüş yapmayan birini daha ne için düşünüyorsun? belki o flört olarak görmüyor ki yazmamış..
10 Yorumla
+1 yılHayır ne yazacaksin Allah aşkına
Kendinize saygınız olsun lütfen yazmayin31 Yorumla
Soran+1 yılKafama takıyorum ya biraz sosyalleşsem bu çocuğu unuturum da
+1 yılDört gündür aklına gelmiyorsun bu elemanın.. sen de unut..
40 Yorumla
+1 yılSevglin değilse boş ver yeni insanlarla tanış
01 Yorumla
Soran+1 yılSevgili olmamıştık daha öyle yapıcam yazınca da zoraki yazıyorlar bu kez kırılmasın falan diye ezikçe bir durum o da değmez
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Yaz kız baktın tepki yok deffet kendı degerını kendin belirle canım ınsanların eline bırakma ne düşünürse düşünsün boş ver kendın için en iyisini yap
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Tartışmaya sebep olan nedene göre değişir. Kim haklı, kim haksız.
012 Yorumla- +1 yıl
4 gun çok haklı haksız fark etmez
- +1 yıl
4 gun ne olursa olsun iki taraf içinde uzun bir zaman !!! Şahsen beni 4 gun aramayan için yol çoktan başlamıştır
Soran+1 yılEvet ama en son sohbetin ilk mesajını atan bendim, adam 4 gündür ne mesaj atıyor ne soruyor az önce takipten de takipçiden de çıkardım zaten
- +1 yıl
Ben sana haksızsın demedim ki, sadece 4 gündür yazmayan kişiye detayları bilmeden haksız diyemeyiz dedim. Sen bir girişimde bulunduysan, o bir tepki vermiyorsa ibre sana döner. Ancak ortada büyük bir olay, affedilmesi güc bir şey varsa o zaman gün hesabı yapmadan önce ortaya özür konması lazım demek istiyorum. Zaten sanal ortamlarda başlayan ilişkiler pamuk ipliğine bağlı. Çünkü mesaj bölümü herkese bir tık uzakta. Sana ilgi gösteren birinin aynı anda başka kişileri de yedeklemediginden emin olamayız. Bu yüzden kimse burnundan kıl aldırmıyor.
Soran+1 yılAramızda özür gerektirecek bir şey olmadı ama. Genelde ilk mesajı atan da oydu ama son sohbetin ilk mesajını ben attım 4 gündür yazmayan o, ne yapılır ki daha
Soran+1 yılAma takipten de takipçiden de çıktım onu yazsam tuhaf kaçar mı acaba
Soran+1 yılAma soracak bana neden takipten çıktın diye mesela o zaman da kendimle çelişmiş olmaz mıyım hem takipten çıkaran ben olup hem yazan
O sana yazmamış 4 gündür sen neden yazasn ki
10 Yorumla
+1 yılBelki de daha doğru olur. Nasıl içinden geliyorsa öyle yap.
10 Yorumla
+1 yılGünaydın
Cenaze helvan
Fıstıklı mı olsun
Fındık lı mı02 Yorumla- +1 yıl
Yaz nerdesiniz beyefendi
Kafanı kırarım yaz de - +1 yıl
Gözünü korkut
Basit kızsın diye düşünür harbi sizin beyin ne kadar boş şeyleri dert ediyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılO yazmadan duramıyor 4 gün yazmamişsin neyi konuşacaksiniz istemiyor denekki
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılYazma güzel gardaşım bu erkeklere iyi niyet yaramıyor
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Yazdı yine tipini sevdiğim diyebilir. Belli ki uzak durmak istiyor ben olsam yazmam
10 Yorumla
+1 yılAllah rahmet eylesin. İyi çocuktun. Tez zamanda aramızdan ayrıldın. yazzz kıdım.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKesinlikle evet. Ki değersiz bulduğu için dönmemiş zaten
01 Yorumla
Soran+1 yılYok o bana cevap verdi son mesajıma ama son sohbet o 4 gün önce olmuştu ondan sonra yazmadı hiç
Gizli Üye(30-35)+1 yılvalla erkek istese her şeyi yapıyo, telefon elinin altında yazmıyosa değerinin anlamamıştır, hiç atma
12 Yorumla
Soran+1 yılMesajlarda da saçmalamışlar yapışkan falan sanki adam bana hiç cevap vermeyip de habire mesaj yazıyormuşum gibi tepkiler vermişler az önce takipten de takipçiden de çıkardım uğraşamayacağım daha fazla
Cevap sahibi+1 yılaynen boş ver sen kendini biliyosun sonucta, sen kendi geri çektiğin için o kovalar zaten
+1 yılÇok düşünmeyin yazın. İletişim kurun. Karşıdan beklemeyin. İletişime geçin ve iletişiminizi neticelendirin.
00 YorumlaYazma yazma böyle bunlar değer verince bir tarafları kalkıyor
23 Yorumla
Soran+1 yılTakipten de takipçiden de çıktım zaten
- +1 yıl
Yav he
Ne düşünür? Düşüncesi olsa zaten kendide yazardı o yüzden yazsanda birsey düşüneceğini sanmıyorum yazmasanda
10 YorumlaKendine saygın olsun kardeşim
25 Yorumla
Soran+1 yılYazıcam demedim ki değersizleştirir miyim kendimi diye sordum
Soran+1 yılBıktım bu işlerden artık ya 20 gün konuştu benle hiçbir sıkıntı yok şimdi ne değişti anlamadım
Soran+1 yılOlabilir kendi tercihi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılarkadaş mısınız nesiniz
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet şimdilik öyle
+1 yılkötü düşünmesi için bir sebep göremiyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılTakipten çıkıp onu da çıkarsam mı acaba aynı şekilde bu şekilde mi tepkimi göstersem acaba
+1 yılinsan istenmediğini anlamalı...
13 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka açık açık bana istemiyorum seni dedi de ben mi ısrar ediyorum tepkisini görmek için bir kez daha yazarım baktım istemiyor gibi duruyor daha da yazmam olur biter
- +1 yıl
adam 4 gündür ölü takldiy apıyor sen hala son bi defa yazarım diyorsun. bravo valla
Soran+1 yılZaten takipten de takipçiden de çıkardım az önce uğraşamayacağım daha fazla
Reels at geri çek
018 Yorumla
Soran+1 yılAçıkçası yoklamak için bir kez yazsam tavrına göre daha da yazmam sonra da böyle bir fikir de var aklımda ama gözünde değersiz basit kız olmak da istemiyorum
Soran+1 yılSaçma sapan şeylerden kastın ne
Soran+1 yılEvet işte anlamak için tavrını görmek için bir kez daha yazarım istemiyor gibi duruyorsa da daha yazmam olur biter sanki yalvaracakmışım gibi tepkiler vermişler cevaplarda
Soran+1 yılEvet olabilir ama cevap verdi yani bir de kısa sürede verdi bekletmedi de.
Ayriyeten öyle birisi gibi de durmuyordu hiç açıkçası bi ara hesabını kapatmıştı sırf bana haber vermeyi unuttuğu için geri döndü öyle bir şey de yaşamıştık. Bence o kadar da sakınca yok yazmamda
Soran+1 yılEvet ama insanların fikirleri de değişken maalesef belki sıkıldı artık bilemeyiz ama yine de içimde kalmasından iyidir istemiyor gibi durursa da daha yazmam olur biter küçük düşecek veya değersiz olacak bir şey yok bence
- +1 yıl
Sıkılması için uzun zamandır konuştuğun biri olmuş olması gerekiyor. İstemeyen bir insan hesabı açıp kapattığını sana haber vermek için tekrar hesabını açmaz. Daha önce konuştuğun birine kavgalı değilseniz sana karşı bir saygısızlığı yoksa bir yanlışı yoksa yazmak küçük düşmezsin.
Soran+1 yılBu sabah bir günaydın mesajı atıp ardından iyi mi aramız desem saçma mı olur acaba
Soran+1 yılİçinden ne geliyorsa düşünmeden yaz mı diyosun yani mcmfm
Soran+1 yılNe mesaj atılır sence 4 gündür arayan sormayan insana bilemedim
Soran+1 yılBilmiyorum ya cidden senin fikrin var mı
Değersizleştirmezsin, yaz
03 Yorumla
Soran+1 yılAçıkçası yoklamak için bir kez yazsam tavrına göre daha da yazmam sonra da böyle bir fikir de var aklımda ama gözünde değersiz basit kız olmak da istemiyorum
Soran+1 yılBence aşırı kasmaya da gerek yok en kötü bu yazışımdan sonra kendini değersizleştirsem bile daha yazmam telafi ederim durumu bence
Kıymetin azalır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen yeni adayım sizi üzmem var mısınız?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılİşte şimdi hapı yuttun
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. İsteseydi yazardı , merak etmiyordur.
10 Yorumla
+1 yılYazmaman lazım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok sıkıcı ya uğraşmaya değmez hayatına bak genç yaşta üzülerek yaşlanma
00 Yorumla
+1 yılAhh gençler ahh
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılYazma. Sallamıyor seni net.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılReels at o yazınca, Arkaşıma atacakt8m pardon diyip geri çek devamı gelir ztnn
00 YorumlaCepte görür seni başka da bir şey olmaz
00 Yorumla
+1 yılBen de yazmıyom
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvet sakın öyle bir şey yapma
02 Yorumla
Soran+1 yılKafama takıyorum ya elimde değil biraz kafamı dağıtmam gerek
Cevap sahibi+1 yılTakma boşuna gereksiz
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1 gün geçip yazmıyorsa bundan bir cacık olmaz.
00 Yorumlayazma senin için ugrasmiyosa sen de ugrasma
01 Yorumla
Soran+1 yılTakipten de takipçiden de çıktım zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılyapışkan olduğunu
02 Yorumla
Soran+1 yılAy ne alaka ben ona son yazışımda cevap verdi bana sürekli yazıyormuşum gibi de tepki vermeyin baktım istemiyor gibi duruyorsa da daha yazmam olur biter
- +1 yıl
Erkeklerin kafası kamka yazarken çok dusun
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılyazma illa ki yazar.
00 Yorumla Yazma sen
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılYazma bekle
00 Yorumla
+1 yılYazma
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Kişiye göre değişir
00 YorumlaYazma
00 Yorumla
+1 yılOndan hoşlandığını
00 Yorumla
+1 yılAynen atma derim
00 Yorumla
+1 yılYazma tabi ki sal gitsin
00 Yorumla
+1 yılSende yazma niye yazıp değerini düşürücen ki...
00 Yorumla
+1 yılEngelle arkandayım
00 Yorumla
+1 yılYazma
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Evet
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAsikmisin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇok mu seviyorsun
00 Yorumla - Devamını Gör (6)
Devamını Gör(51)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 4 gündür bana yazmayan erkeğe ben yazsam benim hakkımda ne düşünür?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer