4 gündür bana yazmayan erkeğe ben yazsam benim hakkımda ne düşünür?

Son mesajı benim attığım ve 4 gündür yazmayan erkeğe yazsam değersizleştirir miyim kendimi? Son mesajı benim attığım ve 4 gündür yazmayan erkeğe yazsam değersizleştirir miyim kendimi

4 gündür bana yazmayan erkeğe ben yazsam benim hakkımda ne düşünür?
Cevapla