Bı yıllık bı ilişkimiz var. İlk günden beri yani alıngan trip atan küsen ve söylenen erkek nereye kadar tahammül edilir bilmiyorum. Ona karşı kelimelerimi secmekten yoruluyorum. Cumlelerimi farklı yöne çekip algı yapıp kafasında kurması artık fazlasıyla canımı sıkıyor. Cok hassas kırılgan bı yapısı var ve kendisi ilgisiz olup sürekli onunla ilgilenmemi istiyor onun dibinde olmamı istiyor ama kendisi aynı şekilde bana davranmıyor kalbimi kırmaktan uzmekten çekinmiyor. Buyumemis bı çocuk gibi daha bu davranışı beni ondan soğutuyor artık sevgi de yetmiyor kalmıyor ne yapacam?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
3Cevap
+1 yılTabiki çekilir o naz yapmayacakta benmi yapacağım yoksa senmi gönlünü al çiçek al Barbie bebek filan.. Yapma lütfen hiç çekilir mi
03 Yorumla
Soran+1 yılÇekilmiyor halim kalmadı sevgi de bı yere kadar oluyor dengesiz de
- +1 yıl
Sevgi bitirmekten başka bir şey değil.. bir an önce uzaklaş bu şekilde zaten mutlu değilsin
Soran+1 yılMutlu değilim evet Zaten soğuyorsun bu tavırlarından bıkıyorsun
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Allah yardımcın Olsun tribin erkeği kadınıda çekilmez ama erkeğe yakışmıyor ya
073 Yorumla
Soran+1 yılEvet erkege hiç yakışmıyor ve soğuyorsun artık sevgi de bitiyor yetmiyor bı sureden sonra
Soran+1 yılEvet erkek oldum erkekten ziyade daha çok anne oldum ona. sürekli onunla ilgilenmemi sürekli onun dibinde olmamı istiyor çok boğuyor beni. üstüne dengesiz tutarsız davranışları çok var ve psikolojim kaldırmıyor artık. ne kadar çok seversen sev soğuyorsun yoruluyorsun artık olur olmaz
Soran+1 yılAynen öyle mesaj alınmıştır 🙂değişmez de biliyorum
Soran+1 yılÇok haklısın dediğin durumu yaşadım biliyor musun Dediğin gibi oluyorlar evet
Soran+1 yılAnladım Allah bizi doğru insanlarla karşılaştırsın sorunlu hasta insanlarda uzak tutsun
Soran+1 yılPeki bı erkek bu derece neden tripli küsen alıngan pasif-agresif olur
- +1 yıl
Amin inşallah. Muhtemelen küçüklükten gelen bir tranvadir. Ya ailesi tarafından çok değer görmemiştir, arkadaş çevresi ve okulda dışlanmıştir. Bunun en büyük nedeni öz güven eksikliğidir. Ama ona baksan dışardan çok sert görürunur, kendini över. Aslında onun savaşı seninle değil kendisi ile.
Soran+1 yılEvet bu kadar mı olur tespitlerin dediğin gibi dışardan çok sert görünür cesaretli ki öyle ve çok iyi dinleyen anlayana ama benim yanımda çok aciz dinlemeyen anlamayan somurtkan depresif olur. anlamis değilim
Soran+1 yılÇok haklısın çok defa dedim dilimde tüy kalmadı ama hiç bı zaman anlamak istemedi ya da işine gelmedi daha önce ondan gittim duzelecem deyince şans verdim ama aynı tas aynı hamam ve anladım ki onu cok seviyorum ama bı yandan da soğuyorum tiksiniyorum psikolojikmen de yipraniyorum akıl sagligimdan olacağimdan korkuyorum. ya bu eziyete devam edip tamamen yok olacam ya da kendi benligimi tekrar bulmak için tekrar yesermek için yollarımı ayıracam
- +1 yıl
Ne yaparsan yap değişmeyecek. Bir insan anlatmam ile düzelmez. Acı ile düzelir. Demekki yeterince sensizliği tatmamis. Böyle insanlar ile komşumak çok zor. Sürekli diken üstünde olacaksın. O kırılır mı, üzülür mü diye düşüneceksin. Hep gönül alan sen olacaksın. Bu ilişkinin erkeği senmisn o mu? Önce buna karar verin
Soran+1 yılEvet değişmeyecek biliyorum sürekli alttan almak zorunda olmaktan yoruldum sürekli kendisi ilgisiz olup benden de fazla ilgi beklemesinden yoruldum herşeyi geçtim falzasiyla ilgili olduğum halde sürekli mutlu etmeye çalıştığım halde memnun edememekten yoruldum hep sikayet herşeyden şikayet eden memnuniyetsiz sükür etmeyi bile bilmeyen biri
Soran+1 yılÇok sağol amin yolum belli geç bile kalmışım. peki özel bı soru soracam bı erkek neden cinselliğe fazlasiyla düşkün olur hayatının merkezine almak gibi ve neden sürekli fazlasıyla ilgi bekler
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim
- +1 yıl
Fazlası ile ilgili ile ilgili fikrimi beyan etmiştim tamamen özgüven eksikliği. Cinsellik amaç değil anca araç olabilir bir pastanın üstündeki çilek gibi. Aşkın meyvesi de denilebilir ama sadece sevdiğin kişi ile. Her erkek cinselliğe az düşkündür heleki daha genç yaşlarda ama fazlası ilişkiye zarar verir ilişki sadece ondan ibaret olur
Soran+1 yılEvet özgüven eksikligindendir. peki daha önce çok fazla kadınla birliktelik (100 kadar ) yaşamış 38 yaşında bı adam normal mi bu kadarı
Soran+1 yılBilemedeim. Doğruluğundan şüphem olmadı asla sadece cinsellikte kendini ispatlamaya çalışan bu konuda başarılı olduguyla ovunen kadınları bu şekilde yanında tutmaya calisip onları cinsel olarak görüp değersizlestirip başka hiç bı işe yaramayan kişiliksiz bı adam aslında
Soran+1 yılYok alışkanlık haline getirdim sanırım onu yoksa yanında mutlu değilim ve soğudum da artık
Soran+1 yılEvlilik falan zaten düşünmüyorum
Soran+1 yılHayır guzelim de karsidaki insanda her bakımdan daha üstünüm fiziksel olarak karakter olarak yaş olarak da biliyorum bı adım atarsam devamı gelir ve eminim bitirdikten sonra yasını bile tutmam kısa sürecek
Soran+1 yılÇok haklısın en büyük sıkıntım ne biliyor musun? fazlasıyla acıma duygusu var ben de niye bilmiyorum halbuki karşı tarafın bana davranışları belli ama şunu öğrendim ben pes ettim artık çünkü karsi tarafi degistiremeyegimi iyileştiremeyecegimi anladım
Soran+1 yılÇok haklısın o cesaretimi toplayacam sırf bu yüzden onun benden giitmesi için ona o yolu çok defa açtım. ben gidemiyorum yapamıyorum ama o benden gitsin diye o benden ayrılmış olsun diye her yolu açtım ama gitmedi. yapacak bişey yok benim adım atmam lazim
Soran+1 yılYapmam lazım dediğin gibi hem de ilk fırsatta. peki bı insan kendi mutlu değilse baskasini mutlu edebilir mi öyle bı ihtimal olur mu?
Soran+1 yılEvet fikirleri çok sabit belli başlı kalıp yargıları var hayata at gözlüğüyle bakiyor bildiğin mağara adamı gibi bisey ve inanç konusunda dahi anlaşamıyoruz farklı düşünüyoruz. İnanç konusunda anlasamamak da ilerde sıkıntı çıkartır değil mi? İkinci bu tip insanlarin kendileri ile olan savaşlari ne yani niye bitmez
- +1 yıl
Bu kadar konuştuk sen anlattın ben dinledim, ben yorum yaptım sen dinledin. Bu soruyu ben sormuş olsam ve sen cevaplasan ne düşünürdun. inanç farklılıkları önemli değil ama karşındaki empatik yeteneği yok ise aynı yumurta ikizi olsaniz nafile. Seni merhametten başka bağlayan bir şey var bu adama. Bence sen baya seviyorsun yoksa halen sürdürmek mantık işi değil
Soran+1 yılSöyledigin herşeyde çok haklısın ama sevmediğimi de çok defa ondan kactigimi da biliyorum o da bunu biliyor görüşmelere gitmiyorum bahanelere sığınıyorum. hayatimda ilk defa bı erkek arkadaşımdan bu derece kaçıyorum evlilik de düşünmüyorum boylesiyle evlenince nasıl olacağını biliyorum aynı evi de paylaştım onunla yine mutlu değildim ve yaşadığım şeylerden sonra sevgim kalmadi herşeyden ziyade tükendim duygu kalmadı. kendimi tanıyamaz hale geldim özgüven özsaygı hepsini yok etti.
- +1 yıl
Bak seni anlıyorum gerçekten anlıyorum. Bende aşk konusunda hiç iyi tecrübeler Edinmedim. Yorumlarda özelimi pek anlatmak istemiyorum ama öğrendim iki şey var bu aşk işinde. 1. Asla empati yeteneği olmayan, narsist, küçük şeyler ile mutlu olamayan kişiler ile asla olmam. 2. Si ise bir ilişkide bir yanlış var ise ilk durakta inmek lazım, yol uzadıkça geri döneceğin yol da uzuyor. İnsan ne yaparsa kendine yapar. O sana bir şey yapmıyor sen ona izin veriyorsun yapması için
Soran+1 yılDuygularıma tercüman oldun evet çok iyi yerlere dokundun. ben de başta bu davranışlarını başka şeylere yordum kendisi de yordu daha önce ayrıldım ama karşı taraf ısrar edince düzelecem deyince tekrar denedim ama yok değişen bişey olmadi. kendimizi kandirdik sadece o bile kendini tanımıyormus. Ve çok sevdiğim halde tükendim pes ettim artık. Mucadele ettikten sonra aynı karşılığı bulamadigim için olur olmaz sogumam normal değil mi peki?
Soran+1 yılHayır fiziksel olarak ne çirkin denilebilir ne yakışıklı denilebilir ortalama bişey boy olarak da kısa boylu. zengin de değil. Biz sadece arkadaş boyutundayken enerjisi merhameti cesur oluşu dinleyen ilgilenen biri olması beni kendine çekmişti. sürekli kendinin vazgecilmez zeki bı erkek olduğunu çok dile getirince daha önceki ilişkilerini de kendisinin bitirdiğini çok dile getirince vazgeçilmez olduğunu düşündüm çok sacma tabi 😆ama işin içine girince öyle olmadı dışarda merhametli yardımsever cesur olan adam benim yanımda herşeyi eksik etti. Bana merhameti olmadı cesur oluşunun yerine de aciz ilgiye sevgiye muhtaç ağlayan sızlayan bı adam yerini aldı ve hep ona acıdım. onun için acidigim erkeğe hiç bı zaman tam olarak sevgi aşk besleyemem. benimki olsa olsa ona karşı anne sevgisi gibi bişey olmuştu sürekli annelik yaptığım için🙂
Soran+1 yılÇok iyi manipüle edildim çok iyi biliyormuş bı güya herkes ona aşıkmış 😄 çok iyi biliyormuş bı işi çok tecrübesi olduğu için çok kadini ağına düşürdüğü için ama sanirim kimse onu dinlememiş ki ailesi dahi çünkü hep kendini anlatır hep aynı şeyleri anlatır geçmişiyle yaşıyor. ben sadece onu dinledigim için bı buçuk sene boyunca herşeyi cozdum taşlar yerine oturdu ve sanırım onu ondan daha iyi tanıyorum bütün hal ve hareketlerini neyi ne amaçla söylediği yaptığını biliyorum artık. yaşadıklarımı hatırladım ve anladım ki sorun bende değil bu adam normal sağlıklı değil psikolojik desteğe de ihtiyacı var tedavi edilmesi lazım ve kisilik bozukluğunun olduğuna kanaat getirdim. en önemlisi de bı kişinin ne yapsa da mutlu olamayacağıni acı gerçeklerle ogrendim
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim çok iyi geldi söylediklerin dışardan bı gözün böyle bakması bana daha çok cesaret verdi ki görünen köy kılavuz istemez herkes aynı şeyi söyledi son zamanlarda bana. amin gönlüme göre birini bulurum insallah acelem yok yasadigim iyi bı anım olmadığı için çok rahat atlarım sadece aliskanlik bitecek. çok iyi bı tecrübe edindim bu tarz insanlari hayatına almamak lazimmis arkadaş bile olmamak lazımmış onu çok net anladım
- +1 yıl
Bak tecrübe kolay kazanılan Bir şey değildir. Bunu kazanmak için birşeyler kaybetmek lazım. Bende tecrübelerimi zor kazandım hâlen de yolun başındayim. Ben hep aşkta kaybettim. Ne kadar iyi olursak olalım karşıdakine asla yetmez. Ama sonunda ne analdim biliyornsun ben aşkı yanlış kişilerde aramışim
Soran+1 yılEvet çok iyi anladım seni. yanlış insanlarda arayıp yanlış kişilere değer vermisiz. Bizi hakeden insanlara o degeri vermemiz lazım
Soran+1 yılAynen öyle umut hep var ve hep de var olacak bunu çok iyi biliyorum ki bazı insanlar dünyaya sadece diğer insanlara eziyet vermek için gelmiş mutsuzluklariyla diğer insanları da mutsuz etmeyi beceriyorlar
Soran+1 yılEvet ama benimki tam olarak aşk sevgi değil ki bunun farkındayım. onunla gelecek kurmayacagimi çok defa dile getirdim. Mucadele etmemi bekleyen bı adam var karsimda ama benim ona verecek bişeyim kalmadı ki bı canım kaldi. benimki bağımlılık haline geldi aslında yani iyi bı insan da olsa kötü bı insan da olsa ben bağımlı oluyorum ilişkide öyle kalıyorum ta ki bittim diyene kadar ve ilk defa bı iliskimde bittim pes ettim. Yoksa onunla iken de yalnızdım huzurlu değildim yaşadıklarımı bilsen bu kız nasıl dayanmış dersin😆
- +1 yıl
Peki özel bir şey soracağım. Küçükken bir tranva yaşadin mi? Ailenden birini kaybettin mi? Baban ile Aran nasıl? Çünkü bu duygu durumunu normal değil. Muhakkak bir tranvan vardır. Bu arada sitede yorum kısmında mesaj siniri var, biliyorum kaç tane. Olurda cevap yazamazsam bilki yorum sınırına ulaşılmıştır.
Soran+1 yılVar evet annemle bı sıkıntım yok hiç olmadı tam tersi e çok iyi bı anne ama babamla kendimi bildim bileli var. cok ilgisiz depresif ev kötüsü el iyisi derler ya o hesap işte. öyle bı babayla büyüdüm. Ofkelendiginde kufreden bı baba ve annemle babam da hep tartışırlar tartışma ortamında büyüdük. annem babamı hiç degistiremedi çok zorladi ama olan kendisine oldu
- +1 yıl
İşte senin tam olarak problemin bu. Baba sevgisi eksik. kadınlarda maalesef baba sevgisi ile büyümeyenler hep yanlış adamlarda yanlış sevgi ararlar. Annenin babanı değiştirmediği gibi sende bu adamı değiştirmeyeceksin. Ev kötüsü el iyisi çok güzel bir tanımlama. Senin adamın aynısı. Bu arada okuyor musun Çalışıyor musun? Çünkü belli bir kelime darcigin ve güzel bir kültür birikimin var
Soran+1 yılEvet iyi yerden yakaladin zayıf noktamdan 😄Çalışıyorum evet aslında bu durumdan babamdan bu derece şikayetçi olup onun gibi birine denk geleceğimi düşünmezdim. Hatta babam gibi biri karşıma çıkmasın. öyle biriyle asla evlenilmez diye çok defa aile arasında kardeşlerim arasında dert yanmisizdir. öyleleri bizden uzak oldun diye. daha önceki ilişkilerimde bu durumu yaşamadım doğru insanlardı değer sevgi ilgi gördüm. benim yanımda nasildiysalar dışarıya da oyleydiler. başka sebeplerden ötürü olmadı kısmet olmadı. ve sanırım babamdan duyduğum küfürleri normallestirmisim ki erkek arkadaşım kufrettiginde kendimi suçluyordum normal görüyordum
Soran+1 yılTam olarak öyle oldu o süreçte ilişkim yeni bitmişti bosluktaydim arkadaş olarak yanımda oldu öyle ilerledi zaten ve onun da maddi manevi sorunları vardı karşılıklı birbirimize iyi gelmeye başladık ama ilişki ilerledikce sorunlarını hep bana yansıttı fazlasıyla. ben yanında oldukça destek cikmaya çalıştıkça o daha da abartti. sorunlarinin bitmesini bekledim ama meğer sorun sorunları değilmiş kendisiymis. küfür hakaret argo konusmalar baskılar daha neler neler...
Soran+1 yılAynen öyle misal çok iyi bı insan olmus olsun özünde iyi biri olsun
ama anasının babasının bile istemediği sıkıldığı buyutemedigi daha 0- 6 yaş arasında kalan gelişimini tamamlayamamis bı çocuk adamla bırak evliliği ilişki bile yürütemezsin. Yurutursen bile sonunda kafayı yemiş olursun. Ben çok bile dayandım biraz daha devam etseydi artık akil sagligimdan olacaktım. Az ötede iyileştirsin kendini ha bu tipler iyileşmez değişmez bunu da biliyorum ömür boyu böyle ot gibi gelip ot gibi yaşar ölürler zaten
Soran+1 yılAyriyim iki hafta kadar oldu benim onu ayağına gitmemi bekliyor her zamanki gibi. ayni iş yerinde çalışıyoruz saglikciyiz küçük bı hastanede çalışıyoruz sürekli birbirimizi görüyoruz zaten. Ama görmemezlikten geliyorum iyi oluyor. biliyor musun sürekli onu dibinde olup da mutsuz olmaktan sıkılmışim onun yüzünden iş yerindekilerin yanına bile gitmiyordum
Soran+1 yılEvet ve inanır misin görünce bile heyecanlanmiyorum aynı iş yerinde olduğumuz halde zorlanmiyorum çünkü bu iki haftalık süre boyunca yaşadıklarımı düşündüm. Yasadiklarimi yakın arkadaşlarıma anlatınca öyle olunca ben de daha çok soğuma oluştu güclendim. Onun için tayinimi bile istemeyi düşünmedim istemedim gitmedim. onun gidip gitmemesi de umrumda olmayacak hatta o bu durumdan dolayı tayin istedi ben hiç oralı olmadı işime geldi hatta
Soran+1 yılAynen gitmeyecem tercih süreci bı hafta önceydi ben vermedim bilerek. o tercih verdi ama ona bı yer gelmedi gitmesi işime gelirdi ama gitmedi yine takmıyorum. bi de daha kendimi suçluyordum o kadar çok suçlamış ki beni her durumda her olayda o haklıdır diyordum ama o suçlama vicdan azabı da yok😊
Soran+1 yılAynen öyle evlilik gibi durumlarından bahsetti daha önce. oyle bu durumun da umrumda olmayacagini dile getirdim. kim seni ne yapıyorsa yapsın dedim benim başımı yakma da başkasının başını yak dedim 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılTrip atan erkek ne ya
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğil mi yeminle soğudum artık çok sevdiğim halde dayanamıyorum dengesizlikleri de çok var
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. O ne ya hiç çekilmez iki tarafta
03 Yorumla
Soran+1 yılYani erkekte hiç cekilmez çok sorunlu bı kişiliği var onu dduzeltecem derken benim psikolojim bozuldu
Soran+1 yılHayır kova burcu bana da garip geliyor kovada öyle bı özellik de yok
Gizli Üye(36-45)+1 yılO ne yaa erkegin trip atanı da ne bilim
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok sıkıldım bu durumdan sevgim de kalmıyor artık
Asla çekmem cekilmez
014 Yorumla
Soran+1 yılEvet zaten insan yoruluyor dengesiz hareketleri de çok var
Soran+1 yılTabi yani sevgim bile kalmadı soğudum artık psikolojimi bozdu
Soran+1 yılAynen peki bı erkek niye bu derece tripli küsen alıngan olur anlamis değilim
Soran+1 yılİyisi vardır aama
Soran+1 yılEvet iyisini normalini sorunlu olmayanı bekleyecem
Soran+1 yılmantıklı doğru diyorsun
Soran+1 yılAynen teşekkür ederim
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Trip atan küsen erkek sevgili çekilir mi? Çok seviyorum ama çok yoruldum ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, anlıyorum, gerçekten zor bir durum 🌸. Bazen karşımızdaki kişinin duygusal iniş çıkışları, ilişkide ciddi bir yük haline gelebiliyor. Birbirinize karşı dürüst olmak ve hislerinizi açıkça paylaşmak çok önemli. Eğer bu ilişki seni bu kadar yoruyorsa ve karşındaki kişi seninle aynı özeni göstermiyorsa, belki de biraz ara vermek ya da ciddi bir konuşma yaparak sınırları belirlemek iyi olabilir. Kimse sürekli eğilip bükülmek zorunda olmamalı, değil mi? Kendisini değiştirmesi gerektiğini anlaması zaman alabilir ama kendi mutluluğunu da hiçbir zaman ikinci plana atmamalısın 💖. Unutma, sağlıklı bir ilişki iki tarafın da birbirine eşit şekilde değer vermesiyle mümkün!