Bilge ben her türlü yeterim de senin gibi midesiz ve geniş herifler yüzünden etrafta düzgün kız kalmadı. Her gün bir bara gidip farklı kişilerle yatması senin için normalse sen zaten adam değilsin
@MaviSever1108 Eğer ilişkim esnasında bunu yapmıyorsa ve herhangi bir hastalığı yoksa, bunun için önlem almış ise beni ilgilendiren bir durum yok dostum buyursun gelsin 🙂 Eğer o zaman yapan seninle iken sana mı bağlı olacak gibi bir sorun olursa o zaman benim dediğim yere geliyoruz, onun diğerlerini kesfedince seninle olması için bir sebep yok, veya aldatması durumunda ondan vazgeçemezsin cunku zar zor bulmuş oluyorsun doğru mudur?
Yoo yanlış anlamışsın eski sevgilim de ilişkiye girmişti ama onunla bununla değil. Bara gidip biriyle tanışıp yatan birisi asla olmadı. Bu kız önüne gelene veriyor, gel de sahiplen şimdi 😒
Evet açıkçası beni etkileyen bir durum yoksa "benden önce" kaç kişi ile olduğu kriter değil sifirda olabilir yüz de... Ben kafa uyumuna ve karakteristik özelliklerine, çekim var mı yok mu ona bakarim
@MaviSever1108 İşte bu noktada da ilk dediğim yere geliyoruz, bağlama ve aşık olma mevzusu... Eğer bana sadık olmazsa veya bağ kuramazsak ayrılırım bu kadar basit
Geniş mi valla bu şekilde günümüze herhangi bir etkisi olmamış bir durumda obsesyonlar geliştirmeyen, ilişkiyi benimle olan sürecine göre degerlendirmek genişlik ise evet geniş birisiyim 😂
@MaviSever1108 Kolay değil mi 😂 Hayatında farklı dopamin kaynakları olan birisi için öyle kolay ki sasarsin... 6-7 aya mümkünse Q1 veya Q2 seviyesinde journal, en kotu ihtimalle survey (akademik makale) hazırlamak için çalışmalara başladım akabinde bu süreçte TOEFL sınavına da girip daha önce alese de girdiğim için hem yurt dışı hem de yurtiçinde yüksek lisans başvuruları yapacam, her gün düzenli uzun yürüyüşler ve doğa gezileri, yakın arkadaşımla zaten sosyallesiyoruz, bu süreçte beni idare edecek bir app yazacam pasif gelir için
Sonra daha da güçlenip dünyayı gezmek istiyorum ufak ufak dijital göçebe tarzında yani dopamin kaynakları bitmez, o kişiyi birakamiyorsan hayatında bir şeyler yolunda gitmiyor demektir
Pzt, 27 May 15:21 Ama ilgi istiyor, seviyor ve bekliyor Pzt, 27 May 15:21 Emin olun bir kere seks yapsanız soğursunuz ondan Pzt, 27 May 15:22 Siz öyle zannediyorsunuz Pzt, 27 May 15:22 Niye öyle dediniz Pzt, 27 May 15:22 Onun tek isteği arzu ve tutku Pzt, 27 May 15:22 Niye soğurum Pzt, 27 May 15:22 Seks kadını çünkü afedersiniz Pzt, 27 May 15:22 Seks için birlikte olur sonra bırakır tek gecelik takılır uzun lafın kısası
Pzt, 27 May 15:20 Nerden geliyor bu kendini beğenmişlik anlamıyorum Pzt, 27 May 15:20 Dışı da güzel değil içi de boş ver gitsin Pzt, 27 May 15:21 Her önüne gelene veriyor demekki afedersiniz Pzt, 27 May 15:21 O yüzden egosu şişik birisi
@MaviSever1108 Ya kral olmadıysa üzüntümü bir hafta falan yaşar sonra hayatima devam ederim olay burada dopamin bağımsızlığı... Sevgili gibi faktörler riskli dopamin kaynakları ve kişiye bağımlı olman senin sağlıklı bir ödül mekanizması olusturmanı engeller ancak akademik kariyer, sosyalleşme, gezginlik, spor gibi faktörler sana sürekli dopamin sağlar o yüzden huzurlu ve güçlü birey olursun, bu durumda ilişkiler destekleyici faktör olur ana faktör değil
@MaviSever1108 Normal dostum burada husus şu, eğer tek başına cinsellik yaşayan birisi ise ve aynı fikirdeyseniz cinsellik yasar yol verirsin, eğer cinsellikle birlikte romantik ilişki de arıyorsan o zaman ya direk yol verirsin ya da macera olsun diye bir şeyler yaşayıp yol verirsin, aldatırsa da direk yol verirsin yani mantık bu 1 ve 0
Olay ne istediğini iyi yansıtmak ve benzer fikirlerde kişileri daha efektif şekilde bulabilmeyi öğrenmek, olur da yanilirsan yol verirsin biter yani çok kasma
Olay kolay veya zorlukta değil şahsen kolay ve ulaşılabilir kadınları daha çok severim komplekssiz oldukları için ama kişinin geçmişinde yaşadığı şeyler ilgilendirmez mevzu da bu
Sevmediginle Sirf zevk icin olmussundur iste. Ben cok da sevsem sevmedigiyle bisiler yapmis olan kisiyle asla olmam. Sevmiyosa flortle max sevissin falan . Sevgiliyle sx falan onun disinda kimseyi Kabul etmem
Daha önceden cinsel bir ilişkim olmadı kanka 😃 Bu tarz birini yadirgamamamın sebebi de bana biraz saçma geliyor sadece benimle olan iletişiminde geçmişten referans alıp hareketlerini gözden geçiririm, aldatırsada ayrılırım o kadar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayat birlikte olduğum insanları tanıyacak kadar uzun değil. Kadınlar için de bu durum böyle…
Tercih meselesidir herhangi bir problem olmaz 🤷
Gündelik ilişki yaşayan kadınlar basittir
@MaviSever1108 Kime göre, neye göre? Basitlik olcutunuz nedir
Olay burada kendi benliğiniz sonucu karşınızdaki kadına yetersiz olacağınızı dusunmeniz mi yoksa o kadının ilişki yaşaması mi?
Bilge ben her türlü yeterim de senin gibi midesiz ve geniş herifler yüzünden etrafta düzgün kız kalmadı. Her gün bir bara gidip farklı kişilerle yatması senin için normalse sen zaten adam değilsin
@MaviSever1108 Eğer ilişkim esnasında bunu yapmıyorsa ve herhangi bir hastalığı yoksa, bunun için önlem almış ise beni ilgilendiren bir durum yok dostum buyursun gelsin 🙂 Eğer o zaman yapan seninle iken sana mı bağlı olacak gibi bir sorun olursa o zaman benim dediğim yere geliyoruz, onun diğerlerini kesfedince seninle olması için bir sebep yok, veya aldatması durumunda ondan vazgeçemezsin cunku zar zor bulmuş oluyorsun doğru mudur?
Senin esas cekindigin durum kızın ilişkiye girmiş olması falan değil o kızı elinde tutamayacagini düşünüyorsun bütün mesele de bu
Yoo yanlış anlamışsın eski sevgilim de ilişkiye girmişti ama onunla bununla değil. Bara gidip biriyle tanışıp yatan birisi asla olmadı. Bu kız önüne gelene veriyor, gel de sahiplen şimdi 😒
Demek ki onunla karşılaşan sen olsaydın sen çoktan kabul edecektin bu durumu ama ben ters biriyim
@MaviSever1108 Sahiplenmek ne ya labrador mu alıyon eve 😂
Sahiplenmek, ilgilenmek, ben burdayım demek gibi düşün köpek seçmiyoruz
Evlenmeyi düşünmüyorum ve çok düşük ihtimalle fikrim değişebilir ancak değişmesi durumunda da bir kriter değil
Evlenmek değil zaten konu, sevgili olmak için bile kriter bu konu ama senin için çok rahat bir mesele tabii
E yani günübirlik ilişkiler yaşamış olsa bile bunun ne gibi bir eksisi olabilir?
Evet açıkçası beni etkileyen bir durum yoksa "benden önce" kaç kişi ile olduğu kriter değil sifirda olabilir yüz de... Ben kafa uyumuna ve karakteristik özelliklerine, çekim var mı yok mu ona bakarim
Sadık olmaz, bağ kurmaz, sana aşık olmaz ve en önemlisi escort aramıyoruz. Partner arıyoruz
@MaviSever1108 İşte bu noktada da ilk dediğim yere geliyoruz, bağlama ve aşık olma mevzusu... Eğer bana sadık olmazsa veya bağ kuramazsak ayrılırım bu kadar basit
Sen öylesindir, ben böyleyimdir. O zaman ne diyim birader böyle geniş geniş takıl 😒
Ama bunu geçmişte yaşananlarla değil günümüzdeki sürece bakarak eleştiririm
Bir şeye başladıktan sonra bitirmek hiç kolay değil, başlamadan bitirmek en kolayı. Sonunu bile bile kimse ateşe atlamak istemez
Geniş mi valla bu şekilde günümüze herhangi bir etkisi olmamış bir durumda obsesyonlar geliştirmeyen, ilişkiyi benimle olan sürecine göre degerlendirmek genişlik ise evet geniş birisiyim 😂
Bro kız benimle tanıştıktan sonra da o hayatına devam etti. Aşık aşık peşinden gurursuz bir şekilde koşacak mıydım bir de
Valla ben senin kadar rahat ve geniş birisi olamam. Ben ters birisiyim, aşk falan anlamam öğrenince direkt soğudum 😒
@MaviSever1108 Kolay değil mi 😂 Hayatında farklı dopamin kaynakları olan birisi için öyle kolay ki sasarsin... 6-7 aya mümkünse Q1 veya Q2 seviyesinde journal, en kotu ihtimalle survey (akademik makale) hazırlamak için çalışmalara başladım akabinde bu süreçte TOEFL sınavına da girip daha önce alese de girdiğim için hem yurt dışı hem de yurtiçinde yüksek lisans başvuruları yapacam, her gün düzenli uzun yürüyüşler ve doğa gezileri, yakın arkadaşımla zaten sosyallesiyoruz, bu süreçte beni idare edecek bir app yazacam pasif gelir için
Sonra daha da güçlenip dünyayı gezmek istiyorum ufak ufak dijital göçebe tarzında yani dopamin kaynakları bitmez, o kişiyi birakamiyorsan hayatında bir şeyler yolunda gitmiyor demektir
O zaman bu kızın dediklerini oku bak bakalım aynı olacak mısın bro
Pzt, 27 May 15:21
Ama ilgi istiyor, seviyor ve bekliyor
Pzt, 27 May 15:21
Emin olun bir kere seks yapsanız soğursunuz ondan
Pzt, 27 May 15:22
Siz öyle zannediyorsunuz
Pzt, 27 May 15:22
Niye öyle dediniz
Pzt, 27 May 15:22
Onun tek isteği arzu ve tutku
Pzt, 27 May 15:22
Niye soğurum
Pzt, 27 May 15:22
Seks kadını çünkü afedersiniz
Pzt, 27 May 15:22
Seks için birlikte olur sonra bırakır tek gecelik takılır uzun lafın kısası
Pzt, 27 May 15:20
Nerden geliyor bu kendini beğenmişlik anlamıyorum
Pzt, 27 May 15:20
Dışı da güzel değil içi de boş ver gitsin
Pzt, 27 May 15:21
Her önüne gelene veriyor demekki afedersiniz
Pzt, 27 May 15:21
O yüzden egosu şişik birisi
@MaviSever1108 Ya kral olmadıysa üzüntümü bir hafta falan yaşar sonra hayatima devam ederim olay burada dopamin bağımsızlığı... Sevgili gibi faktörler riskli dopamin kaynakları ve kişiye bağımlı olman senin sağlıklı bir ödül mekanizması olusturmanı engeller ancak akademik kariyer, sosyalleşme, gezginlik, spor gibi faktörler sana sürekli dopamin sağlar o yüzden huzurlu ve güçlü birey olursun, bu durumda ilişkiler destekleyici faktör olur ana faktör değil
Bro ben hayatıma devam ediyorum zaten 😄 orada bir problem yok. Zaman benim zaten bol bol geziyorum
Spora gidiyorum da kalabalık orası sık sık grip ediyorlar beni
Ben senin sadece söylediklerimi çok normal gibi karşılamana şaşırdım, normal değil çünkü
@MaviSever1108 Normal dostum burada husus şu, eğer tek başına cinsellik yaşayan birisi ise ve aynı fikirdeyseniz cinsellik yasar yol verirsin, eğer cinsellikle birlikte romantik ilişki de arıyorsan o zaman ya direk yol verirsin ya da macera olsun diye bir şeyler yaşayıp yol verirsin, aldatırsa da direk yol verirsin yani mantık bu 1 ve 0
Olay ne istediğini iyi yansıtmak ve benzer fikirlerde kişileri daha efektif şekilde bulabilmeyi öğrenmek, olur da yanilirsan yol verirsin biter yani çok kasma
Tamam bro 🙂
@MaviSever1108 hakli. Sirf sen kolay kiz seviyosun diye bu normal bisi anlamina gelmiyo.
Ornek veriyorum Mehmet aldatilmayi seviyo Ayse aldatiyo durmadan. Mehmetin hosuna gitmesi, Aysenin aldatmadigi anlamina gelmiyo
Demek istedigim sen kolay kiz seviyosun diye bu normal anlamina gelmiyo. :)
Sadece senin sevdigin sey bu
Sen seviyosun diye sana normal, ama Kabul edelim ki aslinda normal falan drgil. Normal olani normallestirmeyin
Olmayani*
Olay kolay veya zorlukta değil şahsen kolay ve ulaşılabilir kadınları daha çok severim komplekssiz oldukları için ama kişinin geçmişinde yaşadığı şeyler ilgilendirmez mevzu da bu
Gecmisteki secimler bir zamanlar gecmis degildi. Karakteri belli eder
Herkesin icine giren bi jole olmus s1k benimle olamaz :d
Sen herkesle oldugun icin herkesle olan birini istemen cok normal, Ben bakire istiyorum desen serefsiz olursun
Yaptigin Bence yanlis ama en azindan sevdigin kadinin gecmisi onemli degil ve sen de zaten gelecegini dusunmedigin kizlarla oluyosun.
Kotunun iyisi
Yo ben herkesle olmadım aksine şu ana kadar öyle bir munasebetim olmadı ama böyle bir olayla mukayese etmek saçma geliyor
Sevmediginle Sirf zevk icin olmussundur iste. Ben cok da sevsem sevmedigiyle bisiler yapmis olan kisiyle asla olmam. Sevmiyosa flortle max sevissin falan . Sevgiliyle sx falan onun disinda kimseyi Kabul etmem
Daha önceden cinsel bir ilişkim olmadı kanka 😃 Bu tarz birini yadirgamamamın sebebi de bana biraz saçma geliyor sadece benimle olan iletişiminde geçmişten referans alıp hareketlerini gözden geçiririm, aldatırsada ayrılırım o kadar
Buradaki kız çok haklı 😄👏🏻
@MaviSever1108 😂 Bir elin nesi var iki elin sesi var muhabbeti oldu
Kız beni destekliyor 😂
@mavisever1108 farkettim onu 😂
hahhahahahahhaahhahaha sevgilim olacak kişi böyle olmalı bro 🤣
@MaviSever1108 Aha çöpçatanlık yapmış oldum hayırlı olsun 😂
Yok bro sevgilim yok 😂 sana şaka yapılmıyor yani bu düşüncede olmalı kız demek istedim
@MaviSever1108 Anladım ben seni kral rahat ol 😂
🦁
Buyur gel ic tuzlu kahvemi MSMSKDKDLD
Evlilik için çok gencim 😂
Ben senden cok daha gencim :D
3 yaş mı mesela 🤣 dermişim
Ahahahah cok cok cok daha fazla
Aşk işlerini kapattım ben arkadaşlar ya artık lay lay lom devri başladı
İsteyen istediğiyle olsun, ben yalnızlığımla barışığım :D
Ciddi degildim zaten dmddk
Sevgili olarak evet, takiliriz ederizde evlenmem
Sen de aynisini yapiyosundur. O seni niye Kabul etsin :d
Gecmise gore yargiliyosan sevdigin kizi, gelecegini dusunmedigin kizla yatmicaksin
tanımadığı biriyle birlikte olduysa kolay bir kızdır derim
Evet ederdim geçmiş sonuçta bir erkek için aynı soruyu sorsan kimsenin umrunda olmaz burada tatava yapıyorlar
Neye kabul etcez, dergaha mı
Tanımadığı biriyle neden birlikte olmuşki peki
Evlilik olmaz ama cakmak icin ideal
Sevdigin kizin gecmisi senin icin onemliyse, gelecegini dusunmedigin kadinla birlikte olamazsin skdkdkfkf cok canım
Ee bende olmuyorum ki 😅
Davul bile dengi dengine. Senin gibi olan birini Kabul etmek zorundasin
Cakmak diyosun dkffkkf
Ben cakacagim demiyorum ki, cakar millet acik kapi diye
Gündelik ilişki yaşayan kadınlar basittir
@MaviSever1108 Beyler gözünüzü açın siz ona hediye seçerken o başkasının koynuna giriyor
barda mi tanistin