AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sıkılması bıkması ve iyice tanıması yeterli. Merak kalmamış heves kalmamış ve yeni sulara yelken açmış doğal olarak
biraz öz eleştiri yapacağım, biz erkekler sizin gibi olamıyoruz sizden biraz daha rahat tak sepeti koluna herkes kendi yoluna değimini daha rahat uygulayabiliyoruz
Teşekkür ederim. Zaten herkes bana o seni hiç sevmemiş ki, o seni kullanmış dediklerinde de kalbim acımadı giden yıllarıma üzülüyorum. Saçımı süpürge ettim bu ilişki için. Ben varya o hata yaparken bile gidip ben özür diliyorum bu da benim canım. Arkadaşlarının sevgilisine değer veriyor hep neden? Onlarla bulustugunda çok mutlu benleyken hiç benle sohbet etmezdi
Giden zamana hiç üzülmeyin elbette çok zor durum ama bunu bir pencerenin kapandığını ama daha açılacak çok pencerenin olduğunu düşünün
O pencereler açılıyor. Acilmiyor değil ama mutlu değilim. Çünkü beraber çok şey yapıyorduk. Şehir dışına tatile giderdik. Birlikte yemekler yapardık ben ona hep sürpriz yapardım o bana ben hiç daha önce bu kadar değer görmedim derdi. Gülüşünü bile özledim. Yarın onun olduğu şehire gidicem. Üniversitede işlerim var maalsef. Ve şu an oyuzden bu kadar kalbim kırık.
ayrılalı ne kadar oldu
3 ay
Bakın 3 ay daha çok ama çok taze bu sürede tüm taşların yerine oturmasını beklemek çok yanlış olur sadece size şunu söyleye bilirim bu yaşadığınız acının tek bir ilacı var o da zaman, bu zamanı kendine tanımalısın ama bu acıyı yaşarkende kendini ihmal etmemelisin, unutma ki o başkası ile çoktan bu hayatı kurdu.
Ama nasıl oluyor abi? En son ayrıldığımız da telefonu ağlayarak kapatmıştık. Ben ona dedimki ben o evde olmamama rağmen seni çok özlüyorum sen nasıl beni özlemiyorsun demiştim. O da bana seni nasıl unuturum her yerde anılarımız var diyip ağlamıştı. Gidiş o gidiş. Ben onun evini taşımasına evini dizmesine yardım ettim o ise beraber dizdigimiz evde bir başka kadınla beraber Ben yıkılmayayim kim yıkılsın?
Bakın size haksızsın demedim, yaşadıklarını çok basit olarak görmedim, sadece O yaptı sende yapmalısın unutma hayat devam ediyor zaman hızla akıp gidiyor, bunu anlatmaya çalışıyorum.
Okadar çok ofladım ki bugün. Yarın Ankara'ya gidicem o da orada. Üniversite de işlerimi halledicem. Yani ona yazıp gel seni çok özledim yazasım var. Ve kendimi zor tutuyorum okasar özledim ki kendimi küçük duruma düşürmek istemiyorum ne yapicam ben
Yedekte tutmuş belli ki
Elbet onu da bir gün yedeklerler. Ona değer veren bir kadını kaybetti. Ben varya her gün ağlamaktan okadar yoruldumki hayat çok anlamsız hiç kendimi bu kadar kötü hissetmemiştim 3.5 ay oldu ne bir erkekle konuşasım var ne de başka bir şey. Resmen hayata küstüm toparlanamiyorum. Bırak diyorum kanasın acını yaşa diyorum. Ama bir yere kadar depresif halimden kurtulamiyorum
@Mr_Potter karektersizlik
@İlkkemal adının kemal olması dışında hiçbir problem yok.
Adına cidden üzüldüm. Ama onun seni üzgün görmesi onu mutlu edecektir. Toparlanmana bak bence.
Abi yarın onun olduğu şehire gidiyorum. Ve ona yazasım geliyor gel konuşalım gibisinden ama gururumu yerler altına almamak için uğraşıyorum.
Bence sacmalarsin. Yapma böyle bir şeyi
yalnızlık cesurların işi çünkü
Erkek çünkü
Erkekler kapatılsın dimi?
İnsana hiç bir şey fark etmiyor
Bence bir erkeklere farketmiyor, kimseyle evlenmeyi düşünmüyorum. Helak oldum resmen.
Sence öyle sanki kadınların farkı var aynı bok
Elbette dünyada kötü kadınlar var bahsettiğin gibi. Ancak bu dünyada her zaman erkekler hem güçlü hem de çok garip hâl ve hareketleri var en basitinden babam anneme çektirmediği şey kalmadı ki annem de günahsız bir kul. Ben genel olarak artık erkeklere karşı bir ön yargım var bilmiyorum
Maddi özgürlüğü olan kişiler genelde erkekler olduğu için öyle maddi özgürlüğü olan kadınlarda gayet erkekler gibi fark etmiyor misal benim eşim çalışan bir kadın, geçen pazar beni aldattığını öğrendim. bosaniyorum ama maddi olarak çaresiz biri olsaydı cesaret edemezdi
Allah sana da sabır versin. Nasıl güçlü olabiliyorsunuz? Hayat devam ediyor biliyorum ancak bende bir nevi evlenmesem de aynı durumla karşı karşıyayım. Resmen yıkıldım. Benden çok daha güzel ve zengin olan bir kızla sevgili. Kız yurt dışına da çıkıyor ailesi zengin. Ben yeni üniversite bitiricem de mezun olucam. Hiçbir şeyim yok elimde. Hüzünden başka baba evimdeyim
Güçlü olamıyoruz, her şey çok güzeldi 1 ay öncesine kadar. Şimdi çok pişman ama iş işten geçti bosanacagim. Daha yeni mezun olacakmışsin zaten neyin olacak Daha gencecik yaşta çalış sende güçlü bir kadın ol zamanla seninde her şeyin olur
Eskiden ben hayatımda bir kere bu hatayı yaptım. Ve karşımdaki adam hüngür hüngür ağlamaya başladı. Nefesi kesilene kadar Bende böyle bir hata yaptığım için bende ağladım. Ama ben sadece telefonda konuşmuştum aldatma dediğim olay bu. Onun sebebi de bir mesele vardı içimde bitmeyen ve o kişiyle konuşmuştum. Ancak kendime bir söz verdim bir daha hiçbir erkeğin kalbini kırmiycam diye. Zaten o kişiden sonra bunla sevgili olduk Bende böyle bir şey yaşadım. Kimsenin ahı kimsede kalmıyor öğrendim. Akıllandım.
Benim eşimde sadece telefonda konuşmuş Hamile kalınca aşırı değişti bunları yaşadık ama telefonda da olsa aldatmak aldatmaktir fark etmez. Benimde aldatma fırsatları elime geçti çok güzel bir kız gel karina anlatmayiz diye peşimde koştu 3 gün öyle güzel biriyle sevişmek isterdim bende ama aldatmayacak bir avuç canım erkekten biri benim işte oda bana yapmayacaktı. Çok yanlış yapmışsın sende neyse senin için hiç birsey değişmedi gençsin bekarsın hayatını yaşa bir daha aldatmayin lütfen
Abi karına anlatmayiz demeye kadar geldiyse sen yüz verdiğin için bu konular buraya gelmiştir. Ayrıca hiçbir kadın sosyal medya da ya da yolds gördüğü bir adamı çok beğenip hadi gel şunları yapalım demezdi. Bence sizin yaptığınız da ayıp olmuş. Konuşmuş olmanız dahi yanlış. Evet siz sevişmemişsiniz ama bence bu doğru değil. Ayrıca şunu farkettim az önce bahsettiğim kişi ben ona sırf modu düşük diye destek vericem diye ilişki de çırpınıp dururken eski sevgilisiyle konuştuğunu oyuzden bana baklavalar aldığını öğrendim. Yani çok garip gerçekten
Yok bu kız benim çırağım di en son 4 sene önce falan görmüştüm bir akşam mesaj geldi sarhoş sarhoş yazmış nasılsın falan derken bu akşam boş isen bize gelsene falan dedi bende evlendim ben dedim o zaman karina söylemeyiz falan dedi o zamana kadar hiç aramızda flört. olmadi bende şaşırdım 3 gün darladi en son küfür edince bıraktı yazmayı bir suçum yok yani. Aldatilanlar da çırpınanlar oluyor zaten
Yaaa :/ ne diyimki abi. Vallahi yalan dünya. Kimseyle evlenmemek en doğrusu. Ve iyilik yap denize at derler. Bu hayatta öğrendiğim en güzel şeylerden biri bu olsa gerek. iyilik yap sana iyilik gelsin. Ben yaptığım her kötülüğün karşılığını misli misli ödedim. İyi ki de ödedim. Çok kalp kırdım. Ama sıra adam olmakta. Benim de kalbimi çok kırdılar. Zaten ben masumken ilk benim kalbim kırıldı. Masum olan eziliyor diye kötülük yapmaya başladım ama cezasını da çektim cefasını da çektim. Şimdi kimsenin beni kıramayacağı bir bıçak gibi keskinim ama kimseye zararı olmayacak kadar da pamuk bir insanım. Bu insanlar bu dilden anlıyorlar
Valla ben ilahi adalete inanmıyorum ben kimseyi üzmedim ama bunları yaşadım. Sende hatalarından kendine ders çıkarmışsın artık evlenmeden başına gelmesi güzel artık daha sağlıklı ilişkilerin olur umarım. ama ilişkilerde çok değer veren eziliyor bunu anladım.
Bir yerden dinlemiştim. Birisi sizin kalbinizi kırdığında, O kişiyi de bir başkası bir yerlerde üzüyor. Onu birtek siz üzemezsiniz. Gerçekten de öyle. 3 kuruşluk adamlara 5 kuruş verirseniz o kalan 2 kuruşu için adam gelir seni satar.
Değer*
İşte ben o dediğine inanmiyorum
Allah gönlünüze göre versin. Dilerim çok mutlu olacağınız şeyler olur. Yalan dünya.
Teşekkürler umarım senin içinde öyle olur