Konuşmaya çalıştığınız kız "Erkeklerle arkadaş olmuyorum" dese ne düşünürsünüz?

Dinine uygun yaşayan, tesettürlü bir kıza mesaj atıyorsunuz o da cevaplıyor. Sohbet güzel gidiyor. Birkaç gün sonra kadın-erkek arkadaşlığını doğru bulmadığını, zaruret dışında erkeklerle samimi olmadığını söylese bu kız hakkında ne düşünürsünüz?

Sessiz, sakin, erkeklerle arkadaş olmayan, flört etmeyen bir kız yobaz mıdır? Erkekler böyle bir kızı gerici olarak mı görür?

Konuşmaya çalıştığınız kız "Erkeklerle arkadaş olmuyorum" dese ne düşünürsünüz?
Cevapla