İlişki konusunda erkekler neden daha ılımlı ve istekli davranıyor?

Mesela bir erkek bir kıza yazınca sorun olabiliyor genelde kızlar yüz vermez sinirlenir falan ama kız bir erkeğe yazınca genelde erkeğin hoşuna gider karşılık verir ve hemen yelkenleri indirir bu neden böyle?

İlişki konusunda erkekler neden daha ılımlı ve istekli davranıyor?
Cevapla