Hayatınızın aşkı olduğu düşündüğünüz kişiyi nasıl unuttunuz? unutabildiniz mi?

Çok sevdiğim biri vardı ayrıldık, hatta ben bitirdim ama severek ayrıldık ben onu affedemedim o da hatasını kabul etmedi çok şey yaptı affetmem için ama olmadı en son kötü kavga ettik öyle bitti bana gerçekten kötü şeyler söyledi bende söyledim. Ama olmuyor anılarımızı unutamıyorum film gibi gerçekten barışırsam allah belamı versin diyordum ama yüz yüze konuşunca hemen yumuşuyorum? Ve asla kopamıyoruz hayatımdan çıkaramıyorum bir türlü dün yan yanaydık yanımdaydı… kötüydüm sakinleştirdi sonradan da merak etti aradı sordu, kafamı karıştırıyosun dedi. Ne yapıcam bilmiyorum geziyorum tozuyorum birileriyle konuşmaya çalışıyorum ama unutamıyorum olmuyor sizce ne zaman unuturum?
Hayatınızın aşkı olduğu düşündüğünüz kişiyi nasıl unuttunuz? unutabildiniz mi?
Cevapla