Ben hazırlarım da toplamak , niye bu kadar çile..
Seytan diyor çek hepsini elektrik süpürgesine 🙄
Masaya bakınca, mutfaktan da soğuyorum, yiyip içmeden deee😏
Seytan diyor çek hepsini elektrik süpürgesine 🙄
Masaya bakınca, mutfaktan da soğuyorum, yiyip içmeden deee😏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Kahvaltı dediğin yatakta yapılır sonra çarpılınır birlikte. Pazara kadar değil bizim aşkımız
Oldu çarpıl sonraaa
Şanımızla şerefimizle çarpılırız hiç olmazsa
Yok acil sevgili arıyorum kendime
43 yaşındayım
Terazi burcuyum
Sevgilim dünya düzdür dese inanırım
Taliplerimi bekliyorum 🙄
Hazırlamak da toplamak da of dedirtiyor. Yapay zekadan ama az konuşup çok iş yapanın 3 boyutlu halinden bizim eve de lazım. 🥹
Bu konularda bence beceriksizdir.. Anca yesin, içsin, göbek büyütsün..😃
Kahvaltıyı hazırladım masanın üzerinde duruyor bir saattir hala kahvaltı yapıcam
maalesef öyle biri yok kendim hazırlık yaparım kendim de toplarım
sofrayı kuran kaldırsın : )
Var burada istermisin
BİM'e gelir yakında 😂😂
Keşke olaydı
Yoktur
Yardım ederim ama tek başıma yapmam
Hiiiiç uğraşamam :D
Konum gönder
Evet var