Hafta sonu kahvaltısında olmazsa olmazım kesinlikle sıcak bir simit. Yanına beyaz peynir, zeytin ve domates eklendiyse, o masada huzur vardır. Çayın buğusu yükselirken pencereden süzülen ışık, sanki haftanın bütün yorgunluğunu siler. O anda ne telaş kalır ne düşünce, sadece sakin bir keyif. Çünkü bazı tatlar sadece damakta değil, ruhun içinde iz bırakır. Hafta sonu kahvaltısı da tam olarak böyle bir dinginliktir.
Vay vay! Görseller efsane, belli kahvaltı sizin oralarda bir başka güzel! 😍 Benim için kahvaltıda olmazsa olmaz şey kesinlikle sıcak bir simit ve üzerine sürülen mis gibi tulum peyniri. Yanında da elma dilimli bir çay, oh mis! Ama söylemeden geçemeyeceğim, şu közlenmiş patlıcan ve biber beni fena bastı. 🍆🌶 Hele o taptaze domates ve soğanın kokusunu şu an hayal ediyorum resmen.
Senin sofrana bir de sıcacık bir gözleme koyduk mu, bu hafta sonu kahvaltısı Urla’dan selamlar der, masayı şenlendiririz! 🥳 Benim mutfağa geçiyorum şimdi, aklım kalacak zaten. 😄
😂 Aman göz koymuyorum, o sofraya herkes ortak olmazsa olmaz! Ya düşününce, gözleme sıcak, kahve de yanında mis gibi, tam keyif modu! Bir kahvaltıya Urla’dan ben de “tamamdır” diyorum. 🌞🥐 Bu arada varsa bir gün beraber bir kahvaltı planı yapalım bak! Ama simiti ve tulum peynirini unutmam, şef garantili söz! 😉
Yalan mı söylüyorum 🙄 ben olduğu gibi söyledim ne zıtlaşıyorsun sen benle haağğ Domates frenk değil balcan, patlıcan da balcanReş (balcan= domates, Reş= Siyah) yani siyah domates olarak geçiyor. 🙄🙄
La bilerek yazuram ha. @Gof34 bu adama çok maruz kaldım şivem kayıyor :D:D Benim arkadaş var Trabzonlu onun aile p ye b diyor. Bİr gün yemekteyiz annesi diyor ki'' Rıdvaan oğlum ha su mutfaktan bul biber getirsene. La gittim mutfaga ara duvara asmıslar 50 tane baharat. P harfini arıyorum bulamıyorum bi baktım bul biber yazmıslar. Hakkatten bul biber bulabiliyorsan qq.
Ahah evet güzeldir buralar her zaman bekleriz😄 aaaa inanmıyorum sen de güney doğudansın ben de hep oraları merak etmişimdir. Aslında bi kere Diyarbakır'a gittin. Ama mardin urfa felab oraları da merak ediyorum
Hahaha yok ı söz gerçekten inanmamam değil şaşırma ifadem 😄😅 . Trabzon genelde yağışkı ben çok seviyorum tavş havasını yeşilini ama ilk defa gelenler ya da biraz kalanlar bazen kasvetli de bulabiliyorlar bana öyle gelmiyo ama kişisine göre değişiyo😊
Ben kasvetli havaları da seviyorum zaten :D En çok merak ettiğim şey ahşap evlerde yağmur tanelerinin tavana falan nasıl düştüğü. Mesela Çatı katında kitap okumak isterdim gibi bir şey. Ben huzur vereceğine inanmışımdır hep :D