Çevremizde ki herkesin mutlu olduğunu, hayatinda biri olduğunu görmek bize bi sınav falan galiba?

Yaş geçiyor maalesef. Herkes bi şekilde evli sevgilisi var mutlu yani. Benim bekar olmam da bana bir sinav belkide diye düşünuyorum artik baariz bi şekilde. Sizin de var mi boyle dusunceleriniz varsa yazın paylaşın yazin gerekirse dertleselim sayimizi bilelim olmadı. 🙂
Çevremizde ki herkesin mutlu olduğunu, hayatinda biri olduğunu görmek bize bi sınav falan galiba?
Cevapla