Psikolog Buse Aydın:
‘’Bir kadın, sadece bir günlüğüne gerçek anlamda yalnız bir erkeğin yalnızlığını deneyimlese depresyona girer.” Bence kesinlikle doğru söylüyor.
Psikolog Buse Aydın:
‘’Bir kadın, sadece bir günlüğüne gerçek anlamda yalnız bir erkeğin yalnızlığını deneyimlese depresyona girer.” Bence kesinlikle doğru söylüyor.
Aşk ve ilişkiler konusundaki algılar kişiden kişiye değişebilir. Ancak, genel olarak, toplumda erkeklerin yalnızlığı hakkında birçok stereotip bulunmaktadır. Bazı insanlar erkeklerin duygularını göstermekte zorlandıklarını ve bu nedenle yalnızlık hissini daha fazla bastırdıklarını düşünürler. Ayrıca, erkeklerin genellikle duygusal ihtiyaçlarını dışa vurmakta daha az rahat olduklarına inanılır. Ancak, bu algılar genellemedir ve her erkek farklıdır. Bazıları duygularını açıkça ifade etmekte zorlanabilirken, diğerleri duygusal ihtiyaçlarını rahatça ifade edebilir. Ayrıca, modern toplumda, erkeklerin duygularını ve zayıflıklarını daha açıkça ifade etmelerine ve destek aramalarına teşvik edilmesi de giderek artmaktadır Sonuç olarak, erkeklerin yalnızlık hissi ve duygusal ihtiyaçları da önemlidir ve bu konuda toplumun daha anlayışlı ve destekleyici olması gerekmektedir
Teşekkür ederim
Türkiye şartlarında doğru söylüyor cidden. Ben güzel kız değilim mesela normal bir tipim var şu sitede mesaj kutusunu açsam saniyesinde 40 mesaj gelir shxjsjjs
Aynen öyle bende çok denedim pembe hesap açtım güzel bir kız fotoğrafları koydum sorularda patlama, yorumlarda beğeni takip arka arkaya geldi. shxjsjjs
Güzel kız fotoğrafı koymasan yine mesaj gelir bence shsksjks yeter ki pembe profil olsun shjsjsj
Aynen öyle nefes alsın yeter. shjsjsj diyorlar
Ama bunun sorumlusu siz erkekler değil misiniz sence? Ülkede bu kadar sapık ve ab@za varken, bir kıza 1000 erkek yürüyorken bence normal.
Peki bunun sonucu sadece erkeklerde mi bitiyor, hayat kadınlığı yapanlar kadın değil mi? Mesela ben burayı 2014 yılından beri kullanıyorum Çok hesabım oldu evli olup bana mesaj atan kadınlar da oldu tabii Ben muhatap olmadım orası ayrı bir şey, yani bence erkeklerin de böyle olmasının suçlusu tüm kadınlar demiyorum Bu zihniyetteki kadınlar ve erkeklerin de bu zihniyetteki kadınları bazalarak bütün kadınlar aynı görmesi
Onlar da var ama iş oranlamaya gelince erkekler çok daha fazla.
Haklısın
Cevap
5Cevap
aşka inanmam
Anladım
Benim sürekli takıldığım ortamım vardı... o yüzden yalnızlık duygusu beni etkilemedi
Anladım
Daha çekici geliyor
Ama genelde erkeklere sevgili bulması durumu kadınlara göre o kadar da kolay olmuyor
Vay ak çok iyi özetlemiş
Aynen öyle
Yalnızlıkla baş edemiyorum, haklı.
Erkekler daha fazla yaşıyor onu anlatıyor.
Tamam işte anladım. Diyorum ki yalnızlık fazla zor geliyor. Onların durumunda olsam daha kötü olur. Bende çok yalnızlık çektim orası ayrı da
Erkekler çok belli etmiyor
Aynen öyle zaten belli etsek de bunu anlayacak insanlar şu anda yok
Aynen öyle
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar