Ablam ve eşi ben yanlarındayken birbirlerini yanaktan öpüyorlar. bu normal mi?

benim yanımda yapmaları normal mi bunu? arabada markete gidiyorduk bir şey alacaktım. araba sürerken falan birbirlerini yanaktan öptüler ben varken. bunlar normal şeyler mi?

Ablam ve eşi ben yanlarındayken birbirlerini yanaktan öpüyorlar. bu normal mi?
Ablam ve eşi ben yanlarındayken birbirlerini yanaktan öpüyorlar. bu normal mi?
Cevapla