Kankamla birbirimizi öpyoruz sarliyoruz beraber uyuyoruz ilk defa bôyle seyler yapiyorum normal mi sizce?

  • Simdi benim bi kiz arkadasimla tanistim çok bi ortamda bulunmamistim o yapiyo yani cinslik yaşamadan tabiki ama çok yakin oluyoruz erkek kankalarimizla ben ilk defa bôyle davraniyorum rahatsiz değilim güveniyorum kankama birlikte uyuyoruz sariliyorzz dudktan ôpmyoruz yanaktan ama bu kankam bana ilani aşk etti dudagindan öpmk istiyoeum filan dedi ben olmaz filan dedim. dedi ben seni ilk bastan beri seviyodum hoşlaniyodum filan dedi gecmiste kalan sevgilimle bulustugunuzda oda bizimle geliyordu yani ucumuz bulusuyoduk ama onceki sevgilim şerefsiz çıktı ayrildik zaten orasi ayri mevzu ama bende sasirdim biraz ilk defa boyle seyler yaptim kankamla ama kankam olarak yaptim. ama oda bana asikmis çok garip hissediyorum çok yakışıklı ama ben sadece kankam olarak görüyodum onu ne yapmaliyim sizce ya kalbinin asla kirilmasini istemiyorum çok iyi birisi cunku ve ben gecmiste kalan iliskimde zedelenmiş bir kalbe sahibim böyle konularda ne yapacagimi bilmiyorum kafam çok karisk ama kankami kaybetmek istemiyorum hani ona bi duygular hissetmesem kirilcakmi kirilmiycakmi bilmiyorum ne yapmam gerektiğini hic bilmiyorum fikir verin ya konusmam gerek önerileriniz lazimm...
Kankamla birbirimizi öpyoruz sarliyoruz beraber uyuyoruz ilk defa bôyle seyler yapiyorum normal mi sizce?
Cevapla