23 yaşında hiç sevgilisi olmayan kız hakkında kötü düşünür müsünüz?

Yani aslında bir kaç flörtleştigim oldu sanaldan ama kafalar uyuşmayinca bitirdim.

Gerçekten böyle kalbime hitap edecek biri olmadı sizce bundan sonra çok mu geç kaldım?

Her gece uyumadan yalnızliktan ağlıyorum gizlice🥺🥺🥺🥺

Yoksa daha zamanim var mıdır?

Daha gençsin güzelsin. ilerde olur
Şimdiye kadar olmadıysa artık olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
23 yaşında hiç sevgilisi olmayan kız hakkında kötü düşünür müsünüz?
Cevapla