+1 yılOlgun görünümlü karakterim bazen çocuksu ve eserli esintili hallerime dönüşecek bu görünümün altındaki zıtlık seni hayal kırıklığına uğratmasın bil isterim. Eminim ki bu zıtlıktaki merak duygusu seni daha aşık bir adam yapacak.🌺🌺
Derdim.😇😂
22 Yorumla- +1 yıl
Ponçik seni
- +1 yıl
😇💐
En İyi Cevaplar
+1 yılGüzel soru bende beğendim 😄
Şöyle ki, ilk kendi özelliklerimden bahsedeyim ki ona göre bilsin değil mi 😅
Aşırı sahiplenir kıskanır saklarım alanıma girdi mi özelim olur başkasının hiçbir şeyi olamaz üzgünüm.
İnatçı biriyim benle asla inatlaşmaması gerek yoksa iğneli ok gibi bir dilim var baş edilemeyen bir türden bazı iyi bazen kötü ama genel olarak kendimi savunmam gerekir insanın gardı yine duruşu ve ağzıdır neyse ondan sonra benim bu duygularımı iyi bileceği için ne kız arkadaşı olacak ne saçma sapan ona zarar verecek gereksiz zamanını alacak bir çevresi olacak bunları istemem. Maç mı seviyor gidebilir hatta birlikte gideriz yeter ki istesin oyun mu eve oyun odası yaparız benle oynasın her şeyde illa ben olacam abi ahah yazık ya Şu an üzüldüm çocuğa Allah yardım etsin 😄
12 Yorumla- +1 yıl
Kız 7 24 senle mi olsun çüş 😅
- +1 yıl
Olsun bunca zaman herkesle olmuş zaten ömrünün kalanı da benle olsun 😏
Gizli Üye(25-29)+1 yılBana aşık olacaksan şunu iyi bilmelisin. Duvarlarım var ve farkındayım. Çok düşünüyorum, çok takılıyorum detaylara, kılı kırk yarıyorum. Seni sevmemek için bütün ihtimalleri düşünüyorum. Ve eğer bunlara rağmen ben de sana aşık olduysam... Aşkımın hakkını çok iyi vereceğimden emin olabilirsin. Seninle her günü, her dakikayı romantize edeceğim farkında bile olmadan. Her şeyimle seveceğim. Her zaman kolay biri değilim, durmadan savaştığım geçmişim yoracak beni bazen. Seni yanımda istemiyorum zannetme, iki kişi nasıl üstesinden gelinir bir şeylerin bilmiyorum henüz. Öğreneceğim, sabır ve zaman isteyeceğim senden. Ama şunu da bilmen gerekir ki, aşkımdan ölsem dahi, ışığımı söndürdüğünü hissettiğim yerde uzaklaşırım
24 Yorumla- +1 yıl
Dayı kendini yipratirsin
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler :')
- +1 yıl
Değerli üye yazdığım yorumum size özel değildir. nerde ise tüm yorumları okudum ama herkes ayrı, ayrı cevap yazacak kadar vaktim yok maalesef Genel olarak kısa ve öz yorumlamaya çalışayım, Vay, vay, vay / Vah, vah, vah / Ah, ah, ah / Tüh, tüh, tüh / hah, hah, hah / Oo, Oo, Oo / Ne, Nasıl, Niçin, Neden... Saygılarımla
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Peki siz karşınızda kişiye beni bu hayatta en çok sevecek biri sen olursan "senin için" senin sevmediğin hoşlanmadığım sana olumsuz gelen tüm davranış ve karakter yanlarımı terk ederim dermisiniz?
07 Yorumla- +1 yıl
Pardon ama siz soruyu ve benim soru yorumu mu çok iyi anlamamış olabilirsiniz. Soruda "Agresif, kıskanç olmak gibi örnekleri çoğaltabilirsiniz." ya da bunlar "Beni ben yapan yanlarım karakterim bu değişmem değişmemi de benden beklemeyin" sizin için de değişmemesi gereken olumlu davranış ve karakter yapısımıdır?
- +1 yıl
Agresif olmak? 1-Normal - Aşırı 3- çok aşırı 4- cinnet sınırı... gidi devam edebilir. biz 1 den başlayalım 1- Normal Agresif olmak nedir? bu davranışın Normal statüsünde değerlendirmek için eldeki NORM nedir? Normal Agresif kişilerin davranışlarını ne ölçüde olan kişilerdir... gibi anlamını ve faydasını bulamayacağız bir konu
- +1 yıl
Agresif birisimissiniz? evet peki ne kadar agresif birisisiniz? bilmiyorum peki Agresif olduğunuzu söylediniz neden böyle olduğunuzu düşünüyorsunuz? ben düşünmüyorum çevrem bana öyle olduğumu söylüyorlar. peki çevreniz sizi hangi konular ve hallerde agresif davranışlarda bulunduğunuzu söylerler? nerde ise hemen hemen her konuda benim agresif olduğumu söylerler. Peki siz onlara katılıyormusunuz agresif olmanız ile ilgili? Aslın da hayır onlar beni olduğum gibi kabul etmiyorlar benim karakterim böyle...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
138Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Mesela karşı cins arkadaşın olamaz, karşı cins ile öpme tokaşma yasak! 😅
Mini etek şort transparan crop vs giyemezsin! 😅12 Yorumla- 1 yıl
Ne bileyim yahu karşıma çıktı 😅çok uzatmadım Allah'tan iki cümle yazdım 😂
Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Tek bir şey ihanet edeni affetmem hiç bir şekilde hemde ve bunu örendiĝimde içimdeki öfke çok büyüyor onj yakacak kadar bana yaklaşan her kişiyi o dikenler ile yarılıyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen toksik ilişkiler için yaratılmışım sdfgjj
30 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Samimiyet ve dürüstlük bu ikisi olacak.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Sabır taşı değilse hiç o toplara girmesin 😃
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet her özelliğimi iyi bilmesi lazım aşk olacak kadın.
20 Yorumla
+1 yılSevgimi tüm kalbimle hissettiririm. Benim için tek eş vardır, sadakatli olurum, benim sevgime karşılık versin, hayatı birlikte paylaşalım, birlikte herşeyi konuşalım. Kıskanç bir insanım, karşımdaki kadınımda kıskanç olmasını isterim, çalışıyorum, iyi bir aile kültürü aldım, kârı kız çevrem yoktur, çalışıyorum. Benim hakkımda öğreneceği bunlardır. Tek şartım beni sevecekse ahirete kadar sevsin, kötü günde gidio boşanmak isterse hiç benimlen birlikte olmasın, nede hayatını benimlen birleştirsin.
30 Yorumla
+1 yılBen evli olabilirim ama kendi özgürlük alanıma kendimle zaman geçirmeme asla karışılsın istemem. Ek olarak ben aşk insanıyım. Aşıksam o kişi kendisini cennette hisseder ama aşık değilsem o kişi bu sefer kendisini cehennemde hisseder. Ek olarak bende aşkı tatmak isterim. Bu yüzden ya karşılıklı aşk olacak ya da o ilişki evliliğe asla gitmeyecek. Yalanı hiç sevmem bakımsız insanı hiç sevmem şaka yapmak ayrıdır gülüp eğlenmek ayrıdır birde cıvık olup kene gibi yapışan labali saçma sapan şeyler yapanlardan tiksinirim. Son olarakta benle olan zeki olmalı aktif kitap okumalı kendisini geliştirmeli vs. Sıra geldi önemli konulardan birisine ben alkol ve sigara içmem sağlıklı beslenirim. Benle olanda bu şekilde olmalı. Örneğin her gün hamur işi tatlılar yapan birisi bana hiç hitap etmez. Evlenmeden önce manken gibisindir evlenir salarsın hamur işiyle tatlıyla o halde bana itici gelir.
10 Yorumla
+1 yılMesul kişiye: Benimle aşk yaşama hayalleri kuruyorsan, kurma. O hayalleri kabuslara çevirebilirim.
Aşk kutsal bir şeydir ama o o kutsallığı kaldırabilecek, koruyabilecek birisi değilim. Sana iyi gelebilecek birisi, hiç değilim. Kendi iyiliğin adına, ben bunu kabul etmiyorum.
16 Yorumla- +1 yıl
Neden bu kadar karşısın peki
- +1 yıl
Karşı olmam gerekiyordur belki. 😅
- +1 yıl
Bana da öğret 🙃
- +1 yıl
Ben yalnızlığı daha çok seviyorum ve bir insanı hayatıma alma gibi bir isteğim yok. Sosyal ilişkilerde zayıfım ve biraz vahşi yanlarım var. Biraz hırçın, sert ve duygusuz davranabiliyorum. Bu yüzden ikili ilişkilerde sorunlar ortaya çıkabiliyor. Hem yalnızlığı sevdiğimden dolayı, hem de bu nedenlerden dolayı, bu duruma karşıyım.
- +1 yıl
Çok ilginç gerçekten hani ne kadar yalnızlığı sevsek de insan ister yani ve bazı ihtiyaçlar da duyar özellikle erkekler..
- +1 yıl
Hayır. Ben hiç kimseye ihtiyaç duymuyorum.
Gizli Üye(30-35)+1 yılDengesizim, tutarsızım, kararsızım, bir anım bir anımı tutmaz... Hala ne olmak istediğime, ne iş yaparken mutlu olacağıma karar veremedim. Bana aşık olacaksan, henüz hayatımı kuramadığımı bilmelisin, henüz hayatımı nasıl kuracağımı bilemediğimi de bilmelisin... Yaşım çok ilerlemeden çocuk yapmak istiyorum, bunu da bilmelisin. Çünkü çocuğumun peşinden koşmak için, onun hayallerine doğru onunla beraber koşmak için enerji gerekiyor. Düştüğünde onu kaldırıp, onun en büyük destekçisi olmam için enerji gerekiyor. Bunun içinde yaşım çok ilerlemeden anne olmam gerekiyor. Bana aşık olacaksan öncelikle bunları bilmelisin- derdim :)
10 Yorumla
+1 yılBana aşık olan bir sürü kız var ama valla kendime göre adamakıllı bir kız bulamadım ya da bulduklarım sandığım gibi değildi fos çıktı. Ben bunca yıl kariyer yaptım. Karşımdaki de az biraz kültürlü anlayışlı biri olsun değil mi hani. Yok arkadaş al birini vur ötekine. 😁😆😅
10 YorumlaEğer seni seversem senin de beni sevdiğini hissedersem, sevgi dolu bir ilişkimiz olacağından şüphen olmasın lakin sorunları ortak konuşup halledicez kenara atmak gibi bir söz konusu olmamalı, tartışmak kötü değil aksine ilişkiyi daha iyiye götürür, muhabbet olmalı aramızda o zaman o ilişkinin tadından yenmez
10 Yorumla
+1 yılZor bir insanım, bunu kabul ediyorum. O yüzden ilk başta bunu göze alması gerekiyor o kişinin. Ruh hâlim çok değişir. Tartışırız ederiz, biraz uzaklaşmam gerekir. Zaman geçtikten sonra unuturum. Sinirli ve parlayan bir yanım var. Değiştirmeye çalışıyorum ama henüz başaramadım, sanırım değişmeyecek. Tam bir sevgi böceğiyim aslında ama bunu belli edemiyorum sanırım pek. Sınırları olan biriyim, zor açılırım, zor alışırım. Şimdilik aklıma bunlar geldi.
10 YorumlaBana aşık olacaksan şunu çok iyi bil Ben bana karşı yalansız kandırmadan dürüst bir şekilde Bu sade temiz ve saf sevgiler ile asla dilinde yalan olmadan yalansız bir şekilde kalbime gireceksen aşık olacaksan çölüne bağ dağına kar olurum benim bilmenizi istediğim tek şey bu kandırmadan yalan söylemeden dürüst bir şekilde ve sade bir şekilde beni sevmek o zaman gerekirse canımı verir yine yaşatırım Allah izin verdikten sonra
10 Yorumla
+1 yılBana aşık olacaksan şunu bilmelisin ki
1 karakter
2 iletişim
3 güven ve sadakat
4 ortak ilgi alanları
5 duygusal zeka, empati kurabilme
6 uyumluluk
Bunların ne kadarını karşılıyorum? Bunların hepsi de önemli olmazsa olmaz13 Yorumla- +1 yıl
Bu sadece benim için geçerli değil 😂 her ilişkide önemli
Beni bi gün aldatirsan yani evliyken seninle yine de boşamam derdim çünki seni sevdigimden degil belki bunu yaptiginda seni hiç sevmeyecegim çünki insan kalmamiş evlinilecek hepsi aldatiyor
Tabi bunlari ona demem ama böyle düşünüyorum 🤣
20 YorumlaKarşı cins arkadaş olmayacak
262 Yorumla- +1 yıl
Beğeni sayısı şaka mııııı, haklısın bu arada
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖzgürlüğümü kısıtlayıp birde yöneticilik yaparsa eğer bana olmaz, Çünkü kısıtlanmayı sevmiyorum. Sevdiğim varken başka kızlarla konuşmam ama benim işime kadar karışıyorsa, nefes aldırmıyorsa o zaman sıkıntı olur. Birde bir kadın bir erkeği yönetmeye çalışırsa o ilişki biter anında. Bazı kadınlar erkek gibi oluyor çünkü
10 YorumlaAgrasif bir insan değilim ama kıskançlığım çok gaddar ve iğrenç. Karşı cins arkadaşla ona göre diyalog kurulmalı. Kıskanabileceğim bir durumda kıskandığım erkeği imha ettikten sonra kadından da soğuyup ayrılabilirim
26 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılSaçma filan demeden benle hayal kuracaksın çünkü benim dünyam o kadar renkli ki bazen kaçmak isteyebilirsin.
30 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Dürüstlük ve sadakat benim için her şeyden önemlidir. Bunlar olmayan insan gözümde çöpten farksızdır
Bana yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmam bu hayat felsefemdir
Anlayışsızlık ve Bencillikten nefret ederim10 Yorumla
+1 yılKalbimi çok kırarsa bana büyük yalan söylerse aldatırsa çıkarım hayatından bana aşık olacak adam bana değer vericek sahiplenecek güvenimi kazanırsa bana sevgisini verdiğini hissedersem bende ona göre fedakârlık yaparım
10 Yorumla
+1 yılBaşka bir kadının yüzüne gülecek olursan işin biter 😂
138 Yorumla- +1 yıl
Ağzından getiririm valla 😂
- +1 yıl
Az bile 😂
- +1 yıl
abartmayın o kadar da kızlar
- +1 yıl
Sen ne anlarsın be 😒
- +1 yıl
Ahmet kim be 😂
- +1 yıl
yo gizliden yazmaya gerek yok
- +1 yıl
Ahmet ben 😂
- +1 yıl
Konumuza neden burnunu sokuyorsun ahmov 😂
- +1 yıl
Ben şaşırmadım valla 😂
- +1 yıl
Lan bu sitede her şey çok normal 😂
- +1 yıl
bi kıza gülüp tebessüm ettiysek nolcak insanız ya
- +1 yıl
Ben düzeldim 😂
Kimseyi takmıyorum 🤣
Kimin ne dediğini takmıyorum bunu öğrendim 😂
🤣🤣🤣🤣 - +1 yıl
Lan ahmov sen istediğine gül banane lan 😂
- +1 yıl
Kim yaşıyor ya 🤦
- +1 yıl
Tamam sakin olun 😂
- +1 yıl
sozsuz sen sus
- +1 yıl
full depresif bu bayannv
- +1 yıl
bayannc* oldu mu
- +1 yıl
Kız benim yorumumu siler misin lütfen 🤌
- +1 yıl
Lütfen sil ya
- +1 yıl
nasıl bir ayak fetişine sahip olduğuna göre değişir
+1 yılDeliyim enerjim bitmez ayrılmayı düşünme eğer ayrılığı düşünürsen hayatının kararmasını göze al
12 Yorumla- +1 yıl
Hayır tam tersi canımdan çok severim ihaneti yalanı sevmem beni seven için canımı veririm sevdiğimi el üstünde tutarım
+1 yılKesinlikle karşı cins arkadaş olmayacak, ergen gibi triplere girmeyecek yani hatalı olduğu zamanlara gerek özür dilemesini bilecek gerek ben hatalıysam ve hatamı fark edemediysem lisanı münasip bir dille bana bunu fark ettirecek
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Bunu en son eşime söyledim kabul etti evlendim hemen 😂
12 Yorumla🚬☕ Aşk sana çok anlamlı gelebilir. Belki Haytın da kalbin ın derinliğin de bir yerler de ya da zihnin de hayâlin de Bir sürü düş kuruyor olabilir. Sen kendin için kendi hissetmek istediğin duygular için seversin şunu unutma sen seversin.
🚬10 YorumlaÖzel alanıma girilmeyecek, her hareketim sorgulanmayacak, güvenmiyormuş gibi şüphe duyulmayacak... Tabi ki özellikleri çoğaltabilirim ama şimdilik yeterli.
20 YorumlaÇok ilgilenirim fazlasıyla üstüne düşerim yani ve çok fazla severim. Eğer bunlar boğmayacaksa olur. Ama çoğu insan bundan sıkılır. O yüzden böyle iyiyim sap 🤣🤣
20 Yorumla
+1 yılAilemle iletişime geçmek istemediğimi, atlatamadığım ya da baş etme konusunda kendimi iyileştirmeye çalıştığım tramvalarımın olduğunu, beni her koşulda güzel biri olduğumu hissettiren ve değersizlik hissi hissettirilmeyeceğim bir insan olduğumu bil.
22 Yorumla- +1 yıl
Doğru da işte saygı duyan biri ile en az atlatırsın.
Aşk İlişkileri konusunda 827 cevap paylaştı. Kıskanılmaktan ve kıskandırılmaktan nefret ederim. Anlayışsızlığa tahammül edemem. Açık fikirli olmayan biriyle kesinlikle yapamam. Empati yok sonu bir insanla sohbet bile edemem
10 YorumlaKırılgan biriyim ve bunu söylemem içime atarım. Halimden anlayıp gönül almayı bilmeli yoksa ondan uzaklaşırım. Ayrıca kıskancım ve güven sorunlarım var.
10 Yorumla
+1 yılKıskanç biriyim, azda olsa huysuzum, benim yanımda diyet yapma gibi bir lüksün olmaz, ilgi beklerim fazlaca, çocuğum gibi de sahiplenirim daha sayarım ama aklıma gelmedi.
10 Yorumla
+1 yılÖnceden beyanatla aşk olmaz.. Aşk gelişine yaşanır ve kadın da erkek te birbirlerini oldukları gibi yaşadıkça, zamanla tanırlar.. Aşk bu sebeple ömürlüktür diyorum.
10 Yorumla
+1 yılSırlarla doluyum hanfendi
10 YorumlaBiraz fevri hareket eden ve duygularını uçta yaşayan biriyim kıskançlık, öfke, sevgi gibi. Bunları bilsin ona göre hareket etsin yeter :D
20 Yorumla
+1 yılİnatçılığım, bazen kararsızlıklarım, sinirlendiğimde kontrolüm olmaması, kısıtlanmaktan ve aşırı kıskanılmaktan boğulurum.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl“ Hissettiğin duygu maks 5-6 ay sürecek sonrasında beni umursamamaya başlayacaksın”
21 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzel severim ama haddinden fazla kıskanç birisiyim merak ederim ilgilenirim
33 Yorumla- +1 yıl
Bunları yaptığım halde gidiyorlar bunlara dayanacak kadın yoktur
- +1 yıl
Erkek de gidiyor
- +1 yıl
Bana hiç yapılmadı yapılsa nikahı bakmıştım
Kimse bana aşık olmasın diye söylemiyecem😁😂
30 Yorumla
+1 yılAşırı sahiplenirim benden başkasını takip edemez sosyal medya da , bunu göze almalı 😂😂
30 Yorumla
+1 yıl•Ikinci şans diye asla bir şey yoktur.
•Kalbin kararsızsa beni seçme
•Hatalarımla, kisurlarımla benden daha iyisini bulamayacaksın10 Yorumla
+1 yılYobazlığa kısıtlamaya gelemem
Güvensizlik yaparsan deliririm
Kız kankan olamaz
Bana ilgili olmalısın10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılSıkılmayı sevmiyorum aktivite yapmak beraber vakit geçirmek tam bana göre, duygusal bir insanım duygularını hissettirmeli yoğun olmalı.
10 Yorumla
+1 yılKarşı tarafın modu düştüğünde benden dolayı mı acaba diye habire kendimi sorgularım ve böylece benim de modum düşer o yüzden bana karşı duygularında açık ve dürüst olması lazım
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 344 cevap paylaştı.
+1 yılÖzel günleri hatirlamali bir yere kadar hatırlar mutlu ederim ama hatırlanmiyorsam bitirme sebebimdir
10 Yorumla
+1 yıl'Bir nefes ötendeyim ve ummadığın her yerde ona göre davran sevgilim' derdim ki dedim. Ve dediğimi kanıtladım.
10 YorumlaKendime göre katı kuralları olan birisi değilim bir insan beni tanıdıkça duygu ve düşüncelerimi ona söyler ona göre davranırım.
10 Yorumla
+1 yılKarşi cins ile iliskilerin benim istediğime göre olmalı karsi cins samimi arkadaşın asla olamaz onun disinda cokta acik giyinemez.
10 Yorumla
+1 yılKarşı cinsin nefesini bile duyduğun ortamda durmayacaksın
23 Yorumla- +1 yıl
Aynı şekilde 😤 ben hariç erkek sineğin bulunduğu ortamda olamayacaksin
- +1 yıl
Eveett kesinlikle
- +1 yıl
Aferin küçük hanım 😎
Aşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı. Merhametli ilgili özgürlük anlayışı olan bana aşırı düşkün bir adam istediğimi bilmelisin
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Sahiplenici , hiç bişey yutmuyan inanmayan , daima enerjik neşeli mizahli olaannnn
20 YorumlaKarşı cins arkadaşı olmamalı. Olsa da mesafeyi korumalı.
20 Yorumla
+1 yılKarşı cinsin ona yakınlığını tahammül edememe özelliği yüksek miktarda mevcut. Bunu küfür sayarım 🤣
20 Yorumla
+1 yılBeni kısıtlamamalı ki ben nerde ne yapacağımı çok iyi bilirim. öyle yetiştirildim.
20 Yorumla
+1 yılBeni olduğu gibi sevmeli kötü bütün özellikleriml kabul etmeli
21 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılheywcanı severim, yenilikleri severim, kıskanmam ve teşvik ederim. tek dikkat edeceğin konu, kalbine benden başka bir düşünce bile girmeyecek...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzel sevileceksin 🌸
Çok çabuk soğuyabilirim 😬
10 Yorumla
+1 yılBen sevgilime külotlu çorap almayı seviyorum derim ve ilişki başlamadan biter :D
10 YorumlaDürüst olacak ve hiç kız çevresi olmayacak instagram dahil sadece benimle ilgilenecek
10 Yorumla- Devamını Gör (192)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer