- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılHiç açılma bence sonrasında red edilirsen çok pişman olacaksın, kabul etse ilişkiye başlasanız ayrılınca daha da pişman olacaksın. En azından hiç açılma
01 Yorumla
Soran+1 yılya da onunn acilmasini saglasam?
cunku sanki onunda bana karsi bir hissi varmis gibi.. ama oda cekingen biri.. dusun diger bizim yastaki kizlarla konusmuslugu var (ama o kizlar evli tek ben bekarim) bi benimle konusmadi.. ve sadece beni uzaktan anca izler.. tabii artikk karsilasmiyoruz diger baska yerlere yolluyorlar onu
En İyi Cevaplar
+1 yılDirekt açılma, görüşüp normal sohbet etmeye çalış, göremiyorum diyorsan yanlışlıkla telefon etmiş gibi yap, ya da bi bahane bul. İşle alakalı falan... ayarla işte bişeyler
03 Yorumla
Soran+1 yılKeske okadar kolay olsa😭
- +1 yıl
O zaman boş ver. :) yine kendinle takıl
Soran+1 yılsagol
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yıliyi hissediyorsan bir kafede buluşun daha sonra anlat her şey çok gelip geçici yarın bile dünya üstünde kalacağın kesin değil
01 Yorumla
Soran+1 yılCok tesekkur ederimm🤭 o sansimiz biraz zor gibime geliyor.. cunku son zamanlardir artik onu goremiyorum sirkette🥺
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence sohbet kurarak ve arkadaşlık yaparak gelişir yani diğer türlü anlaması çok zor diye düşünüyorum.
06 Yorumla
Soran+1 yılcok tesekkur ederimm.. amaa sorun su ki biz hiic konusmadikkk :(
- +1 yıl
Rica ederim. O zaman bir bahane bulup konuşmanız lazımmmm :)
Soran+1 yılevett oyle yapmamm gerekecek gibii amaa maalesef son zamanlardir goremiyorumm :(
- +1 yıl
Rastlarsanız şansınızı deneyin mutlaka :)
Soran+1 yılbakalimm deneyecegimm :) sagolunn
- +1 yıl
Rica ederimm
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yıldirek konuşarak.
01 Yorumla
Soran+1 yılolmaz oyleee.
Aynı İş yerinden sevgili olunmaz ayrıldıktan sonra ex olunca görürsün nasıl seninle uğraştığını başına bela olduğunu
01 Yorumla
Soran+1 yılYani oyle birine benzemiyor ama.. ve zaten maalesefki kendisi pek yok bizim burada. Onu baska yere yolluyorlar artik
+1 yılYüz yüze konuş iletişimde kalmaya çalış baktın yeşil ışık yakıyor açılırsın yüz yüze
01 Yorumla
Soran+1 yılsorun su ki daha fazlaa kendini goremiyorummm :( ve her beni gordugunde ilk zamanlar hep kacardi.. sonra buna linked in den istek attim aninda kabul etti.. ve beni her gordugunde beni izler gorurumm uzaktan
Kadınsın ve açılıyorsun.. Iyy eril enerji kokusu geldiiii.. dişiler böyle şey yapmaz
011 Yorumla
Soran+1 yılAcilma diyorsun?
Soran+1 yılYani evet haklisin.. ama o onlara benzemiyor gibi yaa
Soran+1 yılBence oda utangac biri.. cunku eskiden karsilastigimizda kafasini egerdi beni gorunce sonradan ona linked in hesabindan istek attim ve atar atmaz kabul etti bide o ara daha calisiyoduk.. ve o gunden sonra bakmaya calisiyor gibime geldi.. hatta ilkkez bana selam verdi iki ay once elini kaldirim bana kafasiyla ve gulusuyle selam verdi
Soran+1 yılYanii aynenn dogruu dediginn.. valla cook tesekkur ederimm.. bakalim hayirlisi.. iyi birine benziyor sessiz sakin nebilim.. keske daha fazla gorebilsem onuda
Soran+1 yılIste denk gelebilecegimiz yerler yokki😭
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılİlgilen, mesajlaş, yanında ol o seni davet edecek dışarıya.
011 Yorumla
Soran+1 yılSorun su ki bir birimizi daha goremiyoruz🥺
- +1 yıl
Neden?
Soran+1 yılCunku onu baska yere yollayip duruyorlar 😭
- +1 yıl
Mesaj at işte, sıklaşssın, yardım iste belli konularda muhabbeti aç konu derinleşsin falan. İletişim arttıkça, davet edecektir seni.
Soran+1 yılIste ona soracagim bi konu yokk😭
- +1 yıl
Bir sürü konu var ya nasıl bulamazsın, bu kadar mı safsınız böyle?
Adam mesaj atıp, nasılsın, nasıl gidiyor iş güç, bulunduğun yerde rahat mısın, çalışma koşulları ne durumda falan bak o kadar çok soru çıktı ki, sonra muhabbet alacak başını gidecek, konu konuyu açacak. Etkileşim böyle olur.
Soran+1 yılEvet oyle de.. ama bizim hic oyle muhabbetimizz yokki🥺 o olmadigi icinde zor
- +1 yıl
Başlat, ne olacak hiç olmazsa 1 kere yaz ysa
Soran+1 yılofjaaa keskee okadar kolay olsaydi
- +1 yıl
Ne var ki1 mesaj atmak bu kadar mı zor?
Soran+1 yılevettt
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖğle yemeği götür ona da senin için getirdim de
011 Yorumla
Soran+1 yılYokyok
Cevap sahibi+1 yılNe yok yok
Soran+1 yılOlmaz iste🥺
Cevap sahibi+1 yılOhooo böyle olmaz
Soran+1 yılPff
Cevap sahibi+1 yılBiri bana öyle yapsa evlenme teklifi ederim direk
Soran+1 yılHahahaha keske herkes oyle olsa
Cevap sahibi+1 yılCiddiyim beni düşünüp getirmiş bu devirde kimse kimse için bir şey yapmıyor zaten
Soran+1 yılneguzel yaaa keskee vallaa herkes boyle dusunse
Cevap sahibi+1 yılSen ne yapacaksın peki
Soran+1 yılBilmiyorummm😭
Eğer şehir içindeysen bir kahve alıp onun yanına gidebilirsin. Starbucks hesabımda 1 tane daha alınca 1 bedava vardı bende aldım sana getirdim diyebilirsin.
010 Yorumla
Soran+1 yılBizzz icmiyozzz o s*refsizlerdeeennn!
Soran+1 yılGordebaaak kapanacaklaaarr insallah
Soran+1 yılEvet ne yazikki bizim insanlarimiz yuzundenn🥺 Valla ben almiyorum onlarin hic bir markasini..
Ooff bilmiyorumm yaa biranda gidip acilamam
Soran+1 yılHmmm.. yok fabrikada degilizz sirkette calisiyoruzz.. ve soon zamanlardir kendisi yok
Soran+1 yılYaa bilmiyorum onunda bana var diye dusundum.. ama olsa birsey bulup yazar diye dusunuyorum. Bence oda utangac biri.. cunku eskiden karsilastigimizda kafasini egerdi beni gorunce sonradan ona linked in hesabindan istek attim ve atar atmaz kabul etti bide o ara daha calisiyoduk.. ve o gunden sonra bakmaya calisiyor gibime geldi.. hatta ilkkez bana selam verdi iki ay once elini kaldirim bana kafasiyla ve gulusuyle selam verdi
Soran+1 yılYokyaaa bilmiyorum.. olmaz bence
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılKadın için daha kolay karşıya ışık verirsen zaten o açılır
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki nasil yapmamm gerekir o isigi?
+1 yılNe açılması ya kafan mı iyi? Eğer ondanda sinyal alıyorsan bırak o sana açılsın. Ha hiç yeşil ışık yoksa sakın adım atayım deme
13 Yorumla
Soran+1 yılYaa bilmiyorum onunda bana var diye dusundum.. ama olsa birsey bulup yazar diye dusunuyorum. Bence oda utangac biri.. cunku eskiden karsilastigimizda kafasini egerdi beni gorunce sonradan ona linked in hesabindan istek attim ve atar atmaz kabul etti bide o ara daha calisiyoduk.. ve o gunden sonra bakmaya calisiyor gibime geldi.. hatta ilkkez bana selam verdi iki ay once elini kaldirim bana kafasiyla ve gulusuyle selam verdi
- +1 yıl
Normal arkadaşça yaklaş ama asla adım atma
Soran+1 yılHmml peki nasil olcak bu
+1 yılYanına gidip kahve içmek istesiğini söyle kabul ederse ilk temas kurulmuş olur devamı gelir
01 Yorumla
Soran+1 yıl🥺
Ona sorular sorarak tanımaya çalış nerelisın nerde oturuyon nelerden hoşlanıyon gibi pozitif ol
01 Yorumla
Soran+1 yılOnunla hic konusmuslugumuz yok ve ayrica bu aralar daha goremiyorum onu😭
+1 yılİş yerinden birine açılma, tavsiye etmiyorum.
113 Yorumla
Soran+1 yılneden tavsiye etmiyorsun? ama ondan hosalniyorum seviyorumm :( ben oyle iki gunluk birsey istemiyorumki
- +1 yıl
Sen istemiyorsun da karşındakini tanımıyorsun. Ayrılırsın yüz yüze gelmek zorunda kalırsın zor olur.
Soran+1 yılnasil istemiyorum?
- +1 yıl
İki günlük bir şey istemiyorum dedin ya, sen istemiyorsun.
Soran+1 yıliki gunluk birsey istemiyorum demek onu istemiyorum demek degilki? ben onu bir omur boyu istiyorum
- +1 yıl
O istemiyor belki? İş yerinden biri sonuçta sonucu kötü olur kaldıramazsın.
Soran+1 yılniyee hemenn negatiff konusuyorsunki? bilemeyizz yani.. hareketleri pekk boyle istemiyorum gibii bi durumu yok
- +1 yıl
Kendin bilirsin ben tecrübe edindim çünkü. İnsanlar rol yapabiliyor gayet.
Soran+1 yılhmm bu kotu olmus :(
- +1 yıl
O yüzden ben sadece tavsiye veriyorum uygulamak sana kalmış.
Soran+1 yıltamam tesekkur ederimm canim <3
- +1 yıl
Rica ederim. 🌸
Soran+1 yıl<3
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılDışarda görüşmek istediğini söyle
07 Yorumla
Soran+1 yılKonusmuslugumuz yokki ama yapamam
- +1 yıl
Ne olacak böyle peki
Soran+1 yılAaah bi bilsem kardesim.. anca bir birimizi gordugumuzde bakisiyoruz baka kaliyoruz
- +1 yıl
O zaman konuş bir an önce
Soran+1 yılyaaa keskee o ilk adimii atsa
- +1 yıl
Demek ki atmıyor
Soran+1 yılpfff :(
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Git konuş utanma
03 Yorumla
Soran+1 yılUtaniyorum korkuyorum
Soran+1 yılamaa sennn erkeksinn bu daha baska
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılO da seviyorsa git konuş
03 Yorumla
Soran+1 yılIste nerden bile bilirimki oda beni seviyor diye?
- +1 yıl
İnsan anlar ya ilgisinden tavrindan
Soran+1 yılYaa bilmiyorum onunda bana var diye dusundum.. ama olsa birsey bulup yazar diye dusunuyorum. Bence oda utangac biri.. cunku eskiden karsilastigimizda kafasini egerdi beni gorunce sonradan ona linked in hesabindan istek attim ve atar atmaz kabul etti bide o ara daha calisiyoduk.. ve o gunden sonra bakmaya calisiyor gibime geldi.. hatta ilkkez bana selam verdi iki ay once elini kaldirim bana kafasiyla ve gulusuyle selam verdi
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Sen acılma derim onun acılmasını bekle
013 Yorumla
Soran+1 yılSence neden?
Soran+1 yılHmm anladimm😭 cok zor bir durum ya
Soran+1 yılBence oda utangac biri.. cunku eskiden karsilastigimizda kafasini egerdi beni gorunce sonradan ona linked in hesabindan istek attim ve atar atmaz kabul etti bide o ara daha calisiyoduk.. ve o gunden sonra bakmaya calisiyor gibime geldi.. hatta ilkkez bana selam verdi iki ay once elini kaldirim bana kafasiyla ve gulusuyle selam verdi
Soran+1 yılaaayy insallaaahh yaaaaaaaaaaaa :(
Soran+1 yılaayy insallaahhh yaaaaaaaaa :(
Soran+1 yıltamam sorun degil , tesekkur ederimm <3
Soran+1 yıl<3 <3
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Açılma sonu kötü biter adın çıkar muhtemelen
02 Yorumla
Soran+1 yılTovbe allah korusunn.. bi acilmayla ad cikilirmi ya
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılaskindan gebermiyorsan deneme
02 Yorumla
Soran+1 yıltovbee tovbeee nealakaa ya
- +1 yıl
bu cevap ancak bu kadar sacma cevaplanirdi sagol
+1 yıliş çıkışı çay kahve içmeye gidelim de.
04 Yorumla
Soran+1 yılyok oyle olmaz ve oyle karsilasmiyoruzz artik yaa :( kendisi son zamanlardir baska yere gidiyor baska yere yolluyorlar onu
- +1 yıl
:) hangi şehirdesin?
Soran+1 yılboş ver
- +1 yıl
ya hadi ama :) bu konuyu birlikte çözümleyebiliriz
Direk çay kahveye çağır ordan yürü
01 Yorumla
Soran+1 yılyok olmaz oylee
Gizli Üye(25-29)+1 yılAçılma emin olmadan
01 Yorumla
Soran+1 yılNasil emin olacagim?
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kucağına kendini atıver
05 Yorumla
Soran+1 yıltovbe
Soran+1 yılevet evlenirsek
Soran+1 yılsagol
+1 yılsöyle direkt
11 Yorumla
Soran+1 yılYapamam onu🥲
Aşk İlişkileri konusunda 506 cevap paylaştı. Mektup yaz dolabına koy
01 Yorumla
Soran+1 yılDolabi yok iste.. ve son zamanlardir kendi masasinda olmadigi icin olmaz
+1 yılYol çok
01 Yorumla
Soran+1 yılNeymis
+1 yılAçılma o sana açılsın çok istiyorsa.
011 Yorumla
Soran+1 yılHep aklimda kalacak ama.. nezamana kadar beklicem onu🥺
- +1 yıl
Açılsın da aklinda kalacak. Çünkü red yiyeceksin ve g. tü kalkacak
Soran+1 yılBen onun indirmesinide bilirim.. ama enazindan bilirim ya seviyor ya da sevmiyor diye
- +1 yıl
Hayır bir daha senin yüzüne bile bakmayacaği için indiremezsin. Yapma. Sevse zaten o gelir sen ona en fazla güler yüz sempatik davranış gösterebilirsin böylesi daha iyi
Soran+1 yılhmmm anladimmm :( cok tesekkur ederimmm.. amaa iste artik sonn zamanlardir pek kendisini goremiyorum artikk :(
- +1 yıl
Bırak o düşünsün bu zamana kadar olan şeylerden etkilenmisse zaten o açılır. Kızın açılmasının önemi yok erkek sevmeyince maalesef. Rica ederim
Soran+1 yılyanii haklisinnn aslinda.. neden acabaa erkekler acilabilirde kizlar acilamaz ben anlamiyorumm :(
- +1 yıl
Erkekler kendilerinden hoşlanmayan kızı etkilemek ister demişti bir erkek arkadaşım. Hazır dünden razı gelsin istemiyorlarmis kodumun mallari
Soran+1 yıl**haaa yaaaaa :( ne m@llar bunlarr vallaa yaa.. neguzel iste birii seviyooo daha ne seyin pesindesinn
- +1 yıl
Bi de şöyle bisey var. Cidden hoşlanıyor olsa bile ilk kız açılırsa yine de kabul etmiyorlar ya da cevap bile vermiyorlar. Mağara devrinde kafaları hâlâ
Soran+1 yılallahh allaah yaaa niyeee boylelerr serrolarrrrr :(
+1 yılYelkenle açılırsın rüzgara kapılma
03 Yorumla
Soran+1 yılacilma diyorsun? peki onun bana acilmasi icin neyapabilirimm?
- +1 yıl
Onunla öğle yemeğinde sohbet muhabbet et açığını bul ne bileyim
Soran+1 yılhmm neyse sagol
+1 yılSev olalım mı? de tamam cepte..
01 Yorumla
Soran+1 yılHayir tabikide olmaz
+1 yılAynı iş yeriyse açılma hiçç
01 Yorumla
Soran+1 yılevett ayni isyerinde calisiyoruzz.. ama son zamanlardir kendisini goremiyorumm burada :(
+1 yılYardim edebilirim istersen
02 Yorumla
Soran+1 yıldinliyorum
- +1 yıl
Burdan değil ama
+1 yılSoyunarak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 14,7b cevap paylaştı.
m +1 yılAgzinla
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMesaj at
01 Yorumla
Soran+1 yılAma ne diye yazacagim ona
Gizli Üye(30-35)+1 yılDirek açılma asla
030 Yorumla
Soran+1 yılpekii ne yapmamm gerekir
Cevap sahibi+1 yılDirek Seni seviyorum Seni istiyorum bu tarz bir muhabbet ne hatayı götürüyor ama bir şekilde iletişim kurmak adı paylaşmak gerekir
Soran+1 yılzatenn diyememmm pat diye seni seviyorumm, bu zamanda kim demiskii ben diyimm..
problem su ki bi ikimizz hicc konusmadikk yoksa oda bende diger arkadaslarla konustuk..
mesela diger iki kizla konusmuslugu var cunku onlar evlii hahaha
Cevap sahibi+1 yılO zaman önce konuşmanın yolunu bulman gerekir
Soran+1 yılevet :(
Cevap sahibi+1 yılÇalıştığın iş ne ona göre bir plan kurulmalı
Soran+1 yılikimizz farkli projeler ustunde calisiyozz
Cevap sahibi+1 yılİkiniz farklı projeler üzerine çalışabilirsiniz ama çalıştığınız yer aynı bunun için akıl alabilirsiniz biraz resmi bir şekilde başlayıp
Soran+1 yılyaa iste onunla benim seyimiz farkli, onun makami benden bi tik ustun.. o benim yaptiklarimdan bende onun yaptigi seyleri anlamiyorum
Cevap sahibi+1 yılZaten anlaman gerekmiyor ki 😃 sen anlamadığın için ona soracaksın ki onunla zaman geçirebilesin anladın mı. Sürekli bir diyalog halinde kalman için
Soran+1 yılhahahaa dogruuu mantiklii amaa iste ayni projeler ustunde calismis olsakk daha kolay olurdu. sorabilirdim neyi nasil istiyorsunuzz felann amaa simdi yok iste
Cevap sahibi+1 yılAynı projede çalışıyor olsaydınız ona ha bire soru sorarsanız darlamış olursunuz ve seninle kötü bir intiba oluşturuyorum farklı projede çalışacağınız için seni çalıştığım projede onun çalıştığı projeyi bir bağ kurman gerekir
Soran+1 yılpfff bilmiyorumm yaa cook zorr bir durummm.. yok ozamanda fazlaa yazmazdimm. cunku bi sure onun projesindeydimm hiiicc aslaa muhattap bile olmadik
Cevap sahibi+1 yılSen aynı cümleyi sürekli kuruyorsun farkında mısın çözüme odaklı değilsen sorunu konuşmaya odaklısın... Senin için çözüm onunla irtibat kurmak onunla irtibat kurmanın yolunu bulmak. Kendisi yurt dışına mı çıkıyor
Soran+1 yılaynenn haklisinnnn :( tesekkur ederimmm.
yokyokk oyle degill baska semtteki binamiza gidiyorr genelde.. orada ona ihtiyac duyuyorlar ve o gezmesiii lazimm insaatlari felan
Cevap sahibi+1 yılOnun çalışma stilini anlatmana gerek yok senin nasıl bir adım atman gerek senin projeni anlatman gerek onun projesini anlatman gerek ki sana ortak bir malzeme çıkartalım
Soran+1 yılo proje basinin assistani ben ise cizimci :)
Cevap sahibi+1 yılİyi daha ne istiyorsun işte bir
Soran+1 yılbilmemmmm
Cevap sahibi+1 yılBildiğinde yaz ayarlarız onu
Soran+1 yılhhahaa nasill ayarlicamm onuu yaaa.. bidee bir birimizii goruncee artik boyle baka kaliyozz yaaa..
yaklasikk bir ay olacak onu goreli
Cevap sahibi+1 yılRomantizme bayılıyorsunuz yemin ediyorum 😃 senin daha önce sevgilin mi olmanı ya da özgüven sorunun mu var
Soran+1 yılsevgilimm olmadi
Cevap sahibi+1 yılAnlaşıldı
Soran+1 yılhihi
Cevap sahibi+1 yılÇirkinleşmeden ayrılalım mı
Soran+1 yılkotu birsey demedik ki
Cevap sahibi+1 yılBunda senin için bir çözüm yolu buluyoruz ya karşımdakine hihi dediğin zaman olmuyor dediğim gibi düşün taşın yaz hallederiz
Soran+1 yıltm ozurdilerim
Cevap sahibi+1 yılAnlaştık
+1 yılGayet acil konus
025 Yorumla
Soran+1 yılyapamamm oyle
- +1 yıl
Ne demek yapamam ya
- +1 yıl
ne yapyiorsun
Soran+1 yılNedicem ona seni seviyormuyumm diyecem pat diye.. hic konusmuslugumuz yook
- +1 yıl
Her seyin bir ilki vardir
Soran+1 yılEvet oylede ama oyle biranda olmaz
- +1 yıl
Kac yasindasin
Soran+1 yıl24 oda iste 27
- +1 yıl
Bekar mi sevgilisi yokmu
Soran+1 yılBekarr tabikideee.. benim bildigim bence sevgiliside yok
- +1 yıl
Emin misin
Soran+1 yılevet eminim arkadasimm duymuss hatta ki ise ekmegini annesi hazirliyor diye :)
- +1 yıl
Evlenmek mi istiyorsun
Soran+1 yılevet onunla
- +1 yıl
Hazirmisin evlilige
Soran+1 yılevet
- +1 yıl
Gerdekten korkmuyormusun
- +1 yıl
seni bekliyorum
Soran+1 yılyaa bunlar seni ilgilendirmez
- +1 yıl
yalniz merak ettimde yaaa
Soran+1 yıl😶
- +1 yıl
Uyudun sandim
- +1 yıl
Ne yapiyorsun
Soran+1 yılEvet uyicam iyi geceler
- +1 yıl
Erken degilmi
Aşk İlişkileri konusunda 766 cevap paylaştı. Yürü gitsin
01 Yorumla
Soran+1 yıl?
Yazılarak.
01 Yorumla
Soran+1 yılnasil?
+1 yılKonuşmak
00 Yorumla
+1 yılAci değil acı
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer