Arkadaşlar eşim müşteri hizmetleri olarak calişiyor kavga ettik?

Whatssapde gruplari var molaya cikcaklari zaman haber ediyorlar eşim cikicakti kizim biri eşime sen geldiğinde haber edermişim yazdı eşimde evet yazdi bende eşime ne gerek vardi geldim yazman yeterliydi geldiğinde veya parmak işareti yapsaydin dedim.. neyse yanima geldi sinirlimizin dedi hak vermedi bana. 2 de cikti işden duş aldi uyuyalimmi dedi git uyu dedim gidiyordu sonra ben gelip öpmicenmi yakıla oturmicabmi dedim sonra konu acildi şu evet yazdı diye ben bağirmadim saygimi bozmadim eşim sonra patladi çok uzattin dedi ve bağirdi kirdi beni az konuşma tarzıyla.. yorgunum dedi iki işde birden calişiyorum sen bi o.. yüzünden uzattin dedi.. öyle kavga ettik söz vermiştik bağirmak yok diye baya uzun zaman sonra ilk kez bağrişma oldu o bağirdi ben bağirmadim… şimdi afetmicem onu abarrtirmiiym sizce kpnuşmayi düşünmüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bi cvp versene merak ettim burdan
Arkadaşlar eşim müşteri hizmetleri olarak calişiyor kavga ettik?
Cevapla