Whatssapde gruplari var molaya cikcaklari zaman haber ediyorlar eşim cikicakti kizim biri eşime sen geldiğinde haber edermişim yazdı eşimde evet yazdi bende eşime ne gerek vardi geldim yazman yeterliydi geldiğinde veya parmak işareti yapsaydin dedim.. neyse yanima geldi sinirlimizin dedi hak vermedi bana. 2 de cikti işden duş aldi uyuyalimmi dedi git uyu dedim gidiyordu sonra ben gelip öpmicenmi yakıla oturmicabmi dedim sonra konu acildi şu evet yazdı diye ben bağirmadim saygimi bozmadim eşim sonra patladi çok uzattin dedi ve bağirdi kirdi beni az konuşma tarzıyla.. yorgunum dedi iki işde birden calişiyorum sen bi o.. yüzünden uzattin dedi.. öyle kavga ettik söz vermiştik bağirmak yok diye baya uzun zaman sonra ilk kez bağrişma oldu o bağirdi ben bağirmadim… şimdi afetmicem onu abarrtirmiiym sizce kpnuşmayi düşünmüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bi cvp versene merak ettim burdan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ses yükselttiyse vardır birşeyler, aksine gülüp geçmeliydi. Kadınlar hislerinde asla yanılmazlar.
Ya bir şey yok tabiki ben biliyorum da bana geldi sarilmak istedi 2 kez dkn geri ittim sonrasinda sinirlendi baya bağirdi ben gece gündüz calişiyrum şu o… bu yüzünden yaptiğina bak ben kötü bir şey yapmadim bile dedi tek evet yazdım neden uzattın diyip dellendi uykum var yorgunum dedi ondan sonra patladi bana
Ve ztn ilkinde bağrimadi ben ilk başta bana geldi gösterdi sonra bende bir şey yok bunda dedim alt tarafi evet demişsin dedim neyse sorma gicik oldum dedim geldiğinde geldim demende yeterliydi ya da parmak işareti yapmanda yeterdi dedim sonra söylendim az ondan sonra hizimi alamadim yanına gittim gene söylendim niye evet yazdın dedim gerek varmiydi dedim ben kötü bir şey yapmadim ki dedi neden gicik bir şekilde bana diyorsun dedi neyse sonra tamam dedim ciktim bi ara yanıma geldi sinirliymişim cidden bu yüzden dedi bende yok dedim sonra gene dedim işte geldim demen yeterliydi karşilik vermiş oldun evet demekle dedim aomra işi bittikten sonra uyuyalimmi dedi sen uyu dedim ondan sorma gidiyordu bende ne oldu dedim hep yanıma gelir öper sarilirdi bu sefer gidiyordu bende gicik oldum söylendim sonra yanıma geldi gene konu acildi ben geve söyledim ondan sonra adam bağirdi ama ben saygımı bozmadim bağirmadim da benim koca da dellendi ben gece gündür caliiiyoeum yorgunum uykum var takildiğin şeylere bak dedi cildirdi ya gicik oldum sana falan yapti
Erkekler bağırarak üste çıkabileceklerini sanıyorlar, eşi olarak hakkınız var tabiki soru soracaksınız, iş stresi başka bir şey, içinizden geldiği gibi davranın.
Biraz fazla abartmissin.. gerek yok.. bence gonlunu alman lazim.. kotu bisey yapmamıs..
Ama şimdi hakliyken haksiz duruma düştü bağirmasina gerek yoktu birde git sus falan yapti bağirmasina çocuk uyandi gereksizdi bence
Birde gerginliğim 3-4 finde bir ilişki oluyor bende geriliyorum bi müddet sonra eşim çok çocuğu c alişiyor çocuk yoruyor derken öyle kaliyor
Anladim kadariyla seninki biraz da kiskancliktan oluuor gibi.. iliskiyi gec yasadiginiz icin.. kiskaniyosun ve aklindan kuruyosunn gibi.. buda gerilmene sebel oluyor.. gizli olmasan biaeyler sorardim sana kliskinizle alakali
Ya yok onla alakasi yok eşimin ilgisi aşiri var ama işte çocuk var ve iki işde birden cailşitpr gece gündür çok yoğun ve yorgun zaman yok ne bilim oda pek yansşmiyor ama laflar var böyle yaparim şöyle ederim ama gerisi boş işte icraat sifir anca 3-4 gün sonra
Yazarsan konusuruz.. daha rahat.. istersen tabiki..
Ya böyle boş şeylerden üzmeyin yipratmayin birbirinizi
İşte ben bağirmazken saygımı bozmayken o ne ayak bağriiyor üstelik 1,5 yaşindaki çocuğumuz uyandi onun yüzünden sonra ileri geri ters konuşuyor bana kötü bir şey yapmamiş falan
Ya arada kötü olup sesimizi yükseltebiliyoruz idare et:) konuşarak halledin küserek değil
Hala gicik gicik konuşuyor bana ya
Ne diyor 😅
Tersliyor işte süratsiz
Eee erkeklik bu. Arada gıcık da oluyoruz 😁 yarın düzelir. Yat uyu, kafaya takma
Misal işte sen eşime çok gicik oldun eşin haksiz sen çileden çikmişsin bile
Eşim yanına geldi sariliyor tatli sana sen ama çok yorgunsun uyumak istiyorsun azarlarmisin eşini
Gitmesini istermisin yani
Yazsana diğer yerden
Burdan yaZ cevap bekliyorum
Ya ben azarlamam da erkeklerin çok büyük kısmı bazen böyle olabiliyor. Yani eşin de bir insan. Arada olur böyle
Eşim çok uykusu geldiğinde çok ters oluyor ve bana çok gicik olduğunda da böyle oluyor asla istemiyor yaklaştirmiyor yaklaşmazda kendisi
E belli dönemlerde böyle olduğunu ve bu dönemlerin ne olduğunu da çözmüşsün. Böyle zamanlarda üstüne gitme:)
Yaw ben sinirli olduğunda bana geliyor tatli konuşuyor sariliyor öpülüyor ben hemen karşilik veriyorum ama o böyle değil
Diyorum sende benim givi ol bana diyor ben sen değilim olamam öyle kusura bakma dedi demekki benimde onun gibi olmam lazim öyle olimda burnu sürtsün
Çok takma kafana. Her insanın hataları kusurları terslikleri vardır. Kocanı da olduğu gibi gör ve kabul et:)
Sizde çocuk var mı ? Bizim var 1,5 yaş çocuktan sonra gergin cinsellik olmuyor sizde
Özel konuları açık yerde konuşmayı sevmiyorum. burada herkes görüyor maalesef:)
Kimse kimseyi tanimiyor
Bir erkek karısıyla ilgili şeyleri orta yerde konuşmaz:) tanıyanlar var tek tük de olsa
İyi geceler
Sustun
Bu kadar üstte çıkmaya çalıştığına göre kesin bişey var o kadınla aralarında
Yok be üste cikmadi muhatap da olmaz aslinda hiç ama genede işte bana sarilmak istedi ben 2-3 kez ellerini yittim sonra sinirlendi bağirdi birde işte gece gündüz calişiypeum bi o. Bu yüzünden bana yaptiğina bak palavra yapip uzattin dedi bana
Öyleyse gönlünü al adamın ya üstüne gitme bu kadar
Gönlünü alirdimda bağirdi sözünü bozdu baya 1,5 aydir bağirmiyprsu güzel anlaşiyprduk gene bağirdi kirdi beni
Hakliyiö ben diyor kötü bir şey mi yaptim diyoe bukadar tepki versin diyor ama ben bağirmadim bile işte sarilmak istediiinde ellerini çektim ya ona dellendi
Çok uzatma bnece ya. Git iki sarıl öp hemen düzelir zaten aranız o kadar büyük bişey olmamış 😂
Nebilim bağirdi işte çocuk uyandi 1,5 yaşinda sonra bana gicik konuştu sus git bursan hadi cik sus sinirlencem bak ters ters
Bağirmakla hata etti konuşmicam , ya bide aşkom çocuk olduktan sonra cinsellik 3-4 günde bir oluyor bana göre az olduğu zamanda 1 kez ve kısa sürüyor bana yetmiyor ve günlerdir ilişki yok gergin oluyorum enerjimi atamiypruk ne bilim ya birde ben bağirmazken saygımı bozmadim o ne ayak bağriyor aşkim ya
İşte yoruluyor demekki. O yorgunlukla sana patladı işte. Cinselliğin azalmasının sebebi de bu bence. İşte git biraz cilve yap hem aranız düzelir hem ilişki olur bi taşla iki kuş 😂
Bu yorgunlukta hiç bi halt beceremez o bence
Sen harekete geçirirsin kızım 😂 iki öp okşa kalkar bence 😂 😂 😂
Işiği acmiş gicik davrandim bu ses sendemi geliyor dedim ne olmuş sivrisinek var diyor dedim ne gicik kpnuşuypm hala benle diyoe sen başlattin bana gicik gicik saçma sorular soruyon dedi amma kendiside uzatti be hala gicik ben bağirmadim bile
Bikaç öpücükle gıcıklığı kalmaz bence
Yok ya benimki öyle değil gittim mesela sinirlencem git fiyor gicik oldu ya bir kere bana asla sarilmak öpmek istemez
Sen hassas noktalarını biliyorsundur oralara dokun 😅😅
Valla istemez sinirli ya azarliyor git falan yapiyor nezaman gitcen dedi gidermisin artık dedi
Nefret ediyorum bu huyundan
Normalde kadın adama yaklaştiğinda adam hemen tav olur bi ilişki olur ama benimkinde olmuyor normal tartişmada olur ama çok gicik olduğunda böyle asla helede uykusu geldiğinde çok ters oluyor
Becermeden gitmem desen. Hem komiklik olur biraz
Yok aşkiö yok çok gicik bana fiyor fizik bir şekilde sordun birde işte gece gündüz calişiyoeum dedi yoruluyorum bunu yapmicaktin diyor abartiyor bende
Onda becerdek takat yok zaten
Valla benimki hemen atlar üstüme öyle bişey desem 😂 azıcık ima etsem bile
Benimki öyle değil benimkinde bol laf da var icraat sifir zamanda yol çocuk küçük daha o varken hiç olmuyor adam iki iş birden yapiyor akşam olunca yorgun yaklaşmiyor ne bilim cinsellik boka doğru gidiyor
Onlar biraz bahane bence ya. Benimki de sabah 6 da çıkıyo akşam 7 de evde oluyo kaç saat trafikte geçiriyor. Hı çocuk yok bizde. Ona rağmen sürekli istekli ben durduruyorum biraz. Yoksa halim harap 😂 bıraksam hergün yapcak. Bi kereyle de durmuyo zaten
Aşkim bizde çocuk yokken hergün günde kaç kez oluyordu ama çocuktan sonra işler değişti gerçekten ister istemez etkiliyor :(
Birde ikitane müşteri hizmetleri işi yapiyor iki bilgisayarda iki ayrı projede ayni anda yapiyor kafa kalmiyoe tabi oda zor benim için yapiyor onuda daha iyi oliyim mutlu olim istediğimi alim diye
Çocuğu sen doğurdun sen emziriyosun. Onu niye etkiliyo ya. Sen istiyosun o istemiyo ona noluyo yani
Çocuk 1,5 yaşinda emzirme bitti 5 gündür istemedi artık ama cocuk zor gerçekten bitiriyor insani bende eşimde yoğun işte çok akşam cocuk uyuyor ikimizde pertis eşim hele akşamlari tam bitik yaklaşmaz hiç
Ya öylede benim eşimin iki iş yapmadan ölçme her şeye yardık eder çocukta da çok destek tek başima büyüten anne değilim şükür
Ama şu an yardıma demiyor çünkü iki iş birden bende tabi daha çok yoruluyorum
Hmm. Benimkinin libidosu çok yüksek demekki. Gerçi neresi alçakki 😂 bazen yanaşıyor diyorum yorgunum yarın yaparız. Bari ağzına al sadece diyo 😂 😂 o daha zor diyorum 😂
İşte çocukta önce bizde öyleydik aşiri çok yapiyprduk ben ona ama asla yorgunum demedim
Şimdi işer baya değişti 3-4 günde bir anca
Doğrudur tabi çocuk yorar. Şey sorcam ya istemiyosan cevaplama da. Oral yapmaya zorluyor muydu seninki? Veya iğrenmiyomuydun
Yok bebeğim zorlamiyor hatta ben çok istekliydim ilk başlarda bana şey dedi yapma birak karımsın desi sonrasinda ben aliştirdim onu şu an da kendisi gelip demez ama ben yaptiğimda dayanamiyorum gelcem bak der ama işte ağzima gelme diyorum o iğrendiriyor beni gerisi oral yapiyprum sonra devam ediyoruz ztn dayanamiyor çok iyi diyor
Benimki de yap diyo sürekli ama benim midem bulanıyor ya. Boğazıma falan değiyor gibi oluyo
kızzzz bu ahlaksız utanmaz seni aldatıyooo kesin
vermiyorsa aldatir evet
Yok be öyle şeyleri yok caliştiğü yerde kizlar hepsi gevşek benimki hiç muhatap olmuyor aslinsa ama öyle yazınca benimki geldi bana gösterdi yalniş anlama dedi
Çok sinirlendi bana sarilcakri ben ellerini 2-3 kez yittim ondan sonra delirdi
Biraz fazla uzatmışsın ondan bence