İlk defa görüştüğüm çocuk fena değilsin güzellik olarak dedi çok kaba değil mi?

Birde bunun üzerine pp ile alakan yok dedi ama filtresizdi pp de. 2. Buluşmayo yapalım dedi ben kırıldığım için yapmadım doğru mu yaptım

İlk defa görüştüğüm çocuk fena değilsin güzellik olarak dedi çok kaba değil mi?
Cevapla