Kocamdan izinsiz disari çıkmıyorum kocam boyle olmasini istedi abartı degil mi?

Kimse bilip bilmeden konuşmasın lütfen lincelemeyin beni eşim sert biri benden izinsiz kapıdan adımını atma diyor ben de çok kızıyorum kendisine çok fazla abartmıyor musun diyorum sen bildiğini okursan bende bildiğimi okurum çok kötü şeyler olur dedi korktum ben de sizce bu normal bisey mi yani hemen hemen her evlilikte vardır dimi

Kocamdan izinsiz disari çıkmıyorum kocam boyle olmasini istedi abartı degil mi?
Cevapla