Arkadaşlar hayatımda iki ileri bir geri yapan bir adam var şöyle açıklıyım ilk başlarda her şey çok güzeldi sürekli buluşuyorduk güzel geçiyordu ama sonradan iş değişti mesela bir konu hakkında mesaj atıyor iki gün konuşuyoruz sonra görüldü yapıp yok oluyor aradan bir kaç gün geçiyor yine bir konu hakkında yazıyor sonra yine yok oluyor. Şimdi bu adamla bu olayları yaşamadan önce dört kez buluştuk ve buluşmalarımız dediğim gibi çok eğlenceli geçiyordu bunu kendisi de söylüyordu şu an yine ortada yok. Bende yarın instagram hikayemde kendimin güzel çıktığı bir fotoğrafı paylaşsam tekrardan mesaj atması için bir etki eder mi?
Etki eder
Etki etmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
tekrar yazsa ne olacak? yine konusacaksiniz yine yazmicak. bence hayatina bak baskalariyla gorus onun cebinde olmadigini ona goster
Hayatıma bakıyorum zaten ve sürekli yerken içerken gezerken hikayeler atıyorum hepsini izliyor cepte bir durumum yok asla onunla iletişime geçmiyorum o yazarsa bir kaç saat sonra cevap veriyorum ama bir şekilde onun tekrar yazmasını sağlamam lazım çünkü aklımda kaldı
şu an seni besliyor farkında değilsin
şu an aynı durumdayız 😂😂😂
Hadi ya sendeki olay nasıl oldu?
Kız oturduk 2 defa karşılıklı ayrı şehirlerdeyiz çocuğun gözleri gülüyordu bana seni iyi ki tanıdım dedi vs vs çok samimi sıcak utancından konuşamıyor du o kadar ki etkilendi hatta koştum anneme dedim anne kesin bana aşık oldu o kadar ki hissetirdi sürekli konuşuyoruz ama 6,7 saate bir cevap veriyor mesajlarıma durumlarıma bakmıyor bazen hatta beni en samimi kız arkadaşıyla zorla tanıştırdı şu an da yazmazsam yazmaz sordum dedim yüz yüze çok farklı sıcaktın dedi ki telefonda ancak bu kadar oluyor Annemde her dk soruyor ne yaptınız aranız nasıl utancımdan bit şey de diyemiyorum çocuk çok tuhaf yani tutarsız gibi
Ay aşırı benziyor ya 😑 bu benim konuştuğum çocukta ilk başından beri mesajlarda çok soğuk konuşuyordu ama yan yana geldiğimiz zaman tam tersi aşırı eğlenceli bir adam hatta yeni nesil meyhaneye eğlenmeye gittik kalktı benime karşılıklı oynadı halaylar çektik viski bardakları havalarda uçuştu çok eğlenceli bir adamdı sonra alkolün etkisi ile biz biraz yakınlaştık öpüştük ve ben bu öpüşmeden sonra flört mü devam edicez yoksa sevgili mi olucaz gibisinden bir soru sordum ismini koyucak mıyız dedim hata ettim sormamam gerekiyordu ama sordum ve bu olaydan sonra ufak ufak uzaklaştı işte 😑
Bence bunlar mesajlaşmayı sevmiyor ve belki fikirlerimizi beğenmediler bilmiyorum yine tan yana gelsek çok samimi olacağından eminim ama biraz zor gibi
Evet mesajlaşma olayında kesin bir sıkıntıları var. Ben büyük bir ihtimalle o biz şimdi neyiz benzeri soruyu sorduğum için kaybettim seninkide belki sohbet esnasında onun düşüncesine uymayan bir şey söyledin ondan uzaklaştı bilemiyorum ama dediğin gibi bir kere daha yanyana gelsek aşırı eğlenirizzzz
Belki senin ki de ciddi düşünüyordur ondan geri adım atmış olabilir
Benim ki ciddi düşünmediği için kaçtı ciddi düşünen bendim
Evet bende öyle yazacaktım yazamamışım 😂😂😂
Aklım kaldı ama ya o adamla bir kez daha yanyana gelmem lazım ne yapıcam bilmiyorum sürekli profiline bakıp duruyorum
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!