
Eski sevgilisinin peşinden ayrılmadığı biriyle sevgili olunur mu?

Eski sevgilisinin peşinden ayrılmadığı biriyle sevgili olunur mu?
Ben olurum evet. sevgilimin eski sevgilisi onun peşindeyse ben gerekeni yaparım zaten.. hem de sert şekilde. böyle takıntılı ruh hastaları her zaman oluyor bu birisini sevmeye engel olmamalı. ama eğer bir kişi eski sevgilisini kendisi unutmadıysa zaten öyle biriyle ilişki de olmaz. anca yara bandı olarak görür
Ben olmadım.
Hayatındaki çöplükleri temizle benimde başımı belaya sokma, beni günahada sokma, geleceksen tertemiz gel, yediğin nanelerin hesabını bana ödetme dedim.
Kimsenin hayatını rezil etmeye, moralini bozmaya, başını belaya sokmaya kimsenin hakkı yok.
Her haltı yiyip sonra gelip sana yamanmayacak kardeşim. Peşindekileri temizlesin önce.
Olurum ama onun için üzülürüm de yazık sürekli orada burada bizi öpüşürken filan görecek djjdjdjd ağır olsa gerek😅😂
Saykonun tekiyse sıkıntı bile çıkarır :D
Ben vazgeçiririm onu jdjdj
Hadi bakalım djjdh
Olunmaz net.
Hee soruyu yanliş anladim olurum ya o kızı ben çart curt
ahahh :D
Teşekkürler bu önemli yoruma eig verdiğiniz için 😅
Çok net bir yorumdu. :D Ricalar
Cevap
15Cevap
Sapığından kurtulsun da gelsin. Çok dava izledim saplantılı eski eş/sevgili ile ilgili, ölmek için çok gencim sjjs
Ben hayatına dahil olduysam ister istemez ayrılmak zorunda kalır..
Eski sevgilisiyle tüm bağlarını koparmamış kimseyle olmaz
Biten benim için bitmiştir eski defterleri açmanın lüzumu yok çünkü tekrar insan yıpranır örnek veriyorum mesela git şimdi mutfaktan bir bardak kır onu kırdıktan sonra yapıştırabilirsen tekrar aynısı gibi olmayacaktır izleri bile yok etmezsin
Eski sevgilisi saplantılı bir şekilde peşinde dolaşıyorsa o istemediği hâlde, bu onun suçu değil. Olurum. Aksi hâlde karşılıklı bir durum varsa olmam.
Herkesle sevgili olmam zaten ama eski sevgilisinin peşinden koşması da ayrı cabası olur samimiyeti ve sohbeti keserim.
O ne be öyle ne yani şimdi benim adam buna nasıl müsaade gösterebilir, ben en iyisi ikisine çöpçatanlık yapayım da kavuşsunlar gariplerim 😃
Eski sevgilisine de , saplantı yaptığı kişinin hayatındaki yeni kişiye de zarar verebilir. Bence yoğun duygu yoksa girilmemeli bu yola
Konuştuğum biri vardı eski sevgilisi beni sürekli fake hesaplardan rahatsız ediyordu ruh hastasının tekiydi..
Gece uyuyamayan insanların gündüze sığmayan acıları vardır.
Hayır mutlaka kız bir gün çocuğun aklına girer o yüzden hiç riske atmadan ilişkiyi bitiririm.
Pek sağlıklı görünmüyor benim buna cevabım. Net , Hayır!
Olunur eski sevgilisinin ağzının payını veririm o sorun değil ahaha
oldum... öyle bi ruh hastası vardı burada. ancak kendini rezil ettiğiyle kaldı
Kızda yüz veriyordur bence böyle ayrıl-barış falan durumlarda.
hayır olunmaz eski sevgiliyi kendi haline bırakmak gerekir diye düşünüyorum
Peşinden ayrılmıyorsa vardır bir bit yeniği. Olumlu yaklaşmam.
Peşinden ayrılamamış ki kendisi nasıl sevgili oluyor.
Hiç uğraşılmaz bana ordan bir tane hic sevgilisi olmamıs blue
Hahahsjaha neden olunmasın ki haddini de bildiririz durması gereken çizgiyi de ama bilemedim de şimdi o kişiye göre de değişir değer mi
Bu da soru mu şimdi 🤭🤭 olunmaz.
Olunabilir
kıracaksın lavuğu :D dfd
Yani olurum ama eski sevgilisi mafya felansa hiç bulaşma 😁
Olurumda partnerimin net sınır çizmesi lazım kaşarlık yapan eski sevgilisiyle eğlenceli olur
ben o takip edeni hallederim
Olunmaz ya sürekli sinir krizleri geçiremem
Yok kimsenin geçmişiyle uğraşılmaz
Tabi ben öyle malım. 🤣
Olunmaz tabi ki 🤨
Elbette olunmaz. Daha neler😬
İşim olmaz
Muhatap bile olmam
Köyün delisi olmam lazım böyle bir şey yapmam için
Olunmaz. Sen yedeksındir yedeklık bana göre değil
Hayır olmam. Hiç başımı ağrıtamam.
güzel kardeşim musunuz asla tabiki
olmaz
Evet js
Selam bile kesilmez
olunur çok net
o da gelir ikimiz günlere böleriz onda hafta sonları bende hafta içleri kalır... hahhabdhjsçdkjsaşids
Olmadı.
Olunmaz
olmam katil eder
Olmaz tabi kide
Asla
Olunur
Hayır, olmam.
Ayrılmıyorsa gözü hâla onda demektir
hayır olunmaz
Hayır
Olunmaz ya
hayır.
Olunmaz
Olunamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?