Hoslandigimi nasil belli etmeliyim ve karsi tarafin hoslanip hoslanmadigini nasil anlarim?

Yeni calismaya basladigim yerde, basta aramizda tartisma gibi bir sey olmustu. Sonrasinda hic konusmamistik ve haftalar sonra "Bir sey mi oldu, uzgun gorunuyorsun?" dedi. Ben de "Iyiyim tesekkurler" diyerek gulumsedim ama "Sen nasilsin?" demeli miydim acaba? O an ondan oyle bir sey beklememistim. Hoslandigimi belli etmek istiyorum ama ukala ve biraz kendini begenmis gibi bir havasi oldugundan korkuyorum acikcasi ve sevgilisi olup olmadigini da bilmedigimden cekiniyorum. Bazen goz goze geldigimizde refleks olarak hemen gozumu kaciriyorum. Acaba ondan hoslandigimi nasil belli edebilirim? Gozumu kacirmamam mi gerekir? Ve bana oyle soru sordugu icin hoslanma belirtisi degildir sanirim degil mi...

Hoslandigimi nasil belli etmeliyim ve karsi tarafin hoslanip hoslanmadigini nasil anlarim?
Cevapla