Acil tavsiye? Bir şeyler yaşadığım kız çok mutlu olmasına rağmen bir süredir benden kaçıyor?

Xper puanın yetmediği için doğru kelimeleri kullanamıyorum.


3. buluşmamızda evime geldi. Ardından mesaj attı aradı hep. Ancak buluşmaktan kaçıyordu. Sebebini sordugumda yaşanılandan pişman olmadığını ama vicdan yaptığını söyledi. İlki değildim. Dün sabah konuştuk. Bir daha da hiçbir şekilde iletişime geçmedik. Sizce neden böyle yaptı. Eve gelmek isteyen de kendisiydi.
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten muhafazakar görünümlü bir kız. Uzun ilişkisinde bir şeyler yaşamış. Başörtülü zaten. Flört ederken masaj severim falan demeye başladı ikinci günden. Biraz salladım ilk başta ama sürekli bundan bahsedince gel bari dedim artık. Geldi bir şeyler yaşadık. O gün çok mutluydu. Ertesi gün aslında böyle şeyler yapmıyorum demeye başladı. Ben kimseyi… [ ]
Acil tavsiye? Bir şeyler yaşadığım kız çok mutlu olmasına rağmen bir süredir benden kaçıyor?
Cevapla