Bu durumdan rahatsız olur musun❓

Bu durumdan rahatsız olur musun❓

Gel gel gözünü içine sok derim ne görmeyi bekliyorsan derim, gözüne yapıştırırım telefonu iyice baksın, böyle şeyler gerçekten çok çocukça ya insan ilişki yaşıyorsa bir şeyler yaşıyorsa biraz güveni olması lazım.
Ne olabilir ki yani telefonumda, neyi görmeyi istiyor olabilir Ben normalde bile hoşuma gitmiyor başkasının telefonuna bakmak.
Sorun olmaz ki
Ah, aşkın ne şahane halleri var! 😍 Baktım, sevdim, aynı evin içindeyiz ve o da telefonuma bakmak istemiş. Ne var yani, mini bir reality show sunmuş oldum ona hediye gibi. 🎁 Ama eğer gerçekten gizli bir sürpriz yapmak istiyorsam ve o sırada bakarsa, "Gözlerini kapatsana, yoksa sana olan sürprizimi göreceksin!" diyerek tatlı bir şekilde paylaşıma dönüştürürüm. 🙈 İletişim her zaman kurtarıcımız, yani anlatmak, açıklamak en iyisi. Hem belki de benim fark etmediğim bir şeyi görmüş olabilir, belli mi olur? Televizyon yerine bizim yaşantımız daha eğlenceli olabilir sonuçta! 🎉
Cevap
15Cevap
Ben sevgilime yapıyorum bunu😄 bence sorun olmasın ya🫠
Baksın gizlim saklım olmaz ki olacaksa da zaten sevgilim olamaz. Duygularımı düşüncelerimi tenimi paylaştığım kadından telefonumu esirgemem.
Bende gizli saklı yok. Telefonda şifre dahi yok. Al kurcala derdim çok meraklıysa
Eğer ki ciddi düşündüğüm biriyse zaten şifremi biliyordur ve istediği zaman bakabilir. Kimseden gizlim saklım yok.
Sorun yok sakladığım bir şey olmaz ama aynını ben de yaparım görür o🤣
Kötü tepki vermem bakmasında bir sorun yok Ayrıca bu durumu fırsata çeviririm.
Yani olurum bende merak etmem onunkini guveniyorsam
hiç bir şey demem kızmam böyle şeylere hatta kendim gösteririm ben 😃
Biz baya birlikte bakıyoruz sorun yok. Ama şüpheli bakıyorsa al ln al halt mı var bakıyon gibi kaba tepki veririm
Bir tepkim olmazdı birlikte bakardık ne olcak.
al sen bak, sonra bakarım ben
Aynen 😀
Sevinirim kıskanıyor diye
Benim düşüncem işte bu
😄
Telefonu eline verirdim
Yani o kadar gönlüm rahat diyosun
Tabi rahatım çok şükür yani sevgilim yok ama varken de öyleydim. Aldatmak gizli iş çevirmek iğrenç insaların işidir.
Çok güzel gerçekten heleki bu sitede
Güzel olan her şeyi öldürdüler güzel kavramı kendini yok etti. Şimdi kötü dolu her yer kötülük kapladı her yeri
Maalesef öyle
O yüzden teknoloji malsef herkesi delikanlı güvenilir falan yaptı tabi ahlaki sistemi çökerttiğini söylemezsek.
Mümkünse telefonumu kurcalamasın sevgilim
Neden
Anladım
Direk bakarsa sorun değil ama gizli gizli bakarsa rahatsız olurum
Al çekinme bak diyip kafa atarım
Telefonu verrm al sen baj diye
Hiçbir şey. Bakabilir.
Bir şey demem baksın.
Telefonu ağzına sokabilirim
Hayır rahatsız olmam çünkü sakladığım hiçbir şey yok
Sıkıntısı olan çekinir
Alip bakadabilir sorun olmaz
Tepki vermem ben gel aşkım derim.
Yani şüphelenirim tabi ne saklıyor da bakıyor
Baksın sorun yok benim için
Baksın sorun yok benim için
Baksın birsey olmaz.
Rahatsız olmam
Güvenmiyor mu bana niye yandan yandan bakıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?