Sizce bir kiz bir oglana nasil acilmali? Veyaa ne yapmasi gerekir ergekin ona bakmasi icin?

oyle acil sacil demeyin lutfenn..

Bu kisi benim is yerindenn

Güncellemeler
+1 yıl
Onunla karsilastigimda artik belli etmeye calisiyorum ona baktigimi.. ama problemm artik pek hic karsilasmiyoruzz genelde onu baska yere yolluyorlar
ilk zamanlar oda benden kaciyodu karsilastigimizda bi bakar sonra kafasini egerdi bende oyleydimm.. sonradan sonradan takili kalmaya basladik.. en sonn ramazandan once her gun karsilasiyoduk azkalsinn ama gorurdum arabanin aynasindan beni dikizlerdi.. ve sonrada en son ben tam arabadan indim oda gidiyordu bana kafasini uzatti ve elini kaldirip selam
Güncellemeler
+1 yıl
vermistii ve gulumseemistii ilkkezz o gunu yapmisti.. sonradan bir kere daha karsilastik o gunu telefondaydii.. bana konusurken baka kalmistii.. sonra dogru bir kere daha karsilasmistikk o gunude iki kere gorduk bir birimizii.. mutfaktaydi o yaninda biri vardii birseyler anlatiyordu toplanti gibi birsey yani tam arkasini donuktu sonra ama bi bakti.. ve cikistada karsilastik o kendi burosundaydii toparlanacakti bende disardaydim arabaya gidiyordum camdann bir birimizi izledikk yanii o an dunya du
Sizce bir kiz bir oglana nasil acilmali? Veyaa ne yapmasi gerekir ergekin ona bakmasi icin?
Cevapla