Eski flortumu elimden kacirdim. Simdi kiz arkadasi var. Ben 28 o 38 yasinda. Sanirim ciddi yolda. Ne yapabilirim?

Benim icin dogru zaman degildi ozamanlar o yuzden olmadi. Sjmdi baskasiyla gorusmeye basladi, ve ben onu kaybetmek istemiyorum. cunku boylesi biri zor bulunur. Korumaci, sevkatli, buyuk bir yapimarketin sahibi (koctas benzeri), yani gercekten bulunmaz biri. Onu geri nasil kazanabilirim? Instagramda arkadasiz hala.

Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar agzinizdan cikani kulaginiz duyuyor mu? adam evli degil, nisanli degil, hicbirsey degil. Sanki yuva yikiyormusum gibi laflar olacak is mi? adam sadece biriyle gorusmeye basladi hepsi bu. insanlar tanima asamasinda birbiriyle gorusur anlasamazlarsa ayrilirlar. ben bu adam gibisini bulamayabilirim, o yuzden onu almam gerekiyor. Ne yapmaliyim diye soruyorum, yargilayin diye sormuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
neyse arkadaslar hicbirsey yapmayacagim.
Eski flortumu elimden kacirdim. Simdi kiz arkadasi var. Ben 28 o 38 yasinda. Sanirim ciddi yolda. Ne yapabilirim?
Cevapla