Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar agzinizdan cikani kulaginiz duyuyor mu? adam evli degil, nisanli degil, hicbirsey degil. Sanki yuva yikiyormusum gibi laflar olacak is mi? adam sadece biriyle gorusmeye basladi hepsi bu. insanlar tanima asamasinda birbiriyle gorusur anlasamazlarsa ayrilirlar. ben bu adam gibisini bulamayabilirim, o yuzden onu almam gerekiyor. Ne yapmaliyim diye soruyorum, yargilayin diye sormuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
neyse arkadaslar hicbirsey yapmayacagim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sezen Aksu diyor ya hani '' Bende yoluma giderimmmm ezdirmem kendimi''
oylemj diyeyim😂
Git acını çek hayatına bak
bulunmaz boylesi, hepsi bir arada
Sen bilirisn
Belirttigine gore parasi olmasi senin icin en onemli kriter
hayir.. kriterlerden birisi sadece
Peki parasi olmasaydi?
olmazdi.. o da kriterlerimden biri
Demek ki en onemli kriter oliluyor
hayir.. mesela koruyucu sevkatli merhametli olmasi da kriterim. bunlardan biri de olmasaydi yine de olmazdi
Adam ilerde iflas edere o zaman parasi kalmaz normal veya fakir birisi olursa bosanacak misin?
bizde bosanma olmaz
😂😂😂😂
neden guldun
istedigin cevabi mi alamadin
Yok tam tersi istedigim cevabi aldim😂😂
alamadin😂
Coktan aldim bile😂
almaya calistin ama alamadin😂
Coktan aldim bile dedim 😏
:) kaçan balık büyük olur tatlım
yok, ben kendim onunla gorusmek istedigimi yazdigkmda ogrendim bu durumu :(
bitmiş artık. sen kendine başka kaz bul
kaz ne alaka?
tüyü değerli diye dedim :) Kedi olsun :)
Bi soguk su iyi gider
oyle demeyin.. bulmam cok zor boylesini
Elindeyken kiymetini bilecektin. maalesef sana duymak istemedigin cvbi veriyorum
henuz daha yeniler yani ben kendime cekebilirim.. ama nasil
Zor ama imkansiz degil
kendi haline birakayim deyil mi... gelirse kendi gelir gelmezse cani sagolsun
Giden gelseydi mezardan cikip dedem gelirdi
😂😂😂
Atı alan geçmiş daha uğraşma
tam gecmis sayilmaz.. yeni basladilar sanirim ya da bilmiyorum
Adam kafada seni bitirmiş bacım ne yeni bsşlsması
bilmiyorum... olabilir.. ama bunu nasil anlarim. Bir mesaj attim instagramdan, bana cevap yazdi vegayet pozitif ve gulen emojilerle dolu, halimi hatirimi sormus sonra da.. cevap yazdim 1 saat sonra, benim mesajimi 6 saat sonra okudu.
Bence anlamışsın da farkında değilsin
soyle oldu.. bu benim flortumdu onceden. 5 senedir taniyorum. Surekli bir sekilde irtibatta olduk, ben onun gibi birini kaybetmek istemedigim icin ara ara hep mesaj attim, goru tulu de konustuk normal bir sekilde. Bana en son, ciddi bir iliski istedigini, ailemle tanismak istedigini, artik ciddiye cevirmeyeceksek benimle bitirecegini soyledi. Ben de tamam o halde deyip her sosyal medyamdan cikardim. simarik davrandim. aradan 5 ay sonra mesaj attim, ozur diledim. Sodyal medyalarima ekledim.. o da kabul etri. Onunla ciddi anlamda gotusmek istedigimi soyledim. O da biriylr gorusmeye basladigini soyledi. ama birbirimizi cikarmadik sosyal medyalardan. kadi i da biliyorum, kadin 39 yasinda var.
Valla adamın ilişkisi var kafasını karıştırma artık arkadaş kalabilirim diyorsan kal yok diyorsan çık hayatından adam sana insan gibi sormuş zamanında
henuz yeniler, kendime cekmek istiyorum daha da ilerlemeden
bulamam boylesini
Yeni meni adam bi yola girmiş zaten yolcuyu yolundan etme sende mutlu olamazsın ondan sonra
Sevgilisi varmış artık.
evet ama daha yeniler sanirim, yani simdi kendime cektim cektim
O tren kaçmış
Gecmis olsun
saol
Baska birine bakican daha bitti sizin is