Evlilik istiyormuş. Ama kizla pek anlasamamislar. Sanirim başka kiz olmadığından kaybetmek istememiş.😄 sonra bakmis anlayamıyorlar ayrılmış
Ben hayal edemicegi bir kızım bana kisa surede cok aşık oldu. Ve begeniyor. Uzun zaman sonra İlk kez gerçekten biseyler hissettim diyor. Sürekli bana yaziyor
Yasim 27
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
30 yaşındaysa gidene güle güle diyor olması lazım aşk acısı falan yaşamıyordur
Ya tamam bende 27 yim evlilik dusunuyoruz keyfin degil. Kizi sevmemiş oylesine konusmus. Olur evlilik belki diye. Ama ben o kızdan kat kat eğitimli kulturluyum. Beni arasa bulamaz. O yüzdende aşık olduğunu düşünüyorum her gün yaziuor ediyor. Bilemedim ya
valla hocam yaş ilerledikçe erkekler daha güvenilmez oluyor iyi tanı derim
Belki kibir belki önyargi olmayacağını düşünüyorum.
Nasi yani
Çok iyimser bakıyorsunuz sanırım hoşlanıyorsunuz. Şu cümle bile düşündürdü beni başka kız olmadığından kaybetmek istememiş. Olumsuz görüyorum bu süreci.
Soyle ailesi evlen diye baskilamis. Ama o hoslanmiyormus. Eksi noktaları cokmus. Zitlarmis. Ama cocuk tamam diye sabretmes. Bakmis olmamis. Ayrilmislr iste... 3 ay içinde iliski düşünmediğini söyledi zaten.. ama benle tanıştığında buna bisiler oldu. Uzun zamandır hissetmediğim seyleri sende hissettim dedi. 4 ay flort olcak. zaten hemen sevgili olunmaz. Bende evlilik dusunuyorum. Yasi 30 bi zahmet artık kiz bulsun. Ben gibisini bulmus bırakırsa aptaldir
Anlıyorum. Biraz daha bekleyin ve emin olun. Umarım gönlünüzce olur her şey.
senın hıslerın nedır pekı tamam karsıdakının hıslerını ogrendık ama sankı senın ne hıssettıgının bır onemı yok gıbı yazmıssın
Ben cok hoşlanıyorum evlilik dusunurum. Tipine bakmiyorum onada soyledim. Ama iste millet diyor yarabandi diye yorumlarda. Kafam karisti. 3 ay oncea 2 yıllık ilişkisini bitirdi.. benden hoslaniyor oda ama 3 ay daha tanıcaz bakalim
aceleye getırme emın ol sonra hareke gec gaza gelme
Aynen oda dedi sabirsiz olmayalım. 2 senelik iliskisinde uzatmaları oynamış eksik yonleri cokmus anlayamıyorlarmis ama devam etmiş. Ondan sanirim
olabılır
Valla birisi vardı 31 tasinda ben ona yara bandı oldum 4 ay canim. yandi
Nasil anladin? Hep yaziyor muydu peki
Zor, yurumez kankim. Nerdensin
Ya tamam bende 27 yim evlilik dusunuyoruz keyfin degil. Kizi sevmemiş oylesine konusmus. Olur evlilik belki diye. Ama ben o kızdan kat kat eğitimli kulturluyum. Beni arasa bulamaz. O yüzdende aşık olduğunu düşünüyorum her gün yaziuor ediyor. Bilemedim ya
Senden kac tane var bi bilsen.. cok abartiylrsun kendini, yurumez
Yanliz bizim koruma kendisi shshhsh
Yani ust ust duzeyim zaten. Ailem bilmiyor
Sen yara bandını Bırak ilaç olursun ilaç
Ya tamam bende 27 yim evlilik dusunuyoruz keyfin degil. Kizi sevmemiş oylesine konusmus. Olur evlilik belki diye. Ama ben o kızdan kat kat eğitimli kulturluyum. Beni arasa bulamaz. O yüzdende aşık olduğunu düşünüyorum her gün yaziuor ediyor. Bilemedim ya uzuyor yorumlar ejsjsjbdbd kafam karisti
Sen de seviyor musun onu
Evet hoşlanıyorum korumamız kendisi zaten shshsb
Ne sanslı adamlar var mk
Olursun
Ya tamam bende 27 yim evlilik dusunuyoruz keyfin degil. Kizi sevmemiş oylesine konusmus. Olur evlilik belki diye. Ama ben o kızdan kat kat eğitimli kulturluyum. Beni arasa bulamaz. O yüzdende aşık olduğunu düşünüyorum her gün yaziuor ediyor. Bilemedim ya