
Bir zamanlar sevdiğiniz birine karşı hiçbir şey hissetmemeniz normal mi?
Ben hatırlamıyorum...
23.03

Bir zamanlar sevdiğiniz birine karşı hiçbir şey hissetmemeniz normal mi?
Ben hatırlamıyorum...
23.03
Sevgili ne yenilebilir bişi mi 😂 eski bittiği an eskide kalır unutamamak diye bir şey yok hele benim için asla😄
Yüzümü güldürdün Allah da senin yüzünü güldürsün. 😌
Rica ediyorum
Çıktıklarım aklımda... hepsiyle ilişkinin adını koymadan ayrıldığım için bir şey ifade etmiyor
Anladım
Cevap
2Cevap
Sevgilim yok
Neden
Evet unutmak istediğim herkesi unuttum
Başarabildiysen ne güzel
Evet zaman her şeyin ilacı unutabiliyorum kolayca
Umarım ben de yaşadıklarımı unuturum
boş ver kendi hatalarım sonucunu
Evet
😄😄Bende hatırlamıyorum
O kadar unutmuşsun 😃
😅🤔🤔adını bile hatırlamıyorum o kadar
Maşallah
😅😅😅elimde değil hayatımdan çıkardığım insanı onun hakinda hiç bir şeyi hatırlamam bu kisi annem bile olsa
Anne ayrı bence onu kimseyle bir tutma
🥲🥲biliyorum ama eskiden de olsa onunla konuşmayı reddediyorum ve onunla ilgili herseyi unutmuştum
Neden ki neden gizli oldun 🥺
😂😂beni sakleyen çok var yazdıklarımı bilsinler istemiyorum 😉😉
Anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar