Arkadaşlar bir kişi var 4 yıldır platonik. Benim ona karşı duygularım yok ama dış görünüş olarak gayet iyi. Şans vermeli miyim?

Zaman geçirdikçe sever miyim? Böyle birsey yaşayan var mı sonradan seven falan? Sevgili olup sonra ayrilirsam daha çok üzülür.

Güncellemeler
+1 yıl
4 yıldır hayatında kimse olmadı. Gerçi benimde olmadı ama ben birini sevdiğim için değil istemediğim için. Trafik kazası geçirmiştim ailem de şehir dışında ben tek kalıyorum burada. Sabaha kadar başımda bekledi ciddi bir şey olmamasına rağmen. bana karşı çok iyi. Şans vermeli miyim bilmiyorum sonradan pişman olur muyum böyle birini kaçırdığım için?
Arkadaşlar bir kişi var 4 yıldır platonik. Benim ona karşı duygularım yok ama dış görünüş olarak gayet iyi. Şans vermeli miyim?
Cevapla