İlişkimizin başlarında bizi ailemiz tanıştırdı ve kendisi benimle uzun süre ilgilendi (9ay flörttük) flörtlüğün uzun sürme sebebi onun çok iletişim kurmaması korkuttu ve ben uzun süre ilişki yapmak istemedim, çünkü kaygılı bağlanırım insanlara. Bir ara bunu engelledim, bana hep geç haber verir ya da vermezdi ama yan yana geldiğimizde hiçbir sorun olmuyordu. Çevresi de çoktu kendisinin, kullanıyordur belki sandım beni. Engelleme sebebim de annem hastayken iki gün geleceğim diyip gelmemesi ve gelmese bile haber vermemesi. Kendisini çok sevdim çok kibar ve ince bir insandı ama geçmişi :) aradığımda açar ama mesaj yazsam bakmaz. Kendisi uzun süre işsizdi ve işini kaybetti. Bende ona destek çıkmak için hep yanında olup maddi manevi yardımcı oldum. Beni sevdiğini söylerdi, öperdi, yanındayken güvende hissederdim ama bir şey eksikti, hala iletişim sorunu yapması. Bunu yapan ben değildim, kendisiydi. Beni çevresiyle tanıştırdı, ailesiyle tanıştırdı, hatta en son nişan muhabbeti açıldı bir ay öncesinden. Her şeyin bozulduğu an onun iş bulmasıyla başladı. İletişimimiz daha da gitti. Aramalarımı açmaz oldu ve açtığında da sana döneceğim diyip dönmedi. Takipçileri 360ken 1 ayda 460 oldu. Ondan önce ona kızmıştım 360 kişiyi gerçekten tanıyor musun diye ve tanıyorum, rahatsız olduğun varsa çıkarırım dedi pek aldırış etmedim, çünkü çevresi gerçekten çok ama 100 kişi imkansız. Buna bazen 2-3 gün ulaşamadığım oldu. Bana işten gelince uyuyorum direkt ve uyanamıyorum bazen işe giderken dedi ama insan bir günaydın bile diyemez mi ya da haber veremez mi? Yakın arkadaşım seven iki eli kanda da olsa mutlaka bir gün haber verir dedi ama bu kadar uzun süre değil. En son morfin içerikli bir psikolojik ilacı artık bıraktığını ve bunun yoksunluk yaptığını söyledi. Bende hastalığını normal karşıladım ve destek olurum dedim ama bana haber ver mutlaka dediğim gün tamam dedi ve ertesi gün aradığımda ulaşamadım. Kullanılıp atılmış gibi hissettim ve bana eğer seni sevmezsem bunu söylerim ve ayrılırım demişti ama inandırıcı gelmedi. En son açmayınca da arkadaşımla konuşuyordum ki tam instagrama girdim ve gönderi atmış. Arayıp kızdım ona mesajıma bakmayıp gönderi attın dedim arkadaşım attı dedi. Babasıyla olduğu için açmamış:/ arıyorum dönmüyorsun, mesaja bakmıyorsun, döneceğim diyip dönmüyorsun hiç. Dönmedi aramama döneceğim diyip gene. Bende annesini aradım geldi mi işten diye geldi yatıyor dedi ama aramalarımdan sonra mesaj yazmış, açsam düzgün kafa konuşmam diye, demek ki yatmıyor. Aradığımda annesine anlattım, o da hemen garip tepki verdi bana açmıyorum çocuk musun diye. En sonunda dedim gel yüz yüze buluşup konuşalım. Bana bu hafta morfin için test vereceğim buluşuruz işim olmazsa dedi ama kaçtı. En son ben aradım işi bırakacağım dedi. İş ve ilişki hakkında düşüneceğim haftasonuna kadar dedi. Anlayacağınız umutlu değilim ama çok seviyorum. Fakat ben ona seviyorsan sabrederim dedim ama o an seviyorum demesini bekledim. Demedi :') zedelendim.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Off ne uğraşıyorsun boş ver
O kadar kolay olmuyor. Net bir cevap vermedikçe benim kafam emin olmuyor asla. Zaten gel yüz yüze konuşalım deme sebebim de bu. İnsan gibi sevmiyorum çünkü bundan dolayı demesi lazım. Aldatıyor bile olabilir diye düşünmeye başladım.
Canım benim herkes senin kadar iyi yetişmiş, kibar vs değil maalesef. Sen kimseyi böyle arafta bırakmazsın ama bunlar bırakır..
Ayrılırsam çok zor toparlanırım ama aşkımdan öldüğüm için değil güvenim gidecek geri insanlara ve toparlanamayacağım. Bilmiyorum finallerim de başlıyor bu kafayla nasıl yapacağım bilemiyorum. Tahminen artık ömrümde ilişki yapmayacağım :( belki başta iyi davranıp amacına ulaşınca bırakmaya çalışmıştır kim bilir diye düşünüyorum. Çünkü 6-7 ay gayet iyi davranıyordu ve beni okuldan bile alıyordu işi yokken. Sorun ben değilim iş hayatı, iş hayatını bıraksa psikolojik olarak daha hızlı toparlanırdı ama beni bırakmak daha cazip gelecek eminim. canım gibi insanlara kanıyorum iğrençleştim.
Kendini hiç yıpratma bak her zaman tünelin sonunda ışık var. 7 yıl platonik olduğum aşkından öldüğüm adamla iletişimi kestim kendimi asla toplayamam erkek sinek bile istemiyorum dedim, şu an başkasıyla nişanlıyım. Hiç öyle düşünme yani her şeyin en güzelini hak ediyorsun üzülmeyi değil
Abla ağlayıp duruyorum bunu yazarken bile ağlıyorum çünkü kimsem yok artık ve güvenim yok. Hayatımda duygu denen bir şeyi hissetmiyorum ve gelen kişiyi de bu güvensizliğim yüzünden suçlayıp duracağım. Çünkü hiçbir zaman değer göremedim ilişki olarak. Biri bana bir veriyorsa ben on verdim ve yazıklar olsun insanlardan tiksiniyorum. Birinin beni gerçekten sevdiğini çok zor anlarım çünkü çok kuruyorum kafamda.
Zaten genelde sevgiyi hak etmiyor insanlar maalesef ama iyiler yok mu mutlaka var. Daha çok gençsin, önünde çok uzun bi yol var
Platonik olduğunla neden konuşmayı kestin abla?
Tak demişti artık, uğraşmak istemedim daha fazla
Bırak gitsin öylesinden fayda gelmezz
Bütün ilişkilerimden iletişimsizlik yüzünden ayrıldım ama ve ne zaman ilişki yapsam gene böyle oluyor. Kullanılacak enayiyim sanırım artık bende sorun olduğunu düşünmeye başladım ya sinirden yoruldum cidden psikolojim bozuldu.
Olduğumu*
Kader kısmet sıkma canını
:( can mı kaldı abi ilaç içmekten bi hal oldum kaç gündür ağzıma bi lokma yemek süremiyorum üzüntü ve sinirden. Çevrem psikolojik destek al dedi ama zor.
Saçmalama ya hayat 1 kişiden ibaret değil akıllı ol
Bir kişiden ibaret değil ama ben bu hayatta bir kişiyim ve bir sürü canım yok. Yeterince zedelendim ve tahammülüm de yok. En sonunda kafama sıkacak raddeye geldim çünkü geceleri stres ve sinirden uyuyamıyorum. Bu süreci acısız bir şekilde atlatmak istiyorum artık. Ne olduğunu biliyorum ama ondan duymak beni daha rahatsıx edip yaralayacak
bırak dayı iyi
Üç dört gündür yazmıyorum kendisine. Ayrılmadık ama bir de değiliz diyebilirim.
Yenisi gelsin
O kadar kolay olmuyor çünkü kaygılı bağlanan biriyim. Sevdiğim tam severim ama bu şüpheli durum beni yoruyor. Net olsaydı belki böyle olmazdı. Kafamda kuruyorum sonra.
Belirsizlik değersizliktir her zaman söylerim kafanı dinle ilişkilerden uzak dur bir süre
Daha anlattıklarım çeyreği ve beni gerçekten de baştan beri hiç sevmemiş sadece arzulamıştır diye düşünüyorum. Üzüldüğüm giden zamanım ve sağlığım... İlişki denen illet benim gibi iyi niyetliye yaramıyor. En iyisi iyi kalpliysen hiç ilişki yapmayıp kendine yönelmek. Yıllar önce buna karar vermiştim ve bununla konuşup değer görünce başlarda doğru kişidir diye düşündüm bana zaman ayırdığında ama yanılmışım. Herkes başta iyidir ama sonrası diye uzun süre flört ettim. Bilemiyorum, bu kadar akıllı biri olup böyle aşk konusunda kör olmam beni üzüyor. Çünkü ben aşkın menfaatle olmadığını, empatiyle olduğunu düşünen biriyim. Sürekli psikolojik hastalık geçirdiğimden dolayı dedim belki gerçekten sıkıntısı vardır ve ben uyduruyorumdur ama yazmaması üzücü. En son dün arayıp konuştuğumuzda normaldi sesi ama yorgundu, sevmese hiç konuşmaz diye düşündüm ben ama ara verelim diyeceğinden eminim. Ara vermek benim için ayrılmaktır bu yüzden ara vermek gibi bir şeyi kabul etmem. En kısa sürede bir cevap verse de kurtulsam diye patlayasım var.
sevmiyor
Fark ediliyor ama bunu söyleyip hadi ordan gitsin istiyorum arafta bırakmasın.
Korkuyor gibi geldi
Ayrılmaktan mı
sorunlu adam işte
Ama yanındayken gerçekten özel ve değerli hissediyordum. Psikolojik sorunu çözülse ve geri düzelir miyiz ki? Bunu merak ediyorum ama ayrılır eminim.