Psikolojik sorunlardan dolayı sevgilim uzaklaştı, sizce sevmiyor mu beni?

İlişkimizin başlarında bizi ailemiz tanıştırdı ve kendisi benimle uzun süre ilgilendi (9ay flörttük) flörtlüğün uzun sürme sebebi onun çok iletişim kurmaması korkuttu ve ben uzun süre ilişki yapmak istemedim, çünkü kaygılı bağlanırım insanlara. Bir ara bunu engelledim, bana hep geç haber verir ya da vermezdi ama yan yana geldiğimizde hiçbir sorun olmuyordu. Çevresi de çoktu kendisinin, kullanıyordur belki sandım beni. Engelleme sebebim de annem hastayken iki gün geleceğim diyip gelmemesi ve gelmese bile haber vermemesi. Kendisini çok sevdim çok kibar ve ince bir insandı ama geçmişi :) aradığımda açar ama mesaj yazsam bakmaz. Kendisi uzun süre işsizdi ve işini kaybetti. Bende ona destek çıkmak için hep yanında olup maddi manevi yardımcı oldum. Beni sevdiğini söylerdi, öperdi, yanındayken güvende hissederdim ama bir şey eksikti, hala iletişim sorunu yapması. Bunu yapan ben değildim, kendisiydi. Beni çevresiyle tanıştırdı, ailesiyle tanıştırdı, hatta en son nişan muhabbeti açıldı bir ay öncesinden. Her şeyin bozulduğu an onun iş bulmasıyla başladı. İletişimimiz daha da gitti. Aramalarımı açmaz oldu ve açtığında da sana döneceğim diyip dönmedi. Takipçileri 360ken 1 ayda 460 oldu. Ondan önce ona kızmıştım 360 kişiyi gerçekten tanıyor musun diye ve tanıyorum, rahatsız olduğun varsa çıkarırım dedi pek aldırış etmedim, çünkü çevresi gerçekten çok ama 100 kişi imkansız. Buna bazen 2-3 gün ulaşamadığım oldu. Bana işten gelince uyuyorum direkt ve uyanamıyorum bazen işe giderken dedi ama insan bir günaydın bile diyemez mi ya da haber veremez mi? Yakın arkadaşım seven iki eli kanda da olsa mutlaka bir gün haber verir dedi ama bu kadar uzun süre değil. En son morfin içerikli bir psikolojik ilacı artık bıraktığını ve bunun yoksunluk yaptığını söyledi. Bende hastalığını normal karşıladım ve destek olurum dedim ama bana haber ver mutlaka dediğim gün tamam dedi ve ertesi gün aradığımda ulaşamadım. Kullanılıp atılmış gibi hissettim ve bana eğer seni sevmezsem bunu söylerim ve ayrılırım demişti ama inandırıcı gelmedi. En son açmayınca da arkadaşımla konuşuyordum ki tam instagrama girdim ve gönderi atmış. Arayıp kızdım ona mesajıma bakmayıp gönderi attın dedim arkadaşım attı dedi. Babasıyla olduğu için açmamış:/ arıyorum dönmüyorsun, mesaja bakmıyorsun, döneceğim diyip dönmüyorsun hiç. Dönmedi aramama döneceğim diyip gene. Bende annesini aradım geldi mi işten diye geldi yatıyor dedi ama aramalarımdan sonra mesaj yazmış, açsam düzgün kafa konuşmam diye, demek ki yatmıyor. Aradığımda annesine anlattım, o da hemen garip tepki verdi bana açmıyorum çocuk musun diye. En sonunda dedim gel yüz yüze buluşup konuşalım. Bana bu hafta morfin için test vereceğim buluşuruz işim olmazsa dedi ama kaçtı. En son ben aradım işi bırakacağım dedi. İş ve ilişki hakkında düşüneceğim haftasonuna kadar dedi. Anlayacağınız umutlu değilim ama çok seviyorum. Fakat ben ona seviyorsan sabrederim dedim ama o an seviyorum demesini bekledim. Demedi :') zedelendim.

Psikolojik sorunlardan dolayı sevgilim uzaklaştı, sizce sevmiyor mu beni?
Cevapla