Sizce konu oraya doğru gitmeye açık mı, değilse de oraya doğru nasıl çekebilirim?

Üniversitede okuyup özel bir yurtta kalıyorum. Kaldığım yurdun altında birkaç tane kafe var. O kafelerden birinde yakın zamanda benim yaşlarımda bir kız işe başlamış. 2 gün önce akşam gidip 1 fincan Türk kahvesi içtim ve o kız baktı, dün yine gittim ve yine o kız oradaydı. Saat 22:30'a kadar oturdum. Kahvemi aldıktan sonra kıza bilgi almak amacıyla " Burası kaça kadar açık? " dedim, o da söyledi. Kız mini etek giymişti ve alışkın olmadığım için gözüm kaymasın, rahatsız olmasın diye nereye oturacağımı şaşırıp en sonunda duvar dibinde bir masaya arkam kıza, yüzüm de duvara dönük bir şekilde oturdum. Kalkmama yakın bir zamanda kız " Kafeyi kapatacağız " diyerek kalkmamı istedi. Ben de nazikçe " Tamam " dedim ve normalde tepsimi masada da bırakabilecekken tepsimi alıp kafenin tezgah kısmına doğru götürdüm, kız da bana " Ben alabilirim, teşekkürler " dedi, ben de " Rica ederim " dedim. Sonra tebessüm ederek " İyi akşamlar " dedi, ben de tebessüm ederek " İyi akşamlar " dedim ve çıktım.
Sizce konu oraya doğru gitmeye açık mı, değilse de oraya doğru nasıl çekebilirim?
Cevapla