Yalnız kalmamak için bir ilişki yaşamak ne kadar doğru?





Benimki öyle bir yalnızlık ki gerçekten kimsem yok. Annem yok, babam vefat etti. Beni büyüten babaannemi kaybettim altı ay önce aile desen yok arkadaşımda öyle çok yok tüm dünyam babaannemdi oda gitti… Biriyle tanıştım ama sevmiyorum çünkü aşka dair bir inancım yok ama bir gün ölsem gerçekten cesedim evde kurtlanır bundan korkuyorum o yüzden onla birlikte olsam sonradan sever miyim?

Yalnız kalmamak için bir ilişki yaşamak ne kadar doğru?
Cevapla