Sevgilim 7 yıl önce platonik aşık olduğu kızın adıyla sesleniyor bazen kızın ismi şafak benimki başak?

Ben bilmezlikten geliyorum ama günlüğünü okudum kızın adını oradan öğrendim. Ben bu ismi sevmiyorum falan diye surat yapıyorum neymiş neymiş benim adım senin adın şafak dedi sonra da kızdın mı diyor. Bilmesem bu kadar üzülmezdim. O kızla hala ekliler instada. kız evli yurtdışında yaşıyor instagramını karıştırdım arkadaşça bir iki sohbetlerini gördüm kız buna hep kardeşim diye konuşuyor sizce üzülmeli miyim günlüğünden öğrendiğime göre o zaman da kız bunu hep friendzonelamış ama bu kafasında onu ulaşılmaz olarak büyütmüş. Güzellik falan açısından ben daha güzelim objektif bir şekilde söylüyorum. Andırıyoruz ama birbirimizi

Sevgilim 7 yıl önce platonik aşık olduğu kızın adıyla sesleniyor bazen kızın ismi şafak benimki başak?
Cevapla