Erkek mi daha çok sevmeli, kadın mı? İlişkinin sağlam olması erkeğe mi bağlı?

Çevremden dışardan gördüklerime baktığımda çoğu ilişki erkeğin sıkılmasıyla istememesiyle aldatmasıyla vs bitmiş durumda. Gerçekten de erkeğin daha çok sevdiği ilişki daha uzun ömürlü mü oluyor?
Erkek mi daha çok sevmeli, kadın mı? İlişkinin sağlam olması erkeğe mi bağlı?
Erkek mi daha çok sevmeli, kadın mı? İlişkinin sağlam olması erkeğe mi bağlı?
Cevapla