Başta pas vermiyordum

öpüştük aşık oldum şimdi başka kızla çıkıyo.
Bu aşk duygusu nasıl geçer, sizce öpüşmek ile aşık olunurmu?
Başta pas vermiyordum

öpüştük aşık oldum şimdi başka kızla çıkıyo.
Bu aşk duygusu nasıl geçer, sizce öpüşmek ile aşık olunurmu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Abicim bana kızma ama sen beyinsizsin sana bunu tüm detayları ile anlatırım
Düzxgün boştas adam kaynıyor sokaklar
Gozlerimi kapatınca öpüştüğümüz an aklıma geliyo
Olur öyle şeyler
Unut ayrıl
Öpüştüğümüzü sesini sarılışını hiç unutmuyorum
Sen düşünmeye devam ederken onun hayatında başkası var
Biliyorum engel olamıyorum ama buna onu unutamıyorum
Kendine saygın yok mu
Var ama seviyorum
Sevmiyorsun sadece takıntı
Yok seviyorum agliyorum zaman zaman
Depresyon
Aşık oldum
Yanlız olduğun için böyle hissediyorsun
Bilmiyorum
Biliyorsun