Liseden çocuk durup durup ya storimi beğeniyo ya da yanıt veriyor. Çok konuşmuyoduk o yüzden şaşırıyorum. Neden yapıyor olabilir?

Dün de hikayeme yanıt attı. Bilemiyorum neden yapıyor

Liseden çocuk durup durup ya storimi beğeniyo ya da yanıt veriyor. Çok konuşmuyoduk o yüzden şaşırıyorum. Neden yapıyor olabilir?
Cevapla