Arkadaşlar ben bu imajı nasıl düzeltirim ya alkollüydüm kendimi bir anda ergen konumuna düşürdüm ?

Öncelikle şunu belirtiyim bu adam asla sırtlan değil gerçekten alfa bir adam. Biz bununla 1 aydır tanışıyoruz buluşuyoruz ve bu 1 ay içinde asla yakınlaşma olmadı taaakiii dün gece clube gidene kadar 😅 alkollüydük ve öpüşmeye başladık sonra clubten çıktık öpüşme arabada da devam etti sonra ben bir anda o saçma gereksiz soruyu sordum bu öpüşme şimdi ne alaka beni niye öptün biz şimdi neyiz dedim 😓 o da bana cevap olarak ikimizde çocuk değiliz yetişkiniz beni niye öptün ne demek ya dedi güldü. Sen yaşadığımız şeye isim koymaya korkuyorsun arkadaş değiliz ama sevgilide değiliz o zaman neyiz dedim. O da her şey şu an güzel gidiyor sana karşı olumlu hislerim var seninle çok güzel vakit geçiriyorum çok uyumlu bir ikiliyiz ama isim koymak için biraz daha ölçüp biçip tartmak gerekiyor sen bu isim konusuna çok takma yaşadığımız şeylerin tadını çıkart bu süre içinde benden sana asla zarar gelmicek ve senin istemediğin hiç bir şey olmucak dedi. Bende daha fazla konuyu uzatmadım. Şimdi ben bu düştüğüm ergen konumundan nasıl çıkarım. Mesela bugün o uyurken ondan habersiz dışarı çıktım kız arkadaşlarımla rakıya gittim stoyler attım yani dün gece öpüşme gibi bir olay yaşandı ama ben çokta umursamadım ve hayatımı yaşıyorum imajı vermek istedim sanırım işe yaradı stoyleri görür görmez dışarı çıkmışsın neredesin ne içiyorsun vs gibi sorular sormaya başladı. Sizce böyle bir durumda erkekte merak uyandıran kadın olmak erkeğin kadına daha da bağlanmasını sağlar mı?

Arkadaşlar ben bu imajı nasıl düzeltirim ya alkollüydüm kendimi bir anda ergen konumuna düşürdüm ?
Cevapla