Öncelikle şunu belirtiyim bu adam asla sırtlan değil gerçekten alfa bir adam. Biz bununla 1 aydır tanışıyoruz buluşuyoruz ve bu 1 ay içinde asla yakınlaşma olmadı taaakiii dün gece clube gidene kadar 😅 alkollüydük ve öpüşmeye başladık sonra clubten çıktık öpüşme arabada da devam etti sonra ben bir anda o saçma gereksiz soruyu sordum bu öpüşme şimdi ne alaka beni niye öptün biz şimdi neyiz dedim 😓 o da bana cevap olarak ikimizde çocuk değiliz yetişkiniz beni niye öptün ne demek ya dedi güldü. Sen yaşadığımız şeye isim koymaya korkuyorsun arkadaş değiliz ama sevgilide değiliz o zaman neyiz dedim. O da her şey şu an güzel gidiyor sana karşı olumlu hislerim var seninle çok güzel vakit geçiriyorum çok uyumlu bir ikiliyiz ama isim koymak için biraz daha ölçüp biçip tartmak gerekiyor sen bu isim konusuna çok takma yaşadığımız şeylerin tadını çıkart bu süre içinde benden sana asla zarar gelmicek ve senin istemediğin hiç bir şey olmucak dedi. Bende daha fazla konuyu uzatmadım. Şimdi ben bu düştüğüm ergen konumundan nasıl çıkarım. Mesela bugün o uyurken ondan habersiz dışarı çıktım kız arkadaşlarımla rakıya gittim stoyler attım yani dün gece öpüşme gibi bir olay yaşandı ama ben çokta umursamadım ve hayatımı yaşıyorum imajı vermek istedim sanırım işe yaradı stoyleri görür görmez dışarı çıkmışsın neredesin ne içiyorsun vs gibi sorular sormaya başladı. Sizce böyle bir durumda erkekte merak uyandıran kadın olmak erkeğin kadına daha da bağlanmasını sağlar mı?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu herif sana asla bağlanmaz adam kendisi demiş zaten şu an güzel bir şeyler yaşıyoruz hoş vakit geçiriyorum seninle demiş. Senin bu olaydan sonra hiç umursamazmış gibi rakıya gitmen storyler atman falan daha hoşuna gitmiştir. İyi kendimize yeni bir seks arkadaşı bulduk demiş. Kendine bağlama bağlanma gibi bir derdin varsa bu adamla asla olmaz ne yaparsan yap ikna olmaz. Yok elimden de kaçmasın ben de ondan zevk alayım gezip tozayım diyorsan da bunun bilincinde olarak devam et her an senden başka biriyle olabilir. Bir sadakat vs bekleme.
Şimdi benim derdim açıkcası şu ille de sevgili olalım kafasında değilim çünkü yanyana çok eğleniyoruz bunu kendide söylüyor zaten çok uyumlu bir ikili olduk diyor ben sadece öpüşünce durumumuzun ne olduğunu bilmek istedim beni arkadaş olarak mı flört olarak mi sevgili olarak mi görüyor bunu öğrenmek istediğim için biz şimdi neyiz diye sordum beni arkadaş olarak görmediğini ama öpüştük diye hemen sevgilide olmadık sevgililik için biraz daha vakit geçirmek gerekli vs dedi yoksa benlikte bir sıkıntı yok bende sevgili olmadan takılırım yerim içerim gezerim adam aşırı paralı biri zaten altında son model Mercedes'i ile sürekli beni lüks mekanlara götürüyor sürekli benim için para harcıyor bu yaz için tatil planı bile ayarladı telefonu çaldığında veya bildirim geldiğinde hemen bana gösteriyor asla saklamıyor ama benim o alkolün etkisi ile ergen gibi biz şimdi neyiz sorusunu sormam onu benden uzaklaştırır mı diye düşünüyorum erkekler bu soruyu duyunca uzaklaşır mı uzaklaşsın istemiyorum
Ben sana bir şey diyeyim mi sadece anlattıklarından hareketle yazıyorum bak. Bu sen şu an tam bir narsist herifle birliktesin. Böyle ingilizce tabiler var bilemem onları ama bu herif sana çok önem verip değerli hissettirip senin onu sevmeni bağlanmanı sağlayacak. Bunu da cinsellikle ve parayla yapacak. Sonra sen tam tepelerdeyken bir anda hayatından defolup gidecek sen de döt gibi kalacaksın (sinirle öfkeyle hakaretvari demiyorum en doğru tabir bu olduğu için diyorum) Böyle adı koyulmadık ne olduğu belli olmayan little little in to the middle ilişkiler insanın ruh sağlığını bozar. Kimseye bir daha inancın güvenin kalmaz. Biri tarafından gerçekten sevildim mi sevilmedim mi diye düşünürsün. Yani sana telefonundaki bildirimleri göstermesi normal değil. Madem takılmalık bir ilişki tamam benim param var takılalım ama benim özel hayatıma karışamazsın bildirimime telefonuma bakamazsın yani. Anlatabildim mi? Bu çok fena bir manipülatör. Yine de kendin bilirsin.
Ben zaten evlilikten dönmüş biriyim o yüzden hiç bir erkeğe güvenim yok ciddi bir ilişki kafasında da değilim benim derdim de yiyip içip gezip tozmak şu an da tam bu isteklerimi yerine getiren bir adam buldum ve şu an için kaybetmek istemiyorum BİZ ŞİMDİ NEYİZ BENİ NEDEN ÖPTÜN sorusunu sorduğum için bu adam benden uzaklaşırsa diye korkuyorum gerçi bu sabah fena değil güzel mesajlaştık ben dışarıdayım diye beni merak falan etti ama yinede emin olamıyorum en azından bu yaz bitene kadar bu adamı elimden kaçırmamam lazım sence biz şimdi neyiz sorusundan dolayı bu adam benden uzaklaşır mı
Uzaklaşmaz. Ama sen bence sonradan dönebilirsin gibi geliyor diğer yorumunda sahiplenici falan demişsin. Ondan da dedim. Onun seni sahiplenmesinden para harcamasından koruyup kollamasından hoşlanıyorsun. Bence kendini kaptırma. Kaptırmaya meyillisin gibi. Onun istediği gibi devam et. Özel hayatını sorma merak etme seninkini de merak ederse kaçak göçek cevap ver ne luzum var ki böyle konuşmalara de geç.
Başlamadan bitmiş ilişki. Erkek rahat tavırlarla seni kendi ördüğü ağına çekmiş.. Senin çırpınışlarını seyredip tebessüm ediyor.. Sen ise onun oynadığı oyuna ayak uydurma derdindesin. Yani yenilmişsin farkında değilsin.. Oyuna ayak uydursan da amaç sadece cinsellik! Yine ona yarıyor.. Çıkmaz sokak seni bekliyor.
Ya benim derdim bu adamla ille de sevgili olmak değil zaten ben aramızda öpüşüme gerçekleşince merek ettim biz şimdi neyiz dedim arkadaş olarak görmüyorum ama sevgililik için erken dedi öyle deyince bende o zaman beni niye öptün ki dedim o da gülerek bu ne alaka şimdi çocuk muyuz öpüştük diye hemen isim koymak gerekmiyor biraz daha vakit geçirmemiz lazım falan dedi verdiğim tepki çok ergenceydi benim şu an esas derdim bu sorudan bu tavrından dolayı bu adam benden uzaklaşır mı uzaklaşsın istemiyorum çünkü bu adamla gezip yiyip içip eğlenmek istiyorum
Bazı erkekte sağlar bazı erkekte soğutur
Ya benim litaretürümde sevgililik öpüştüğün an elini tuttuğun an başlar ama şimdi öyle değil bu adam benim dün gece yolda yürürken elimide tuttu club çon kalabalık erkekler var diye sürekli korumacı davrandı sonra en sonunda öptü öpüştük ama sevgili olamadık bu ne saçma iş ya benim kafam almıyor bu flört mü oluyor şimdi? Bir de benim bu biz şimdi neyiz sorusunu sormam çok iyi anlaşmamıza çok uyumlu olmamıza rağmen onu benden soğutmuş mudur?
Bence sen haklısın m flört dediğin şey sevgililikten önce bir bir birinizi tanıma adamassidir. Böyle bir aşamada da affedersiniz ama öpüşülmez. Eğer böyle bir şey yapılıyorsa ve biz sevgiliyiz denemiyorsa pek de bir hayır beklememek lazım.
Benim şimdi beni niye öptün biz neyiz tepsikini vermem bu adamı benden uzaklaştırır mı bir erkek olarak siz ne düşünüyorsunuz?
Bu kişiden kişiye değişir. Kimi sizin düşündüğünüz gibi Ergen miyiz der kimi gayet doğal karşılar. Bana bu soru sorulsa doğal karşılarım. Ama sizin erkek arkadaşınız karakteri nasıldır bilemiyorum
İnşallah uzaklaşmaz ya bakalım bir iki güne belli olur çünkü bu adam genelde benimle iki günde bir üç günde bir görüşmek istiyor eğer yine buluşma teklif ederse sıkıntı yok ama artık buluşmak için plan yapmazsa ortadan kaybolacak demektir