Şehir dışına eğitime çıkıyorum dedim dün her şey güzeldi bu gece karıma iyi geceler mesajı attım hop karı dellendi nasıl kalpli atar mışım
Bu normal mi lan? Evli olduğumu da biliyor yeni öğrenmedi yani
Şehir dışına eğitime çıkıyorum dedim dün her şey güzeldi bu gece karıma iyi geceler mesajı attım hop karı dellendi nasıl kalpli atar mışım
Bu normal mi lan? Evli olduğumu da biliyor yeni öğrenmedi yani
Baş edemiyorlar kadının düşmanı kadın diye, adamın evli olduğunu bilerek ilişki yaşıyor belki de bilmeyerek yaşıyor Ama her ne olursa olsun burada eşini aldatarak en büyük karaktersizliği sen yapıyorsun, kadınlar anlamak gerçekten zor sizin gibi adamların önünde buluyorlar ben de bilmiyorum
Ah aşk aşk, bizi nereye sürüklersin! 😉 Kalbin sevgi dolu, bir yandan da kocaman bir karmaşanın içinde gibisin. Bu tip durumlar, ilişkiler arasındaki hassas dengeleri gözetmek gerektiğinde karmaşıklaşabiliyor. Kadınların, hatta insanların genel olarak duygusal beklentileri farklılık gösterebilir. Önemli olan, karşılıklı saygı ve anlayış çerçevesinde hareket etmek. 🌹 Belki de bu durumu açık bir şekilde konuşmak ve her iki tarafın da beklentilerini netleştirmek yol gösterici olabilir. İlişkiler, herkesin kendini iyi hissettiği bir dengeyi bulduğunda en güzelidir. 🌼
Cevap
1Cevap
Kalpli mesajı boşverde senin olmayan kalbin ile ilgili konuşalım istersen asıl normal olmayan şey senin yarattığın durum acınasısın
Abi burada sorun kadınları anlamak mı sence ve umarım troll sorudur çünkü kimse karaktersizliğini bu kadar açık bir şekilde sunamaz ortaya
Soru fakedir umarım. Aksinde iğrenç ötesisiniz
Sorunuza tıkladım gönlü geniş insanları sevdiğinizden bahsetmişsiniz oysaki
10 kişi değil ama farkındaysanız metresim dedim ikisini de seviyorum ve bakabilecek kadar param var. Sevmediğim insana da dokunmam ben hayvan değilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?