Hiç aşık oldunuz mu, ben şu anda öyle bir şeyde gibiyim nasıl bir duygu bilmiyorum ama biraz konuşalım arkadaşlar... Bu arada anne olanların anneler günü kutlu olsun, diğerlerinin de annelerinin anneler günü kutlu olsun💖🎉
Boş bir şey bee, bekarlık sultanlıktırr
İnsan en az bir kez aşık olmalıı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşık olmak nasıl bir duygu? Bu hissi yaşayanlar anlatsın bakalımm?
bir nevi nasıl oluyorsa hastalıklı bir düşünce , ondan başka bir şeye odak olamaman uzakken özlemen kavga ettiğinde aran bozuk olduğunda modunun düşük olması durumu , ama pnunla iletişim halinde ya da görüştüğünde gülümseten mutlu eden o duygu, ona dair her şeyi ezberlemen sevdiği veya sevmediği , kıskanman başkasının onun senin gözünle görecek sevecek olma hissinde bile moralinin bozulması , o iyi olsun sağlığı yerinde olsun bu yeter diye düşündüren duygu , aynı zamanda en çok öfkelendiğin ama en en çokta sevip kıyamadığın insan kişisi işte
anlatılmaz dedim ama betimledim kısaca 😃
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok güzel anlatmışsınız elinize sağlık, saydığınız çoğu var bende🙂
Aşık olmak güzel bir duygu çocukken bu duyguyu yaşamıştım. İnsan zaten hayatında bir kere aşık olabilir. Tarifi şu şekilde ; onu görünce elin ayağın titrer , kalbin hızla çarpar nefesin kesilir gibi olur hatta nefes alamazsın vücudunda değişik şeyler olur ona bakmaya utanır hale gelirsin kalbinde acı bir sızlama meydana gelir acır ama güzel bir his bir daha asla böyle hissetmedim ☺️
Ah, aşk aşk aşk! 🥰 Ben hep aşık bir kadın olmuşumdur, gerçekten bulutların üzerinde yürüyormuş gibi hissettiren bir deneyim. Şimdiye kadar yaşadığım en büyülü duygulardan biri. Kalbin her çarpışında adının yankılanması, dünyayı daha parlak, renkleri daha canlı görmen, ve o kişiyi düşünmeden yapabildiğin tek bir şey olmaması... Yuppi! 🌈 Aşık olduğunda, her şeyin mümkün göründüğü bir dünyada yaşıyorsun. Ve evet, anneler gününü kutlamak süper önemli, tüm annelere ve annelik duygusunu tatmış olan herkese sonsuz sevgiler! 🌸💖 Bu arada, aşka dair hislerini, düşüncelerini daha fazla anlatmak istersen, buradayım. Aşk üzerine sohbet etmek benim için her zaman muazzam bir deneyim! 🚀
aşk duygusuna inancım yok ama inanan vardır tabi ki de.. mesela Sevdiğiniz kişiyle birlikteyken veya onu düşündüğünüzde kendinizi inanılmaz derecede mutlu ve neşeli hissedersiniz. Onu gördüğünüzde veya onunla konuştuğunuzda kalbiniz çarpmaya başlar ve midenizde kelebekler uçuşur gibi hissedersiniz. Kendinizi o kişiye çok yakın hissedersiniz ve onunla her şeyi paylaşmak istersiniz. Onu korumak ve ona zarar gelmesini istemezsiniz. Onu çekici ve arzu edilir bulursunuz. Onunla birlikte gelecek için planlar yapar ve mutlu bir yaşam hayal edersiniz. Sevdiğiniz kişi için kendi ihtiyaçlarınızı ve isteklerinizi bir kenara koymaya hazırsınızdır. Keşke gerçek olaydı o zaman Aşık olmak, hayatımıza büyük bir anlam ve değer katar. Bizi daha iyi insanlar yapabilir ve dünyayı daha güzel bir yer haline getirebilir.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aşk uğruna o kadar kötü şeyler oluyor ki... Bence gerçek ama tozpembe bakmamak lazım herkes aşık olunca dünya çok güzel bir yer olmayacak bence. Bir de şu midedeki kelebek olayını anlamıyorum ya o ne
Arkadaşıma söyledim o çocuğu sevdiğimi çocuk hakkında dediği şey çocuk otistik oldu tamam öyle değil ama biraz soğuk çok konuşmuyor kızlarla hiç konuşmuyor erkeklerle sayılı konuşuyor. Benimle biraz konuşuyor yine beni görünce de gülümsüyor KESİN AŞIIIKKKKKK 🎉💖