Teşekkür ederim @KızlarSoruyor @Esra_bayram
Aşık olmak nasıl bir duygu, insana neler hissettiriyor?
Teşekkür ederim @KızlarSoruyor @Esra_bayram

Benim daha önce ilgi duyduğunda sevdiğim kadınlar oldu yani emek verdiğim birlikte olmak istediğim ama karşılıksız sevgiler söz konusu oldu, ancak sen her zaman için aşkın bambaşka bir duygu olduğunu düşünüyorum, hiç yaşamadım çok fazla bir ilişkide deneyimim de olmadı elimdeki imkanlar ve sosyal hayatım yüzünden, ancak ben şimdi insanların her fırsatı aşk kelimesini kullandığını duyuyorum ama yaşamadığım bir duygu olduğu için aşkın bu kadar basit bir şey olduğunu düşünmüyorum.
O durum ne yapacağını bilemezsin elin ayağına dolaşır gülümsersin istemeden daha zaten o mucize sinirlenince oluyor dizilerdeki gibi ve o siniri hissettim ve ayaklarım havalandı hızlandı durdurmaya çalıştım arkaya gittim ileri itti arkaya gittim ileri itti arkaya gittim bir kaç adım bitti o an durmuştum yürümüyordum vücudumda sinir vardı
Ben hayatım boyunca bu duyguyu tam anlamıyla yaşamadım bu yüzden net bir şey söylemek sizleri yanıltmak olur, ancak anladığım kadarıyla insanın her anını güzelleştiren bir duygu sevgi mutluluk olduğunu düşünüyorum.
Cevap
5Cevap
Ben aşka pek inanmam
Önce uçuyorsun bi güzel yere göğe sığamıyorsun sonra bi güzel yere çakılıyorsun sonra da aşk diye bir şey olmadığını anlıyorsun
Görme kusuru gibi, sevgili döneminde gözün hiçbir şey görmez ama evlendiğinde gözün açılır öyle düşün.
Anlamlı be karşılıklı aşka tutulursan mutlu huzurlu ve muhteşem hissedersin
Kim Tae-hyung sesini duymayınca üzülüyorum enerjim olmuyor beni ayata bağlıyor.
Deliriyorsun aşık olunca. Hiç güzel bir duygu değil.
Hiç bir şey zarar veren bir duygu
karşılıklı olunca güzel bir duygu
boş ver tatma yeter..
Bilemiyorum aşık olmadım
Kalbinde kelek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar