AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Anlık olarak üzülmüştüm hatta dünyanın sonu gibiydi. Ama zamanla geçiyor. Komedi eşittir trajedi artı zaman 😃
Evet birine açıldım ve reddedildim. Yaklaşık 6 sene oldu, o günden beri kimseye aşık olamadım ve açılamadım
Açıldığım mesajı açmadı bile 😄 geri mi alsam diye düşünüyorum
Geri alma boş ver sal gitsin dönerse unutmuşum onu dersin😄😄
Sana böyle bir şey yazdığımı mı unutmuşum dicem 😄 işin kötü tarafı ben mesajı attım, heyecan yapıp adamı engelledim. 1 saat sonra engeli kaldırdım. O 1 saatte mesajı gördüyse yazdıysa bile o da benden haber bekliyordur , gerçi duygusu hala olsa başka yerden de ulaşabilirdi. Bence bildirimden okudu ve girmedi mesaja. Sence hangisi?
Mesaj at konuş bak bir sey diyecek mi sende ne yaptığindan emin değilmişsin önce emin ol mesaja bakmış mı cevap atmış mı😄😄
Ama hiç bakmadıysa açmadıysa ben üstüne tekrar tekrar mesaj attığımda iyice eziklik olmaz mı?
Çok sevmiyorsan boş ver pesine düşme ama bir sekilde emin olmak istiyorsan bilemem engeli kaldırdığın halde yazmadıysa sevmiyordur
Kaldırdım canım. Bir de 1 gün geçti mesajı atalı. Görüldü olmadı ya. Geri alınca duyguyu da mı geri almış olucam sanki. Battı balık
demekki karsılığı yok istese ulaşırdı hayırlısi olsun🍀🍀
İyi ama kendisi bana yazın seviyorum dedi. Ben arkadaşlar sever birbirini dedim. İtiraf etmem gereken şeyler var dedi. Duymak istemiyorum dedim. 2 ay önce dayanamıyorum seni çok özledim ben senden çok hoşlanıyorum diye ses kaydı attı ağlamaklı. Daha 3 gün önce buluşmaya davet etti. Senden çok etkilendiğimi bilerek gel dedi. Daha 3 gün önce ya sana bayılıyorum, tipine , ağzına yüzüne bakışına gülüşüne duruşuna diye. Senelerdir seni düşünüyorum hayal ediyorum diyen kendisi. Şimdi bu tepkisizlik neyin nesi aklım almıyor
Baya seviyormuş gibi niye öyle davrandı🤔 sende seviyorsan mesaj at nedeni sor bence
Kafası karışmıştır belki de ya da başka sorunları vardır sormadan bilemzsin
Bana iki gün önce duygusal ilişkilerden çok çektiğini , tutkuya dayalı kandırılmadan duygusallık olmayan bir ilişkinin daha iyi olacağını söyledi. Bende dürüstlüğün için sağol ama bu bana uyan bir şey değil dedim. Bizim beklentilerimiz uyuşmuyor seninle gelemem yanına bu şartlarda dedim. Bana senin her halini tipini ağzını yüzünü vücudunu gözlüklerini sohbetini her şeyini çok beğendiğimi etkilendiğimi heyecanlandığımı seni görünce vücudumda oluşan şeyleri midemde açan gülleri bilmeni istiyorum dedi. Bir gün sonra ben buna kalbim ağrıyor senin yüzünden, bana bir şey olursa vicdan qzwbwı azabı çekebilirsin yazıp gülücük attım. Bana şunu yazmış;
Evet duygusallık baya mantıklıymış tutkuya göre yazmış gülümsemiş.
Bende laf mı sokuyorsun dedim. Hayır sokmuyorum direk söylüyorum dedi. Ne demek istediğini anlamadığım için beyaz kalp attım , o da kırmızı kalp atmış. Ertesi günü de işte sen itiraf edip rahatladın ama ben rahatlayamadım da, kalbim daha fazla susmama izin vermiyor, ben de senden hoşlanıyorum hem de çok yazdım ve resmen benim bu mesaj sonumuz oldu. Adam yok oldu.
Itiraf edip yok mu oldu ruh hastası galiba derdi ne ki, ulaşıp sor zaten açılmışsınız birbirinize, gurur yapacak bir sey görmuyorum net açık iletişm önemli
Gururluk bir durum yok da umut vermek istemedim derse diye çekiniyorum. Bir de sence şurada tamam hadi duygusal olsun mu demek istemiş yoksa bak ben sana duygusal iyi değil demedim gibi bir şey mi demek istemiş?
Evet duygusallık baya mantıklıymış tutkuya göre😌
🤷🏻♀️ hicbir sey anlamadım ama yeterince umut vermis zaten sjsjkk
Bende anlamadım ve mesajı geri aldım. Eziklikse de eziklik
Hayırlısı olsun🍀🍀
Ay içim sıkılıyor, saydırasım geliyor , mesajı gördüğünü biliyorum, beni böcek gibi hissettirdin sağol diye
boş ver saydırma bence o kadar umursamaya değmez cevap bile atmamış
Yaptım bile :) whatsaptan attım. Mesajı aynen yazıyorum.
İlk karşılaştığımız günü hatırlıyor musun? Ben çok iyi hatırlıyorum. Bunca zamandır korkup deli gibi kaçtığım şey sandığım kadar büyük değilmiş. Rahatladım ben. Kendimle yüzleşmem konusunda beni cesaretlendirdiğin için teşekkür ederim. İletişimimizin böyle sağlıksız olmasının tek sebebi de ben değilim, bu konuda gereksiz bir sorumluluk almışım üstüme. ☺️
Bu mesajı attım, ona hakkımda ve profil fotoğrafımı gizledim. Engellesem okuyup okumadığını göremicem. O yüzden engellemişim gibi görsün diye her şeyimi gizledim. Açtı mesajı. Her yerden engelledim. Çok rahatladım şu an.
😄😄 rahatladıysan çok güzel , içinde kalmamış oldu tebrik ederim👏
Benim anlamadığım engelledim onu, numaramı silmedi, hala herşeyini görüyorum. Yine dayanamaz yazar diye mi silmedi acaba. Ya da engellememiş de. Gerçi kötü bir şey de demedim de. Bu sefer engeli kaldırırsam iyice kontrolü kaybetmiş olucam 🤣
Senin kafan baya karışık iliskilerden anlasam tavsiye verirdim jdjej
Hiç reddedilmedim ve terkedilmedim açıldığım insanlar da hep kabul etti.
Bu arada Doğan Cüceloğlu ♥️
Evet red yemistm. Eski sevgilisine aşıktı ki aşık olduğu kızda evli erkekle beraberdi 🙄
Neler hissettin aşık olduğunu biliyor muydun?
Bilmiyordum tabiki bilsem acilmazdm. Kotuydu tabiki slak mezun olduktan sonra ardan yıllar geçmiş instadan bana yazio hala onu soruyordu nasl bi mnyaksa kız başka şehirde yaşıyor hala evli erkeklerle beraber diye söyledim ki iftira dğl cidden öyle anlattm numarasını soruyordu bu sefrde zamanında çok üzülmüştüm olmadı diye ama sonra güle olunca böyle slağa herşy müstehak dedim
Ona ulaşmak için yazmıs gerçekten karaktersiz biriymiş
M@l desek daha doğru olanı söylüyorum midesz hala kıza ulaşmaya calisio
O da aşık herhalde sürünüyor gibi onu boş ver, seni seven değrli hissettiren biriyle ol öyle biri yoksa olur inşaallah 🤲
Evliym şu an zaten 🙄
😅 Bilmiyordum çok mutlu ol inşaallah🤲
Duam ben etmeden kabul olmus djdjfj
Ayrılmayı düşünüyorum aslnda😄
😅 hayırlısı olsun inşaallah nasıl daha mutlu ve iyi olacaksan🌺🌷
😄😄😄 iş bulup çalışırsam gayet mutlu olucm bu sıkıntım var sadece
Inşallah bulursun bol şans 🍀🍀🍀
Teşekkürler baby💕
Rica ederim😊💖💕
Yok öyle şeylerle işim olmadı olmaz da hele türk kızlarıyla hiç olmaz
Kimseye açılmam hayatım ilk kez birine açıldım o da reddetmedi beni
Böyle bir şey yapmıştım ergenliğimde falan. Şimdi tripten tiribe girdiğim için geçmişe gülüyorum 😂
Lisede bir kızı reddettim pişmanım kızın ahımı tuttu nedir bir türlü kısmetim açılmadı aq
Evet reddetti kibarca teşekkür etti arkadaş olarak konuşabiliriz dedi öyle oldu
2 kere reddedildim 3 seferde kabul gördüm. Iki seferde de ben reddettim
İlk beni sevdiğini söyleyip sonra yapamam dedi biraz üzüldüm ama sonra arakdaş olduk sonra bidaha denedik şu an hic tanimiyomuşum gibi
ne istedigini bilmeyen dengesiz biri sanki kurtulmussun kararsız insanla yol alınmaz
Evet evet tam öyle zaten benim hayatima giren herkes öyle
Hayırlı değilmiş demekki üzülme umarım artık dengeli düzgün kisiler girer hayatına🍀🎈
İnşallah zaten şu an kimseyi istemiyorum hayatimda
Yorumları okumaya geldim. Daha önce hiç açılmadım da, reddedilmedim de.
Hiç açılmadım ama açılıpda reddedilirsem tekrar açılabilirim diye düşünüyorum çünkü alışmış olurum artık :)
Duygulara mantık islemiyor bence yine üzülürsun 😂😂
Annemden red yedim evlenmiyorum dedim kuzu kerî dedi otur pılavını ye dedi
😂😂
😅😅
Üniversitedeyken öyle bir hata yaptım seni arkadaş olarak görüyorum dedi sonrasında çabalasam da işe yaramadı hatta beni gördüğünde yolunu değiştirir hale gelmişti şimdi soyadını bile hatırlamıyorum
Soyadı kısmına güldüm ne güzel unjtmuşsun😄
Reddedilmedim ama 6 yıllık ilişkim bitti 1 ay önce çok kötüyüm terketyi beni
Geçmiş olsun hayırlisi olsun mutlu ol inşaallah🤲
Bok gibi hissediyorsun sonrasında gelene gidene ona göre cevap veriyorsun...
Evet kırıci bir durum😅
Genelde bana açılırlar o yüzden reddedildiğimi hatırlamıyorum
Woow iyiymiş
Yok ya sıkıcı bir durum.
Niye reddedilmek mi istiyorsun sjkjk
Yok ya çok yufka yürekliyim. Benden hoşlanıp açılan birisi olunca beğenmesem bile kırılmasın üzülmesin diye sevgili oluyorum.
O yufka yüreginden börek açrlar😂😂
Yufkadan börek açmak için oklava lazım. Oklava kimdeyse Süleyman o dur 😂
Sen biliyon bu isleri börekci misin🙃
Börekçi değilim ama merdaneyi iyi kullanırım 😅
O da iyi😄😄
Reddedildim tabi, artık hicbir şey hissetmiyorum. Kadınlar cinsel objeden başka bir şey değil benim için
Cinsel obje olmamak için illa seninle olmak zorunda miydi? İyi ki kabul etmemiş
Reddedildigim icin bu halde degilim ki cok reddeden oldu kabul eden de oldu ama duygusal ilişkilerin tek kazananı kadın. Hele ki evlilik tam bir fiyasko. Bundan dolayıdır ki tutabildigimi s. kiyorum.
Evet. İlşkiye hazır değilim kimseyi üzmek istemiyorum, hakkında hayırlısı olsun demişti
Tamı tamına 4 kez reddedildim en son 5-6 ay önce açık açık reddedildim, son zamanlarda da ima ile reddedildim sanırım
Daha açılmayı düşünuyor musun bence açılma kimseye ilgini belli etmen yeterlk olur
Hiç açılmadım yüzme bilemiyorum 😂
Bende bilmiyorum sjdjksk
Dhskdkdj 😂
hayır ve gelecekte de olmaz muhtemelen beni sevdiğinden %100 emin olduğum biri de olsa açılmam gurur yaparım o açılsın bana ne derim
Benimle çıkar mısın
Troll 😂😂
Valla gerçekkk hxjdjs
Inandım skdkdms
Kabul etmeidn yanii😭💔💔💔
Üzulme bak buradaki herkes reddedilmiş ben de dahil😅
Ama beni sen reddediyorsun pinguinnn😭
Haha üzülme gecer
ama beni seviyorsun dimiii😊🥲
Sevmiyorum 🤷🏻♀️
bende sevmiyorum hıh
anlaştık o zaman😀
Küstüm ama
İlk asik oldugum kizdan red yemistim 17 yasimdayken o an oyle kotu hissettirmedide zaman ilerledikce dsha kotu hissettirmisti
Açılan taraf ben olmam
En doğrusu
Bu yaşıma kadar kimseye açılmadım
Devamında da açılma bence
Ilgini belli etmen yeterli o açılsın
Tamam öyle yapim
😄😄
🙂🙂
Kimseye açilmadim bu zamana kdr
Açılma erkekler açılsın😂😂
Aynen öyle canim
Değersiz görülmemek için en iyisi ilgiyi belli etmek yeterli
Aynen öyle sen acildinmi daha önce
Açıldim ama açılmak için açılmıştım icimde kalmasın diye skdkdk
Sonuc ne oldu peki birlikdemisin
😅 hayır
yani o istemedi
Uzuldum mu peki
Hı hı üzuldüm😔
Aman boş ver
Bosverdim zaten
Oldu tabi ama yaşı büyük olduğu için kırıldım tâbi ki
Beğenmedim tipler olunxa seni arkadaşım olarak görüyorum şu an bor iliski düşünmüyorum diyorum hatta bunu dedikten bir hafta sonra futbolcu bi çocukla sevgiki olmuştum ahhahah
Sen hayalindekini bulmuşun red yemişin başkasını bulsan nolucak
Red yiyeceğimi bildiğim yerde açılmıyorum
En mantıklısı 😅
Yaşadım utanç verici bir durum
Yok yapmadım öyle bir şey..
Reddedilmedim, açılmadım.
Bundan 3 sene önce okul arkadaşıma açılıp red yedim.
Hayır emin olmadan adım atmam
Kimseye açılmadım
Ben çok sevdiğim için umursamıyorum reddedilmeyi
Hiç kimseye acilmadim.
Rededileceğimi hissettim ve açılmaktan vazgeçtim
Hayır ne açıldım ne reddedildim
reddedilmedim cunku kimseye acilmadim adim atan ben olmadim hic
Hiç reddedilmedim
Evet bir kere red edildim üzülmüştüm çabuk atlattım
Evet sonra da s*x yaptık sonra yine olmaz dedi
Açıldım ama ret yemedim hiç
Bir daha açılacağıma ölürüm daha iyi o derece
Niye
Kötü şeyler yaşattılar. Detaya girmiyorum.
Yok girme üzulme de🍀🍀
Reddedilmedim ama çok aldatıldım be
😕 karaktersiz çok
Cidden de öyle
Üzulme artık bosver🌸🌸
Evet
6 ay oldu henüz atlatabilmiş değilim
Gecmis olsun geçer inşaallah🤲🌹
Sagoll
Reddedildim evet 😞
Gecmiş olsun
O çok kötü bir his yaa
Öyle geçer ama geçiyor
Şu ana kadar hiç reddedilmedim🙂
Ooo iyiymiş
☺️
Bu korku yüzünden kimseye açılmadim
Açılmadim kimseye
bir kaç defa geldi başıma (:
Açıldım reddedildim artık intihar edicem
Bencede birine bu kadar bağımlı yaşıyorsan intihar et gitsin🙄
Çok seviyorum onsuz yapamıyorum
Ölüncede onsuz kalırsın hiç umurunda bile olmadığın birini bu kadar sevmen normal sevgi değil takıntı bağımlısın
Ama seviyorum
O çak tatlı biri
Gerçekten çok ama çok seviyorum
Tamam neyse ömür boyu bekle belki insafa gelir sever seni ne diyeyim intihar etme ama o kadar seviyorsan bekle
Ama çok kötüyüm yakın zamanda intihar etmeyi düşünüyorum
Banane😅 git sevdiğine söyle bakalım umurundamısın
Sen ölmüşsün zaten sjjsjsj
Bak sevilmiyorsan kabul edeceksin sevmekten vazgeçmene gerek yok onu sevmeye devam et sevebildigin kadar sev zarar vermeden ne ona ne kendine intihar etmeyi mi düşünuyorsun neden beklenti içindeysen onu hayatın merkezi yaptıysan sen zaten kendini öldürmüşsündur senin karakterin kişiliğin ölmüş seni niye sevsin ki ben sevmem bu kafada birini
Kişiliğini kendini kaybetmiş birini sevemem acırim üzülurüm ama asık olmam
Bence kendine odaklan o nu rahat bırak seninse sana geri döner hic bir şeye zorla sahip olamazsın
Sence kendimi ona nasıl sevdirebilirim ona çok yalvardım ama nafile
Yalvarma yalvaran erkek ezik görunür dik duruşun olsun neyse benden bu kadar you tobe ta iliski tavsiyeleei var onlara bak sjkjkk
Bende cahilim😅
Reddedilmedim
Evet reddedildim