3 yolluk ilişkim sonlandı benı terkettı hakaret küfür ederek hemde ve kendımı her ayrılmamızda şok kötü hissediyorum her konuda beni suçluyor haklı olduğumu bilmeme rağmen onu kaybetmemek için özür diliyordum ayrı kaldığımız sürede aklımdan onu çıkartamıyorum kalbim çarpıyor içim içimi yiyor bu sefer kesin bitirdi ne yapıcağımı bılmıyorum kendımı çok kötü hissediyorum bana söylediği onca hakarete rağmen gelsin ıstıyorum özlüyorum bu normal bir süreç mi özlemem istemem benı ne kadar üzüyorsa o kadar da özlüyorum tavsiyeleriniz nelerdir?
(Arkadaşlar rica ediyorum anlayışlı davranın hasas bir dönemdeyım yargılamayın lütfen beni anca yaşamış olanlar anlar). LÜTFEN YARDIMICI OLUCAK AYNI ŞEYİ YAŞAMIŞ OLARAK PSİKOLOG OLARAK İYİ Bİ DİNLEYİCİ OLARAK YORUM YAPIN SAÇMA SAPAN CİNSELLİKLE İLGİLİ ŞEYLER YAZICAK OLANLAR YAZMASIN İNSAN HALİNDEN ANLAYIN RİCA EDİYORUM
(Arkadaşlar rica ediyorum anlayışlı davranın hasas bir dönemdeyım yargılamayın lütfen beni anca yaşamış olanlar anlar). LÜTFEN YARDIMICI OLUCAK AYNI ŞEYİ YAŞAMIŞ OLARAK PSİKOLOG OLARAK İYİ Bİ DİNLEYİCİ OLARAK YORUM YAPIN SAÇMA SAPAN CİNSELLİKLE İLGİLİ ŞEYLER YAZICAK OLANLAR YAZMASIN İNSAN HALİNDEN ANLAYIN RİCA EDİYORUM
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer