Ona aşık mıyım bağımlı mı?(İKİNCİ SORUŞUM LÜTFEN KONU DIŞINDA ŞEYLER YAZMAYIN YARDIMICI OLUN İSTİYORUM.)?

3 yolluk ilişkim sonlandı benı terkettı hakaret küfür ederek hemde ve kendımı her ayrılmamızda şok kötü hissediyorum her konuda beni suçluyor haklı olduğumu bilmeme rağmen onu kaybetmemek için özür diliyordum ayrı kaldığımız sürede aklımdan onu çıkartamıyorum kalbim çarpıyor içim içimi yiyor bu sefer kesin bitirdi ne yapıcağımı bılmıyorum kendımı çok kötü hissediyorum bana söylediği onca hakarete rağmen gelsin ıstıyorum özlüyorum bu normal bir süreç mi özlemem istemem benı ne kadar üzüyorsa o kadar da özlüyorum tavsiyeleriniz nelerdir?
(Arkadaşlar rica ediyorum anlayışlı davranın hasas bir dönemdeyım yargılamayın lütfen beni anca yaşamış olanlar anlar). LÜTFEN YARDIMICI OLUCAK AYNI ŞEYİ YAŞAMIŞ OLARAK PSİKOLOG OLARAK İYİ Bİ DİNLEYİCİ OLARAK YORUM YAPIN SAÇMA SAPAN CİNSELLİKLE İLGİLİ ŞEYLER YAZICAK OLANLAR YAZMASIN İNSAN HALİNDEN ANLAYIN RİCA EDİYORUM
Ona aşık mıyım bağımlı mı?(İKİNCİ SORUŞUM LÜTFEN KONU DIŞINDA ŞEYLER YAZMAYIN YARDIMICI OLUN İSTİYORUM.)?
Cevapla