Nişanlımı Aile Evine Taşınalım Desem Bir Şey Olur Mu Kötü Hisseder Mi?

Daha eve çıkmadık. Evlenince eve çıkacağız. O kendi aile evinde, ben kendi aile evimdeyim. 3 katlı Manzaralı lüks bir villa, 900 metrekare arsaya kurulu, site içinde. Yani iyi bir yer. Acaba normal bir şey mi söylesem, "Bizim aile evine taşınacaksın" diye? Yani yaşayabilir mi, sizce? Siz olsanız yanlış anlar mıydınız? Severek kabul eder miydiniz? Empati kuramıyorum, çünkü sürekli nişanlım soruyor, evlendiğimiz zaman ne yapacağız diye.
Nişanlımı Aile Evine Taşınalım Desem Bir Şey Olur Mu Kötü Hisseder Mi?
Cevapla